![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meisjes die hier door dat gespuis verkracht worden, dat is toch ook telkens hun eigen schuld? Ze hadden maar een boerka moeten dragen de sletten.
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is een van de nadelen van de multicultuur, homo's zijn niet meer gewenst in het straatbeeld.
|
|
|
|
|
#124 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neenee, ik zeg niet dat de schuld bij het slachtoffer ligt, ik zei dat als je een gevecht niet uit de weg gaat je niet moet verschieten dat je petsen krijgt.
|
|
|
|
|
#126 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dit is inderdaad minstens de medeschuld van die homojongen... Hoe verkeerdelijk het ook was van de aanstokers om te provoceren, de homojongen had geen olie op het vuur mogen gooien.
|
|
|
#127 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#128 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is eender wat ik zeg, het gaat nooit goed zijn heb ik de indruk.
|
|
|
|
|
#129 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En inderdaad, hier in deze draad komt het waarschijnlijk nooit goed (tussen ons)...maar zeg nooit 'nooit', hé....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 12 september 2013 om 19:00. |
|||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Minister-President
|
En ik hoopte dat we voorbij deze tijdsperiode waren...Was het misschien onverstandig om te reageren? Ja. Vervang het even echter even door "Vrouw wordt aangerand nadat ze schaars gekleed over straat wandelt, politie zegt dat ze zich anders had moeten kleden" en de verwachte reacties zijn wel anders. Niet geheel vergelijkbaar natuurlijk maar je snapt wel wat ik bedoel vermoed ik.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 12 september 2013 om 19:05. |
|
|
|
|
|
#131 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met andere woorden, de ene partij mag roepen en tieren en klappen uitdelen en de andere moet het maar laten gebeuren en mag zelfs geen opmerkingen maken. Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2013 om 19:08. |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Minister-President
|
Zowiezo maak ik me de bedenking dat reageren niet altijd de beste reactie is maar welk voorbeeld geven we als we homofoob gescheld zomaar aanavarden, wat is dan de volgende stap?
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De politie gaat hier dus duidelijk in de fout, en in de plaats van die homo's zou ik het verdomme niet bij laten. Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2013 om 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
|
Citaat:
Zou er vooral niet bij schreeuwen, kans dat ze nog harder gaan slaan ... met een beetje pech kicken ze daarop. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Europees Commissaris
|
Inderdaad niet verstandig als je je niet goed kunt verdedigen. Het zou echter geen verschil mogen maken voor de strafmaat.
|
|
|
#138 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
|
Citaat:
Dat wordt lachen voor ze, ze mogen blij zijn als de kop niet van hun romp wordt geschopt |
|
|
|
|