![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van het werkwoord "overdrijven":
ik drijf over jij drijft over wij drijven over zij hebben overgedreven
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een meisje van 9 word opgevoerd als propagandamateriaal voor de Belgische staat.Het land is in gevaar,staat op barsten en dus word een onschuldig kind in de arena gestuurd.Kijk eens hoe mooi in dat jurkje en hoe goed Nederlands ze spreekt.De harten van de moeders smelten bij al dat moois en het vorstenhuis scoort weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijk even met het Nederlandse vorstenhuis: éénmaal per jaar krijgen ze hun fotoshoot, en ik geloof ook nog één keer op wintersport. PUNT. Geen Amaliake die wordt opgevoerd om klinieken of schooltjes in te huldigen. Wat de kennis van het Nederlands betreft: Amaliake en haar zuskes spreken Nederlands, Spaans en Engels hoorde ik. Het lijkt me weinig waarschijnlijk dat hun Nederlands doorspekt zal zijn met Spaanse accenten. Het is gewoon de plicht van de ouders om kinderen in die positie perfect de taal van het land aan te leren. Dat het bij de drie superintellectuelen van Paola en Bertje niet gelukt is, kan daarbij geen excuus zijn, ze hebben geld genoeg om de kinderen constant in een of ander taalbad te steken. Maar wat wil je als hun moeders het zelfs vertikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar de "pardon". Soit, triviaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben serieus geboren.
Mijn excuses.
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() de sfeer ies ier ook koet precies
![]() Ik zou het spijtig vinden moest dat meisje eindigen zoals haar vader. Gelukkig is Boudewijn er niet meer om z'n invloed te laten gelden, maar een 'normale' jeugd zit er wschl alvast niet in voor haar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de hele draad niet gelezen, maar hoeveel benen heeft dat kind nu precies? Dan weten we ineens hoeveel benen het standbeeld moet krijgen dat zou moeten opgericht worden voor de succesvolle speech van deze hoogedelgeborene.
Ook wel grappig hoe iedereen die niet opgezet is met de dynastie ineens in het vakje van het separatisme wordt geduwd. En Descartes, dat een president duurder zou zijn is compleet irrelevant in deze kwestie. Heeft iemand dan gezegd dat we een president nodig hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Is Bart vandaag niet de president van Bokrijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Als je geen dynastie wil, dan heb je een president nodig. Je kan natuurlijk ook nog een dictatuur installeren. Je kiest maar.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 11 september 2011 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent dan toch maar gebleven zie ik?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
En zoals ik al zei: en dan nog. Er zijn veel dingen die we kunnen houden/veranderen/afschaffen omdat ze goedkoper zijn. Democratie kost geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet relevant. Het democratisch gehalte van het land staat los van de monarchie.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm?
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |