![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
| Discussietools |
|
|
#13021 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13022 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom is dat voor jou crapuul? |
|
|
|
|
|
|
#13023 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien klopt je uitleg niet?
|
|
|
|
|
#13024 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoezo onbewezen feit, u ziet toch evengoed als alle andere forummers hoe twee Afrikanen op een gewelddadige wijze een studente beroven? Mij lijkt het toch echt wel een aandachtspunt, zowel het geweld als de agressie tegenover een jonge vrouw! Ik zie niet in waarom je niet evengoed aandacht mag hebben voor de daders en uiterlijke kenmerken, het zal je maar overkomen dat je zo iets meemaakt terwijl je naar je kot wandelt! Ik vind uw reactie echt beneden alle peil! |
|
|
|
|
|
|
#13025 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13026 |
|
Banneling
|
je hebt die vraag al gesteld, en ik heb er al antwoord op gegeven, maar blijkbaar vond je het antwoord niet in je kraam passen: Sven Mary is advokaat en dan vooral van allochtone verdachten (noteer dat de term "belg" ook "allochtoon" kan zijn, dat is je blijkbaar ontgaan. Een Marokkaan die geen belg is, is dan ook geen allochtoon maar vreemdeling). Sven Mary komt door de aard van zijn beroep dus héél dikwijls in gevangenissen (in ieder geval meer dat ik of vermoedelijk jij). Me dunkt dat hij zèlf dus zeer goed geplaatst is om te weten hoeveel "bruin volk" er in de huizen van bewaring zitten.
|
|
|
|
|
|
#13027 |
|
Banneling
|
Inderdaad, je moet maar durven, het te hebben over "een" onbewezen voorval, terwijl onze gevangenissen en gesloten instellingen uit hun voegen barsten door de daders van zulke voorvallen. Er gaat geen dag voorbij of de kranten zijn gevuld met dergelijke voorvallen. gepleegd door ""jongeren"".
|
|
|
|
|
|
#13028 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sven Mary weet niet hoeveel allochtone gevangen er zijn. Zijn uitspraak is gebaseerd op een indruk. |
|
|
|
|
|
|
#13029 |
|
Banneling
|
Tegen mij heeft 'm nochtans gezegd dat hij ze geteld heeft, één voor één. Hij is trouwens nog bezig met tellen. Goed zo?
|
|
|
|
|
|
#13030 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Veel mensen die professioneel betrokken zijn bij criminaliteit zoals cel jongerencriminaliteit, jeugszorg, jeugdrechtbanken, politie en hulpverleners zien dat in verhouding allochtonen oververtegenwoordigd zijn, en zoals u opmerkt evengoed burgers die regelmatig kranten lezen. Maar juist omdat het allochtonen zijn wordt er verwacht dat je net doet alsof de keizer kleren draagt...sommigen geloven dat ook echt, anderen durven zeggen wat er te zien valt. |
|
|
|
|
|
|
#13031 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13032 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#13033 |
|
Banneling
|
Als ik op een muziekfestival kom en ik zie enkel blanke koppen en geen schaamhaardoeken is mijn indruk dan fout als ik stel dat het publiek hoofdzakelijk Westers is? Neeuuuu toch?
|
|
|
|
|
|
#13034 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13035 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13036 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het ergste is dat je hier niemand die niet tot de multiculfans behoort zult overtuigen! We zijn de multiculsmeerlapperij gewoon kotsbeu, punt uit. Diegenen die we hier niet meer willen (en dat zijn niet "alle allochtonen" voor je weer afkomt met dezelfde steeds herhaalde zever...) omdat ze niets dan last, kosten en zelfs gevaar betekenen voor onze maatschappij die moeten aangepakt worden. Gewoon wachten op politiekers die die stal opkuisen, zelfs als ze van "Europa" moeten komen! We kunnen ook wachten tot we een nieuwe Hitler op ons dak krijgen en dan allemaal in koor zingen: "wir haben es nicht gewusst" dat er zoiets zat aan te komen! Of misschien krijgen we binnen een paar decennia een islamitische regering, wat dan op hetzelfde neerkomt... |
|
|
|
|
|
|
#13037 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|