![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13041 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Miceli
hartelijk dank voor je uitvoerig, diepgaand en ijzersterk onderbouwde repliek (13037). nu weet ik wat jij als bewijs ziet |
|
|
|
|
|
#13042 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13043 |
|
Banneling
|
Voor 1207, omdat die het goed kan menen zal ik het voor de 666ste x beantwoorden en dan ben ik klaar. 1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid. Believers van ufo's? God? Pipi Langkous? Maar goed, harde bewijzen wederom een insinuatie ik dat gezegd zou hebben deze te hebben. 2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen. Dat laatste is zijn zwakzinnige redenering op het voorgaande. Hoezo niets mee doen? Op naar vraag , insinuatie 3 dus 3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed. Dat zijn feiten, getuige gag order Sibel Edmonds, mocht pas na 8 jaar spreken. Dr Graham Griffin, die de daders kende en de fbi inlichtte 1 jaar voor de feiten, vergiftigd voor die kon getuigen. LT Shaffer die kon ophoepelen werd na bekend maken ABLE DANGER. Mogelijke beveiligingslek Ptech. Dat zijn eerste dingen die zowat binnenspringen, de rest moet je zelf maar weer opzoeken mocht u dat interesseren. 4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid. Hadden we die al niet? 5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee. Mogelijke bewijzen waar wel degelijk wat mee gedaan is, maar men idd niets kon door door het regerende regime getuige insinuatie 3. Pas na Bush kon eindelijk Edmonds praten, jaren na het officiele rapport en "onderzoek". Wat laat niet waar? Ook nu pas kon ome Bush eindelijk vervolgd worden voor moord. In dat officieel rapport staat nergens wat vermeld van al het voorgaande en al de rest dat ik vergeten ben. Het officieel rapport waar men Kissinger wou aanstellen als hoofd wat niet gelukt is. Miss toch te overduidelijk? Maar de schrijver die gewraakt werd door de familie wegens belangenvermeningen (alweer) toch aangesteld bleef. 6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen? Bleef hangen, dat klopt, nu is het regime weg. Het is niet aan mij maar aan de Amerikanen om antwoorden te vragen. Als zij genoegen nemen met een een half onderzoek en de waarheid nooit te weten willen komen en tevreden zijn met halve waarheden en leugens, is dat hun probleem. Zij hun kinderen de vleesmolen in Irak sturen voor leugens, en door niets te doen medeplichtig zijn aan moord, is dat hun probleem. Ik heb ook nog steeds geen officieel bewijs van de financierders. Kweet niet wat uw visie is, maar ik neem dat half onderzoek, doofpotoperatie, toevaligheden op de dag van de feiten niet voor granted. Graag een antwoord op de vraag: wat voor zin heeft het? |
|
|
|
|
|
#13044 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13045 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 10 november 2009 om 17:42. |
|||
|
|
|
|
|
#13046 |
|
Banneling
|
Idd, who killed John O neill?
En voo tussendoor: http://www.youtube.com/watch?v=p5tyb98gCQ8 Schitterend |
|
|
|
|
|
#13047 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaar het vastpraten
|
|
|
|
|
#13048 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Statler & Waldorf
is er niets tegen ... believers in action
|
|
|
#13049 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13050 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#13051 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Had je nog wat, peuter? Krijg je niet genoeg aandacht van mama en kom je weer wat spelen. Kunt misschien gaan samenhokken. Hopelijk levert dat geen kinderen op. Ook negeer weer op, believer in hypocrisie |
|
|
|
|
|
|
#13052 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13053 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 november 2009 om 22:09. |
|
|
|
|
|
|
#13054 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor wat oefent men uiteindelijk bepaalde situaties in zowat alle mogelijke variaties die men kan bedenken dacht U... Teneinde de procedures op punt te zetten om zo adequaat mogelijk te kunnen ingrijpen.... Daarom oefenen militaire organisaties zoals de VS op allerlei mogelijke scenario's,zodat de militairen door middel van die voortdurende én herhalende oefeningen de zaken op een automatische en volgens de procedure geldende wijze vrijwel automatisch gaan reageren.... Alle vliegtuigkapingen beginnen namelijk op één en dezelfde wijze,namelijk " men kaapt een vliegtuig"... Of dat vliegtuig uiteindelijk gewoon op een luchthaven blijft staan ,of neerstort onderweg,of in een wolkenkrabber vliegt veranderd niets aan het feit dat voor kapingen één vaste procedure geldt die al eindeloos is in de praktijk gebracht door de betreffende instanties,zowel burgerlijk als militair... Een brandweerkorps oefent ook regelmatig op situaties die kunnen voorkomen,betekend dit dus volgens U dat zij een situatie tegenkomen waarop zij nog niet hebben geoefend dat Uw huis dan tot de grond toe gaat afbranden wegens een gebrek aan adequaat ingrijpen wegens onvoorzienbare omstandigheden waarop zij nog nooit hebben geoefend.... MAAK DAT DUS DE GANZEN WIJS... maar probeer deze onzin alstublieft niet als dé waarheid hier te verkopen... Goed bezig gast,écht héél goed.... Ik ben echter niet zo goedgelovig zoals U.... Laatst gewijzigd door Svennies : 10 november 2009 om 22:58. |
|
|
|
|
|
|
#13055 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toon me eens juist aan waarom de onderscheppingen van 9/11 in de war gelopen zijn, en de oefeningen netjes "in orde verliepen" (zie laatste kolom summary onderaan) vbn: - werden er andere radars en beter opgeleid personeel gebruikt ? - waren er voor de radar onzichtbare (Stealth-) Boeings tijdens 9/11 ? - andere commandolijnen ? - andere FAA/NORAD-procedures ? - andere betrokken organisaties (FAA <> NORAD en andere) in de samenwerking ? - waren er diensten in betrokken die tijdens 9/11 niet van dienst waren ? enz... - vlogen die Arabische piloten onder bescherming van Allah ? En de bron natuurlijk niet vergeten. De hijacking scenario´s waren nog ingewikkelder als tijdens 9/11 als ik de gebeurtenissen zo doorlees, 9/11 was eigenlijk simpel vier gelijkwaardige Boeings die in een tijdspanne van > 2 hr plots dezelfde - Oostkustdoelen 2 x NYC en 2 Washington DC - aanstuurden door drastisch van geplande koers te veranderen met de simpel gekende bijkomende incidenten radio off ...transponder off ... En bij 4 Boeings zal er toch wel tenminste 50 % onderschept kunnen worden, niet ? Men hoeft de eerste 2 F15-scrambles van Otis AFB naar de eerste 2 Boeings (WTC1-2) maar in de lucht te houden en nieuwe vlieginstructies geven om elk vlucht 77 en 93 te oderscheppen en klaar is kees. De 2 klaarstaande Scramblers F16´s van Langley AFB waren natuurlijk ook ruim op tijd geweest als ze volgens procedure mochten opstijgen om 9h 09 ... helaas moesten ze wachten op hun baasje... bevel is bevel... , voor alle vier fighters was 500 mph al ruim voldoende, en de rijkweidte is zeker geen probleem want de scramblers hebben reservetanks mee en maar lichte bewapening (missiles) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijf aub inhoudelijk en zoek geen uitvluchten hier niet op in te gaan of uit te wijken of te negeren, dit zijn officiele papers. Of zegt ge ook dat op 9/11 een “failure of imagination” gebeurde onder de verantwoordelijken Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2009 om 00:19. |
||||
|
|
|
|
|
#13056 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu zijn kapitein Craig Borgstrom en zijn wingmannen als helden door de natie in het zonnetje gezet én zijn hun toestellen voor het nageslacht in museums gezet... En dit alles voor een compleet mislukte interventie.... De vraag bij dit alles is,wat als Borgstrom zijn twee toestellen eigenhandig en tegen de bevelen in had laten opstijgen en richting washington gedirigeerd hebben teneinde een verdedigingsparaplu te vormen voor alles wat uit het binnenland zélf kwam afvliegen.... Volkomen normaal dan volgens het schema.... De twee jagers van otis voor de oostkust,en de twee jagers van langley in het binnenland... Wat komt daar dan nog door volgens U.... Maar dan had Borgstrom zijn directe bevelen moeten negeren en handelen op eigen iniatief.... En nét daar ligt de zwakte die kan uitgebuit worden door de juiste personen op de juiste plaats ... |
|
|
|
|
|
|
#13057 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja dat zijn de Amerikanen hé (Erwinvds zal dat bevestigen) btw De 2 Otis-F15 zijn kort voor NYC (70 miles) ook teruggestuurd -op bevel- naar het andere uiteinde van Long Island-Atlantische Oceaan om rondjes te draaien vergeet dat niet... alhoewel WTC1 en 2 crashes vanuit het binnenland kwamen... precies dat er geen centralere miltairy zones zijn bvb het voor de hand liggende belangrijkste luchtruim boven Andrews AFB op 16 miles van Washington DC de hoofdstad... Capitol... White House... Pentagon... Citaat:
---- Volgens mij is de laatste vlucht 93 - die zogezegd neergestort is - nog neergehaald door een missile op een grotere hoogte, daarom bijna niets te vinden rond die te kleine krater door een zwaarder deel vd boeing (motor mss ? ), de andere kleine brokken zouden wijd verspreid in de ruime omgeving gevonden zijn, wat wijst op een explosie hoog in de lucht. http://www.waarheid911.nl/911tijdlijn.html#34 onder 8) Zelfs daarvoor zijn ze te laf dat toe te geven, ze verbergen gewoon alles mogelijke, en vele dingen over Vlucht 93 kloppen gewoonweg niet. En dat paspoort daar is ook weer straf... Hier de maar eenmaal getoonde reportage op TV: http://www.youtube.com/watch?v=lMJaK...ayer_embedded# ![]() Nog wat interessant gevonden met een afsluitend citaat van een voormalig luchtverkeersleider Robin Hordon (vliegzone rond New York): Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2009 om 01:23. |
|||
|
|
|
|
|
#13058 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vervolg: ik heb naar het officieel bewijs gezocht en gevonden dat de eerste 2 gekaapte vliegtuigen steeds perfect gevolgd konden worden zelfs vanuit modernste radarsites (met ARSR-4 3 Dimensionele-radarbeam) ( alle data ook met alle kleurtjes gemarkeerd als het moest
Dus er werden heelwat voorbarige leugens verteld voor de Commissie... door enkele Generaals zoals ik al eerder vermoedde. Het derde AA77-Pentagon en vierde vliegtuig UA 93 had enkel een militaire non-coverage van respectievelijk 19 en 14 minuten - dus enkel militaire radar, coverage burger-FAA-radars bleef altijd bestaan -. Lees zelf maar: Citaat:
Ik ga de tabel 1 met de vele respectievelijke ARSR-4/-3 toch nog eens nachecken qua reikwijdte en posities vd vliegtuigen want een ARSR-3 heeft 370 km reikwijdte en een ARSR-4 zelfs 460 km... Hier een ARSR-4 map 23 juni 98: ![]() http://www.fas.org/nuke/guide/usa/airdef/arsrinst.jpg Citaat:
http://www.fas.org/nuke/guide/usa/airdef/arsr-4.htm Nu nog een ARSR-3 en kleinere Surveillance Radars , want volgens mij zouden alle radars zich in reikwijdte moeten overlappen. ![]() |
||
|
|
|
|
|
#13059 |
|
Gouverneur
|
![]() En de eerste die mij nu nog probeert te overtuigen dat er geen opzet in het spel was kan maar beter met serieuze bewijzen afkomen. Bij de weg, hoeveel van die nee roepers hier hebben militaire ervaring? En dan bedoel ik niet een paar maandjes he.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 11 november 2009 om 12:54. |
|
|
|
|
|
#13060 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|