![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12901 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men poogd indruk te maken met de hoeveelheid architects en engeneers waaruit ze zouden bestaan zodat de sufkoppen onder ons denken dat er werkelijk een groot deel van de Amerikaanse wetenschappers het met hun eens is . Een zonderlinge gedachte overigens als we ons bedenken dat er in de VS alleen al minimaal 10.000 Architects en engeneers te vinden zijn . Citaat:
Goed idee , doe dat maar |
||
|
|
|
|
|
#12902 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12903 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 8 november 2009 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#12904 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die persoonlijke aanvallen is dat eigen believers ofzo?
|
|
|
#12905 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Een beetje selectief blind, of wat?
Ik ben denk ik één van de weinigen die alle posts op deze draad heeft gelezen en wat daarbij opvalt is dat juist die zogenaamde "believers" het meest respectvol zijn voor de tegenpartij, het meest inhoudelijk argumenteren, de meeste interessante punten aanbrengen en dat de groep waartoe jij behoort zelden of nooit een constructieve bijdrage levert aan de draad. Erger nog, sommigen van jullie slagen er zelfs in om interessante posters weg te pesten, wat zeer te betreuren valt. |
|
|
|
|
|
#12906 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#12907 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb ook alle posts op deze draad gelezen en ik heb de tegengestelde mening van jou. Bij believers kan men geregeld vaststellen dat ze discussieren op een manier die intellectueel oneerlijk is, dat ze tientallen malen dezelfde rommel aanbrengen en dat ze selectief zijn. Daarom ook dat de meeste critici het geraas al lang gelaten hebben voor wat het is : een onbeduidende, oneindige lus van roddels, domme commentaren, halve leugens en gecherry-pickte feitjes die men uit de context rukt en daar dan een ultieme conclusie aan verbindt. Geef mijn portie in elk geval maar aan fikkie. Ik hoop (waarschijnlijk vergeefs) dat de meeste believers beseffen dat een gebrek aan replieken of tegenkanting op geen enkele wijze de aanvaarding van hun zweverige denkbeelden kan betekenen, of dat ' de mensen' nu plots meer en meer gaan geloven in de inside job theorie. (wat hier geregeld wordt beweerd door een aantal hardcore believers). Laatst gewijzigd door parcifal : 8 november 2009 om 19:30. |
|
|
|
|
|
|
#12908 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 8 november 2009 om 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#12909 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zitten naast fikkie en braaf |
|
|
|
|
|
|
#12910 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Één ding durf ik met zekerheid te stellen , er komt geen nieuw onderzoek dat door de Amerikaanse overheid gefinancierd gaat worden.
|
|
|
|
|
|
#12911 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zodus: Ik heb ook alle posts op deze draad gelezen en ik heb de tegengestelde mening van jou. Bij believers kan men geregeld vaststellen dat ze discussieren op een manier die intellectueel oneerlijk is, dat ze tientallen malen dezelfde rommel aanbrengen en dat ze selectief zijn. Daarom ook dat de meeste critici het geraas al lang gelaten hebben voor wat het is : een onbeduidende, oneindige lus van roddels, domme commentaren, halve leugens en gecherry-pickte feitjes die men uit de context rukt en daar dan een ultieme conclusie aan verbindt. Geef mijn portie in elk geval maar aan fikkie. Ik hoop (waarschijnlijk vergeefs) dat de meeste believers beseffen dat een gebrek aan replieken of tegenkanting op geen enkele wijze de aanvaarding van hun zweverige denkbeelden kan betekenen, of dat ' de mensen' nu plots meer en meer gaan geloven in de officiele theorie. (wat hier geregeld wordt beweerd door een aantal hardcore believers) :') Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 8 november 2009 om 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#12912 |
|
Banneling
|
Idd, de Amerikanen zijn dan ook al 8 jaar aan een stuk geterroriseerd door hun eigen overheid en zijn ze zo mak als een lam. Bij een ander Amerika had de bank bailout en allerhande andere maffiapraktijken tot wat anders geleid dan incasseren als een boksbal
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 8 november 2009 om 20:21. |
|
|
|
|
|
#12913 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#12914 |
|
Banneling
|
More declassified documents reveal FBI warnings about interrogation tactics
Zelfs de feds moesten hun smoel houden en werden genegeerd. Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 8 november 2009 om 20:43. |
|
|
|
|
|
#12915 | ||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik had me voorgenomen, vanwege uw recente beledigingen aan mijn adres, niet meer te reageren op uw posts.
Doch, ik ben een "speler" en ik zou u graag een weddingschap voorstellen. Citaat:
Vraag is of u uw mening ook kan staven? Als u ook alle posts hebt gelezen, moet u ze misschien maar eens terug lezen, en deze keer niet selectief. Dus hier mijn weddingschap/voorstel. Voor elke belediging die u vindt van een believer, krijgt u van mij 50 Euro. Voor elke belediging die ik vind van ééntje uit uw groep, geeft jij mij 50 Euro. Deal? Citaat:
Citaat:
Al qaida did it! Case closed. Merk jij nu zelf niet dat een aanzienlijk deel van de personen op dit forum die JIJ als "believers" bestempeld, niet persé zeggen dat er bewijs is voor een insidejob, maar zich enkel vragen stellen bij het gebrek aan bewijs voor de officiele versie? Maar telkens zulke mensen het woord nemen en "moeilijke vragen" beginnen te stellen aan de verdedigers van de officiele versie, geven zij (u incluis) niet thuis. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#12916 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#12917 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#12918 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12919 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit geeft juist mooi aan wat er aan de hand was , ze waren zich rotgeschrokken en gingen daarom als een stel idioten mensen martelen /verhoren in de hoop informatie te verkrijgen . Wanneer het een inside job was geweest had men dit natuurlijk nooit gedaan.
Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 november 2009 om 14:24. |
|
|
|
|
|
#12920 |
|
Banneling
|
Of men martelde gewoon graag en dit moest niet publiek geweten worden
|