Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 27 juni 2014, 21:39   #121
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Mogen we vragen waaruit uw reactie bestaat?
Boze berichten typen op forum.politics.be.

Allee, nog bozer en nog meer!
Bolleke Wol is offline  
Oud 28 juni 2014, 09:31   #122
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Boze berichten typen op forum.politics.be.

Allee, nog bozer en nog meer!
Ik heb gewoon gezegd dat als het de spuigaten uitloopt wanneer corrupte politiekers hun Eigen belang dienen, zelfs wanneer die belangen regelrecht tegen de belangen van de bevolking ingaan dat er dan (indien u wilt, vanaf die dag) moet opgetreden worden want dat anders heel het land naar de Kloten gaat.

Dat is een vaststelling en een algemene waarheid zo groot als een koe; Staaf voelde zich waarschijnlijk persoonlijk aangesproken en bevreesd voor zijn Eigen belangen die waarschijnlijk dan ook tegen de belangen van heel het volk in gaan; vandaar zijn ongerustheid en zijn waakzaamheid.

Vergeef hem zijn nog bozere reactie.
marie daenen is offline  
Oud 28 juni 2014, 09:36   #123
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik heb gewoon gezegd dat als het de spuigaten uitloopt wanneer corrupte politiekers hun Eigen belang dienen, zelfs wanneer die belangen regelrecht tegen de belangen van de bevolking ingaan dat er dan (indien u wilt, vanaf die dag) moet opgetreden worden want dat anders heel het land naar de Kloten gaat.

Dat is een vaststelling en een algemene waarheid zo groot als een koe;
Geloof jij nu echt dat wat je hier beschrijft een uniek Belgisch verschijnsel is?

Citaat:
Staaf voelde zich waarschijnlijk persoonlijk aangesproken en bevreesd voor zijn Eigen belangen die waarschijnlijk dan ook tegen de belangen van heel het volk in gaan; vandaar zijn ongerustheid en zijn waakzaamheid.
Dat is een gezonde instelling van mijn kant.
Eigenlijk: zolang je voor mij blijft afdokken, mag je hier blijven rare dingen zeggen, afgesproken?

Citaat:
Vergeef hem zijn nog bozere reactie.
Staaf is niet boos, hij is een beetje uw kaakslag-geraas moe.
Meer niet.
Oud 28 juni 2014, 09:48   #124
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Geloof jij nu echt dat wat je hier beschrijft een uniek Belgisch verschijnsel is?
Waar zeg ik dat dat enkel een Belgisch verschijnsel is?
Het is een wereldomvattend verschijnsel waar zij die de kans en de macht krijgen meestal de anderen voor de Eigen belangen uitbuiten.
Het unieke aan la Belgique is dat, dank zij de taalgrens, dat rotte spel veel duidelijker naar boven komt en dan ook veel duidelijker benoemd kan worden.
Ik geef er geen euro voor dat het vb in Frankrijk er beter aan toe zou gaan, in tegendeel, gezien de PS verkondigt dat haar ogen op Frankrijk gericht zijn moet het daar nog armzaliger zijn.

Citaat:
Dat is een gezonde instelling van mijn kant.
Eigenlijk: zolang je voor mij blijft afdokken, mag je hier blijven rare dingen zeggen, afgesproken?
Wie zegt dat ik voor jou afdok? Misschien profiteer ik, als inwoner van het zuiden van dit land, evenzeer van het systeem, maar in tegenstelling met u ben ik daar niet fier op.
En bovendien, wat mijn kinderen betreft, weet ik niet of zij, op de duur niet alle franstalige onredelijkheid hard zullen moeten betalen.

Citaat:
Staaf is niet boos, hij is een beetje uw kaakslag-geraas moe.
Meer niet.
Wat kaakslag-argumentatie aangaat hoeft u voor niemand onder te doen.
marie daenen is offline  
Oud 28 juni 2014, 10:04   #125
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik voor jou afdok? Misschien profiteer ik, als inwoner van het zuiden van dit land, evenzeer van het systeem, maar in tegenstelling met u ben ik daar niet fier op.
Jij bijt dus de hand die jou voedt?
Dat zou nog straffer zijn.
Dan is al uw zogezegde 'bekommernis om Den Vlaming' een hypokriete poppekast?
Oh, boy....
Oud 28 juni 2014, 11:50   #126
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat weten we. Al eeuwen. Er zit echter een groot probleem in uw betoog en dat is het woordje 'er'.

Dus de vraag blijft: wat gaat u doen, behalve op dit forum boze berichten schrijven? Volgende keer weer braaf gaan stemmen op dezelfde politiekers.

"There is no such thing as Margaret Thatcher."
- Society
Bolleke Wol is offline  
Oud 28 juni 2014, 11:54   #127
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Dat weten we. Al eeuwen. Er zit echter een groot probleem in uw betoog en dat is het woordje 'er'.
Ja dat zou ze willen: anderen die net als zijzelf van het systeem profiteren, zouden hun privileges vrijwillig moeten opgeven.
Zij is zef wel reeds aan de andere kant gaan wonen (wat ik persoonlijk een veel waardevoller initiatief vind: if you cannot beat them, join them, maar zeur dan niet langer, hou je handje op en zwijg)
Citaat:
Dus de vraag blijft: wat gaat u doen, behalve op dit forum boze berichten schrijven? Volgende keer weer braaf gaan stemmen op dezelfde politiekers.
Op Waalse poltici stemmen, godbetert.
En dan bijten in de hand waaruit ze eet.
En doen alsof ze in plaats van moneten een kaakslag krijgt.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 juni 2014 om 11:56.
Supe®Staaf is offline  
Oud 28 juni 2014, 12:17   #128
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja dat zou ze willen: anderen die net als zijzelf van het systeem profiteren, zouden hun privileges vrijwillig moeten opgeven.
Zij is zef wel reeds aan de andere kant gaan wonen (wat ik persoonlijk een veel waardevoller initiatief vind: if you cannot beat them, join them, maar zeur dan niet langer, hou je handje op en zwijg)
Op Waalse poltici stemmen, godbetert.
En dan bijten in de hand waaruit ze eet.
En doen alsof ze in plaats van moneten een kaakslag krijgt.
Ok, kom tot de kern van de zaak.

Wie houdt ons corrupt systeem in stand?

Hewel de grote massa, die met alle middelen en macht door de objectieve zowel Vlaamse als franstalige regimemedia, dom, dwaas en vooral verkeerd ingelicht gehouden wordt en die dan ook, gewoon omdat ze nog niet door heeft hoe ze in de luren wordt gelegd, ofwel uit angst voor verandering wat hen ook met veel verve wordt aangepraat, nog altijd braaf stemmen zoals de machtigen van dit onland het hen vragen.

Maar de slinger, vooral aan Vlaamse kant, maar gezien de enorm belabberde toestand van het land die ook aan franstalige kant niet langer verborgen kan gehouden worden en waar de traditionele partijen geen enkel verhaal tegen hebben, is meer en meer naar de andere kant aan het overhellen.

En inderdaad, de machtigen van la Belgique hebben meer en meer vrees en beginnen meer en meer rare bokkensprongen te maken met de grote imposteur EDR als eerste en voornaamste voorbeeld;

Wat wil u dat ik doe? Altijd opnieuw en opnieuw de waarheid zeggen en de leugens van de 'goegemeente' aan de oppervlakte brengen.
Internet bestaat, in tegenstelling met vroeger, nu wel, en de bevolking kan veel minder het zwijgen opgelegd worden.

Laatst gewijzigd door marie daenen : 28 juni 2014 om 12:20.
marie daenen is offline  
Oud 28 juni 2014, 12:27   #129
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, kom tot de kern van de zaak.
Na u.
Oud 28 juni 2014, 12:29   #130
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat wil u dat ik doe?
Niet klagen over kaakslagen die u niet ontvangt: u staat aan de kant van zij die ze uitdelen...
Het zou echt misstaan, mocht Dutroux van leer trekken tegen kindermisbruik.
Oud 28 juni 2014, 14:18   #131
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet klagen over kaakslagen die u niet ontvangt: u staat aan de kant van zij die ze uitdelen...
Het zou echt misstaan, mocht Dutroux van leer trekken tegen kindermisbruik.
Zoals het governement, heeft Dutroux dat al geprobeerd, zoals u ook duidelijk aantoont met uw dwaas rijmpje over de kaakslagen
marie daenen is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be