![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13601 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#13602 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En toch hebben ze toegelaten dat alles werd opgeruimd én verscheept naar het oosten zonder onderzoek van wat er in die kelders precies is gaande geweest om die hoge temperaturen te verrechtvaardigen,en uit te zoeken wat er aan die basis lag van diezelfde temperaturen en het feit dat daardoor staal kon wegsmelten... Een fenoneem dat je alléén kan bereiken met een hoogoven... Of met de nodige chemische verbindingen natuurlijk... En laat dat nu nét mijn vakgebied zijn.... Alle bewijslast is opgeruimd én vernietigd.... |
|
|
|
|
|
|
#13603 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13604 | |
|
Banneling
|
Ben je er zeker van dat die sensor er zat en aangesloten was op de FDR?
Ik hoorde ergens een vogeltje fluiten : Citaat:
Ik ben er niet zeker van, maar het lijkt me nog een beetje vroeg om te roepen dat er alweer een smoking gun gevonden is. En by the way, je moet wel weten wat je wil he. Eerst zeggen dat er geen vliegtuig in het pentagon vloog en later dan misschien wel en dat alle brokstukken getruckeerd zijn door de slechterikken maar dan later toch een element uit die getrukeerde brokstukken willen gebruiken als bewijsstuk enkel en alleen omdat het onverwachts in je kraam past, is geen manier van doen. Consequent zijn doet geen zeer lijkt me. Laatst gewijzigd door parcifal : 29 november 2009 om 23:52. |
|
|
|
|
|
|
#13605 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13606 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://pilotsfor911truth.org/forum/i...ost&p=10779507 Of deze: http://pilotsfor911truth.org/forum/i...ost&p=10779422 Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 30 november 2009 om 00:08. |
||
|
|
|
|
|
#13607 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13608 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bedenk wel dat er langs diverse wegen lucht onderin de puinhopen kon komen . Los daarvan gaat het om thermische oxidatie van Al en Fe onder invloed van stoom (door bluswater veroorzaakt) Heel veel staalprofielen waren over hun volle lengte extreem geoxideerd. Bij elke gram roest die was ontstaan komt een bepaalde vaste hoeveelheid warmte vrij ! Ijzer / staal roest zeer snel onder invloed van stoom (exotherme reactie). Tevens bevatte de puinhopen veel aluminium van de exterior panels , Aluminium gaat wanneer het heet is ook makkelijk reactie aan met voornamelijk basen . Asresten (voor namelijk kaliumcarbonaat of ook wel potas ) zijn na menging met water zeer basisch . Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 30 november 2009 om 02:26. |
||||
|
|
|
|
|
#13609 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou het woord van de mensen van Boeing nodig hebben om een beetje meer zekerheid hierover te krijgen. Maar dat valt dan weer moeilijk voor jullie ' kamp' waarschijnlijk. |
|
|
|
|
|
|
#13610 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat toont enkel maar meer en meer aan dat ik gelijk heb.
Ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut? Hierop kan geen enkele believer antwoorden? Om de hypocrisie van de believers even op een rijtje te zetten. 1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid. 2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen. 3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed. 4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid. 5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee. 6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen? Poging 57
|
|
|
|
|
#13611 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Nu, hoe zijn in hemelsnaam die 5 brandende etages vanboven helemaal onder in de kelders geraakt??? Hebben zij tijdens hun val al de rest van het niet brandende gedeelte ingehaald?? Onmogelijk! Dus hoe is het brandend gedeelte helemaal onderaan de ruines terecht gekomen? Tot heden toe heb ik nog niemand hierop een fatsoenlijk antwoord weten geven. . Citaat:
Zo is het nogal dikwijls wanneer jullie geen antwoord weten te verzinnen. Dan gaat de vraag niet op. Pancake of niet, de vraag blijft hoe dat bovenste brandende gedeelte onderaan is geraakt? 't Is ook niet moeilijk dat je daar geen antwoord op hebt. Omdat het simpelweg onmogelijk is. Ergo, er was geen brand in de kelders, het oorspronkelijk vuur van boven in het WTC kan niet in de kelder zijn geraakt........dus, WAT is verantwoordelijk geweest voor die extreme hitte onderaan? Probeer nog eens. |
|
|
|
|
|
|
#13612 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1. Dit is een leugen op zich 2. Dit kan nooit onderzocht zijn want volgens de believers is alles meteen opgeruimd voor er onderzoek kon gedaan worden.
|
|
|
|
|
#13613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat ik daar een heel fatsoenlijk antwoord op kan geven, ondersteund door foto materiaal. |
|
|
|
|
|
|
#13614 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pentagon direct na de crash:
klik voor vergroting: ![]() Het vuur is afkomstig van brandende kerosine uit onder andere de vleugels van het toestel. |
|
|
|
|
|
#13615 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#13616 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
IK stelde de vraag, dus uitleg geven is aan u. Volgens u (zie hierboven) is het helemaal niet zo onmogelijk dat het brandend gedeelte onder de rest is geraakt. Leg eens uit; HOE? |
||
|
|
|
|
|
#13617 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vleugels verdwijnen volledig mee in het gebouw,hun inhoud echter niet.... |
|
|
|
|
|
|
#13618 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13619 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans motoren verbranden niet zomaar volledig gezien hun materiaalsamenstelling.... |
|
|
|
|
|
|
#13620 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|