![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu soit ik hoop dat ze als het erop aankomt toch nog in staat zullen zijn om samen te werken, al is het dan maar voor 1 programmapunt. Bij sommige van de N-VA'ers hier begin ik mij zelfs daarover al serieuze vragen te stellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Hoor ze toch schijnheilig klagen, die VB'ers
Ik snap het eigelijk niet goed. De VB'ers willen zogezegd Vlaanderen zo snel mogelijk onafhankelijk. Toch zijn ze hiervoor niet bereid hun programma en publicaties zodanig te wijzigen dat zij als een democratische en niet-discriminerende partij door het leven kunnen gaan, en dus ook coalities kunnen sluiten. Dit zou eigelijk een normale zaak moeten zijn, het hebben van een democratisch en niet-discriminerend programma. Maar neen, liever wentelt het VB zich in CS, haar levensverzekering, door te blijven discrimineren, dan een normale partij te worden waarmee te praten valt en waarmee de macht van de PS gebroken kan worden. Proficiat!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De n-VA kan slechts kartel vormen met democratische en niet-discriminerende partijen. Laat dit duidelijk zijn. Wiens schuld is het dan? Het VB wou liever een kartel aangaan met extreem-rechts in haar rangen, dan met de democratie van buiten haar rangen. Van samenwerking met een partij die is verordeeld voor racisme kan nu zeker geen sprake meer zijn. Hopelijk leert het VB na een tweede en definiteive veroordeling haar les en trekt ze hieruit de juiste conclusies. Pas dan kan er weer gepraat worden over eventuele steun aan wetsvoorstellen.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien is het vreemdelingenprogramma van het VB volledig rechtmatig en vergelijkbaar met de ons omringende landen. het VB zit in een win-winsituatie nu en jullie gehakketak zal daar uiterst weinig aan veranderen. Ik zie trouwens niet in waarom zij kruiwagen zouden spelen voor een ineengeschrompelde dwergpartij met een nazi als voorzitter die zichzelf verkocht heeft aan de hoogste bieder uit eigenbelang. Persoonlijk wil ik héél graag een samenwerking zien tussen NV-A en het Vlaams Blok. we zullen wel zien wat er gebeurt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor het VB is het vlaams-nationalisme een schaamlapje voor haar extreem-rechts en racistisch gedachtengoed. Dat is reeds duidelijk.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Het VB is veroordeeld voor racisme. Andere "volkspartijen" in het buitenland niet. Het VB zal zelf een tweede keer veroordeeld worden, en helemaal van de kaart worden geveegd. Dus het heeft, op dit punt ook al, geen zin om met het VB te onderhandelen. - Wat u persoonlijke mening betreft: dream on!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Typische VB-praat: de vijand is overal en iedereen! Het is één groot complot!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Maar ik zie dat de argumenten op zijn, dus beginnen ze op de man te spelen.)
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ligt aan de inteligentie of U het kunt begrijpen of niet. Herlees het verschillende keren, en het zal mischien beginnen dagen. Daarbij, Uw opmerking is van nul en geen waarde! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(en laat je insinuaties achterwege, nazi-adept) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feit 1: het vlaams blok was van in het prille begin vlaams separatistisch en is dat gebleven Feit 2: Zelfs FDW zei hier op het forum dat enkel over vlaamse onafhankelijkheid geen compromis mogelijk is om een coalitie te vormen. Daartegenover hebben we dan de N-VA - kartel met een partij die géén voorstander van vlaamse onafhankelijkheid is. (ik geef wel toe dat het een kwestie van overleven was) - nooit met de sp/ps werd ondertussen ook al herzien. en nu zou daar nog eens bijkomen: " - zelfs voor vlaamse onafhankelijkheid weigeren wij met het VB samen te werken. " Als de zaken zo staan dan is voor mij de zaak duidelijk en beschouw ik de N-VA vanaf nu als een bende postjespakkers in dienst van l'état belge. Edoch, u hebt nog niet gezegd ofdat dat het partijstandpunt terzake is. (Ik geef toe het heeft niet veel belang, want reëel is de kans nog niet onmiddelijk dat er 51% vlaams-nationale stemmen zijn ![]() Ik wil wel eens horen of alle andere N-VA'ers op het forum hier hetzelfde denken. Ik hoop van niet. ![]() Btw: philips besef je zelf dat je met de dag meer op thepiano begint te lijken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |