Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 11 juli 2006, 21:26   #1281
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je leest mijn postings niet volledig jij. Maar maakt niet uit, je hebt gezegt wat ik wilde horen.
Iemand veroordelen op basis van aanwijzingen blijkt dus niet altijd te kloppen en dus geen goede manier, waarom niet? Omdat er geen bewijzen zijn. Trek dit nu effe door...zonder bewijzen voor 9/11 is er de mogelijkheid dat je ernaast zit, en dit geld voor alle theorien. Snap je het nu? Waarschijnlijk al lang maar je kan het toch niet toegeven.
Oud 11 juli 2006, 21:27   #1282
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jou is er een verschil ja. Wat ik dus beweer is voor 100% waarheid. Jullie zijn stuk voor stuk zo hypocriet als wat. Voor alles wat past in jullie kraampje zijn geen bewijzen nodig en is altijd de waarheid en wat een ander zegt is onzin omdat je het denkt en daar moeten dan maar bewijzen voor op tafel komen. Typisch.
I rest my case. Het is duidelijk.8)
Oud 11 juli 2006, 21:29   #1283
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Heb zonet ook eens een mail naar de redactie van terzake gestuurd met enkele kleine vraagjes. Ik ben benieuwd of ik antwoord zal krijgen.
MURRAY is offline  
Oud 11 juli 2006, 21:29   #1284
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, hypocriet als de pest. Alles wat een ander zegt en niet in jou kraam past is onzin, kan gewoonweg niet of moet bewezen worden. Alles wat in jou kraam past of die van je vriendjes is zonder enige twijfel waarheid. Jullie zijn 1 grote grap en jullie maken jezelf belachelijk door zo te doen.
Oud 11 juli 2006, 21:34   #1285
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
Heb zonet ook eens een mail naar de redactie van terzake gestuurd met enkele kleine vraagjes. Ik ben benieuwd of ik antwoord zal krijgen.
Nice try maar reken er niet te veel op. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je gevraagd hebt en de manier waarop.

Ik heb reeds 3 journalisten van de geschreven pers gecontacteerd en 2 een aantal keer aan de lijn gehad, met ééntje ene gaan pakken in de Fallstaff in Brussel, Koppen (de oude versie), Terzake, Panorama, Studio Brussel gemaild, ... telkens zonder antwoord of een heel algemene mail als "we zullen het eens onderzoeken en tralali tralala ..."

Good luck en hou ons op de hoogte!!
Oud 11 juli 2006, 21:39   #1286
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Wat houdt er jou tegen om die personen te vernoemen? Iedereen werkt hier met een alias dus je schendt geen regels wanneer je namen vernoemt. Hypocresie blijkt eens te meer jouw specialiteit te zijn.

Ik zou de regels van hoffelijk fatsoen schenden wanneer ik de namen van de journalisten zou vernoemen, 2 van de 3 zijn nationaal bekend en schrijven over het algemeen redelijk gedurfde reportages en artikels, de reden ook waarom ik hen initieel heb gecontacteerd. En er zijn geen andere manieren om bewijs te leveren, het kasticketje van de Fallstaf heb ik niet meer bij de hand en daarbij, dat bewijst nog niks.
Net dezelfde reden als die van jou, ze hebben mij gevraagd om hun namen niet bekent te maken. Ik ben niet degene die vind dat de 1 partij wel met bewijzen moet afkomen en de andere niet. Hypocrisie ligt nog steeds in jou vakje.

Als deze journalisten die nationaal bekent zijn na effe te contacteren aan een wild vreemde dergelijke uitspraken doen doet me niet echt geloven dat ze dan plots hopen dat jij hen niet bekent maakt. Als zij daar zulke schrik voor hebben...wie heeft hen de garantie gegeven dat jij dit niet zult doen? Die garantie kun je niet geven en daarom is jou verhaal absoluut ongeloofwaardig.
Het bewijst niets nee, aanwijzing?
illwill is offline  
Oud 11 juli 2006, 21:41   #1287
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Nice try maar reken er niet te veel op. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je gevraagd hebt en de manier waarop.

Ik heb reeds 3 journalisten van de geschreven pers gecontacteerd en 2 een aantal keer aan de lijn gehad, met ééntje ene gaan pakken in de Fallstaff in Brussel, Koppen (de oude versie), Terzake, Panorama, Studio Brussel gemaild, ... telkens zonder antwoord of een heel algemene mail als "we zullen het eens onderzoeken en tralali tralala ..."

Good luck en hou ons op de hoogte!!
Blablablabla... bullshit. Zonder enig bewijs heb je niets muts.
illwill is offline  
Oud 11 juli 2006, 21:49   #1288
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, hypocriet als de pest. Alles wat een ander zegt en niet in jou kraam past is onzin, kan gewoonweg niet of moet bewezen worden. Alles wat in jou kraam past of die van je vriendjes is zonder enige twijfel waarheid. Jullie zijn 1 grote grap en jullie maken jezelf belachelijk door zo te doen.
Het heeft niks met hypocriet of een kraam te maken.
Het heeft met argumentatie te maken.Ik heb de argumentatie gepost die aantoont dat jij liegt...
Jij toont geen argumentatie dat Gun liegt,dus kan je hem ook niet van leugens beschuldigen...
Je bent blijkbaar nog dommer dan al werd aangenomen...werk je in een fabriek waar je wordt blootgesteld aan giftige gassen of zo?
Lex Blanca is offline  
Oud 11 juli 2006, 21:57   #1289
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
"het" boek, over welk heb je het dan?
Je kan alweer niet volgen.Het ging hem er dit geval om dat bvb. Andres Von Buelow zijn info niet van het net gehaald heeft wanneer hij zijn boek over 9/11 schreef.

Citaat:
Als er mensen zijn die een hoop bewijzen hebben en er dus al een boek over geschreven hebben, waar blijven de rechtszaken? Het grootste schandaal dat meteen word bewezen in een boek...en niets?
Onder meer door de Doctrine of Sovereign Immunity.
Dit is ook reeds meermaals aan bod gekomen op dit forum.
Lex Blanca is offline  
Oud 12 juli 2006, 05:58   #1290
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Het heeft niks met hypocriet of een kraam te maken.
Het heeft met argumentatie te maken.Ik heb de argumentatie gepost die aantoont dat jij liegt...
Jij toont geen argumentatie dat Gun liegt,dus kan je hem ook niet van leugens beschuldigen...
Je bent blijkbaar nog dommer dan al werd aangenomen...werk je in een fabriek waar je wordt blootgesteld aan giftige gassen of zo?
Blijkbaar lees jij postings van anderen niet. Jou waardeloze argumenten zijn al weerlegt en stellen dus niets meer voor. Kortom, je toont niets aan enkel dat je een leugenaar bent.
Ik heb zelfs enkele postings terug heel duidelijke argumenten gegeven, maar daar lees je natuurlijk weer naast. Typisch voor hypocrieten.
illwill is offline  
Oud 12 juli 2006, 06:02   #1291
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Je kan alweer niet volgen.Het ging hem er dit geval om dat bvb. Andres Von Buelow zijn info niet van het net gehaald heeft wanneer hij zijn boek over 9/11 schreef.

Onder meer door de Doctrine of Sovereign Immunity.
Dit is ook reeds meermaals aan bod gekomen op dit forum.
Overal een uitleg voor é. Geloof wat je wil muts. Je zit er vol van en het slaat nergens op.
Als meer dan de helft van de amerikanen Bush weg wil is het zeer ongeloofwaardig dat niemand met deze bewijzen naar buiten komt. Zelfs mensen die Bush willen houden zouden zelfs met echte bewijzen naar buiten komen. Jij bent nu net degene die geindoctrineerd is.
illwill is offline  
Oud 12 juli 2006, 07:33   #1292
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Op Fox News heeft Professor Jim Fetzer de case voor 9/11 inside job kort uit de doeken gedaan, en hij heeft de journalisten van Fox geen kans gegeven om hem af te breken.Fetzer wist van op voorhand dat ze erop uit waren om hem aan te vallen en te discrediteren. Hij is zelfs in de aanval gegaan en de journalisten hebben 4 minuten met hun mond vol tanden moeten zitten.

Artikel + clip: http://www.prisonplanet.com/articles...spinattack.htm
Oud 12 juli 2006, 09:38   #1293
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Blijkbaar lees jij postings van anderen niet. Jou waardeloze argumenten zijn al weerlegt en stellen dus niets meer voor. Kortom, je toont niets aan enkel dat je een leugenaar bent.
Ik heb zelfs enkele postings terug heel duidelijke argumenten gegeven, maar daar lees je natuurlijk weer naast. Typisch voor hypocrieten.

Je hebt toch door dat het hier niet om 9/11 gaat maar om jouw stelling dat Gun liegt als hij het over zijn gesprekken met journalisten heeft en mijn stelling dat jij liegt als je stelt dat meerdere "believers" jou een PM gezonden hebben waarin ze bepaalde zaken toegeven?
Mijn argumentatie heeft aangetoond dat jij liegt.Jij hebt geen argumentatie gegeven.
Mijn argumenten zijn dus geenszins weerlegd,en jij hebt helemaal GEEN argumenten gegeven.
Jij bent dus de leugenaar,niet ik.
Wederom beschuldig je loos iemand ervan een leugenaar te zijn.
Lex Blanca is offline  
Oud 12 juli 2006, 09:40   #1294
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Wat ben ik blij dat Illwill in mijn negeerlijst zit.
Oud 12 juli 2006, 09:50   #1295
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Je hebt toch door dat het hier niet om 9/11 gaat maar om jouw stelling dat Gun liegt als hij het over zijn gesprekken met journalisten heeft en mijn stelling dat jij liegt als je stelt dat meerdere "believers" jou een PM gezonden hebben waarin ze bepaalde zaken toegeven?
Mijn argumentatie heeft aangetoond dat jij liegt.Jij hebt geen argumentatie gegeven.
Mijn argumenten zijn dus geenszins weerlegd,en jij hebt helemaal GEEN argumenten gegeven.
Jij bent dus de leugenaar,niet ik.
Wederom beschuldig je loos iemand ervan een leugenaar te zijn.
Lex Blanca is offline  
Oud 12 juli 2006, 09:54   #1296
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ja,het is nogal vervelend,je blijft bezig,je moet alles 3x uitleggen aan hem omdat hij de helft van de tijd niet weet waarop hij reageert...ik ben 5 dagen weg straks...allicht eindigt deze zinloze discussie daarmee.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 juli 2006 om 09:55.
Lex Blanca is offline  
Oud 12 juli 2006, 13:59   #1297
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

pfff goed idee

Pin d'Ar
Pindar is offline  
Oud 12 juli 2006, 14:55   #1298
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
9/11 Eye-witness Saw What Hit The Pentagon - And It Wasn't A 757
--> http://mp3.rbnlive.com/Piper06.html<---

Pin d'Ar
Pindar is offline  
Oud 12 juli 2006, 16:58   #1299
TheTruth
Vreemdeling

TheTruth's schermafbeelding

Standaard

Oud 12 juli 2006, 17:12   #1300
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op Fox News heeft Professor Jim Fetzer de case voor 9/11 inside job kort uit de doeken gedaan, en hij heeft de journalisten van Fox geen kans gegeven om hem af te breken.Fetzer wist van op voorhand dat ze erop uit waren om hem aan te vallen en te discrediteren. Hij is zelfs in de aanval gegaan en de journalisten hebben 4 minuten met hun mond vol tanden moeten zitten.

Artikel + clip: http://www.prisonplanet.com/articles...spinattack.htm
Mainstream media meer niet.

Ipv naar de rechtbank te stappen, waarom doet hij dat dan niet?
illwill is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be