![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Minister
|
Mijn spatiebalk lijkt niet al te goed meer te werken
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#124 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Jij hebt dus niet "alleen een mogelijkheid geopperd". Je hebt, zoals eenieder kan lezen, een stellige bewering gedaan, en nu verwacht je van mij dat ik bewijs dat ze onjuist is. Niet bepaald logisch, me dunkt.
|
|
|
|
#125 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik dacht al dat het me bekend voorkwam. Ik moet u beter in het oog houden dus want u bent weldegelijk soms met mij bezig. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch een sloebertjes, e.
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En, vindt u het logisch dat ze deze frustratie's omzetten in geweld in Europa? Indien ze echt last zouden hebben van frustratie's, zouden ze misschien ter plaatse uiting kunnen gaan geven van hun frustratie's inplaats van op een plek waar men er niets mee te maken heeft. Of zouden ze er te 'laf' voor zijn? Hier worden ze lekker verwend door hun spreekbuizen, hier kan hen niets overkomen, hier zijn ze zeer veilig. Toch raar hé, nog niet nagegaan hoeveel last deze 'soort' heeft van frustratie's. Loopt er een allochtoonse drugdealer of dader van een andere criminele activiteiten tegen de lamp, straatterreur zeker ook door hetgeen men nu noemt frustratie's. Iets dat zo snel overgaat naar geweld, zal wel geestelijk iets aan schelen zeker of hoe ziet u dit?
|
|
|
|
#128 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Minister-President
|
[quote=Dajjal;3896496]
Citaat:
Moest er overal ter wereld worden omgegaan met 'frustratie' zoals dit gebeurt bij moslims, zou niet veel wereld meer overblijven. Zou zelfs warm kunnen worden onder de kont van hun spreekbuizen. Stel u voor, een wereld van terreur en moord.
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sorry, dat is een beetje zwakjes. Iedereen kan hier lezen dat jij het had over jongeren die betogen omdat ze "de onophoudelijke lafhartige moorden op honderden van hun familieleden/vrienden door de schurkenstaat Israël niet langer lijdzaam kunnen aanzien."
Honderden nog wel! Marokkaanse jongeren uit Antwerpen hebben dus volgens Rhiannon honderden familieleden/vrienden in Palestina. Het staat er zwart op wit. Als je dat nu niet meer wil geweten hebben, mij goed, maar dan is je status als forummer meteen een pak duidelijker. Ter herinnering, jouw letterlijke quote: Citaat:
|
|
|
|
#132 |
|
Minister-President
|
Indien u begrip kunt opbrengen voor hun frustratie's zoals u hebt vermeld, moet u dit ook doen voor hun daden. Waarom, omdat bij deze 'soort' altijd het ene met het andere hand in hand gaat. Dat is u toch nog niet ontgaan mag men hopen.
|
|
|
#133 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ga je nu blijven doordrammen over futiliteiten, of ga je eindelijk eens aantonen dat het onmogelijk is dat die jongeren familie/vrienden hebben in Palestina? Je mag gerust blijven doordrammen hoor, dat zou je status als forummer ook meteen een pak duidelijker maken... |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#135 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heeft hij er direct achter gezet...
Citaat:
|
|
|
|
|
#136 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, ik ook niet echt. Maar je moet niet vragen 'waarom' als hij het er heeft achter gezet heeft,he.
|
|
|
|
|
#138 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of bestaat het enkel in uw wensdromen? Citaat:
Onzin dus. Bewijst u maar eens uw eigen stelling dat die betogers honderden familieleden/vrienden in Palestina hebben. Of u kan gewoon toegeven dat u er geen idee van hebt. Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 2 januari 2009 om 16:05. |
|||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|