![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Men zegt het
Beide knaagdieren, met wie de mens 75 miljoen jaar geleden een gemeenschappelijke voorouder had, bezitten grofweg net zoveel genen als wij: 25 �* 30 000. Maar diep van binnen lijkt de rat het meest op ons: 90 procent van zijn genen heeft een menselijke tegenhanger. Bron |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Banneling
|
Dat is een aardig sprookje voor de kleuters.[/quote]
Wat stellen jouw microwezentjes voor, vroeger te veel naar de tekenfilmreeks " le corps " gekeken? Dat is niet echt hé ! ! |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Banneling
|
wat gaan we nog allemaal horen,
is echt hillarisch . . . een knaagdier is en blijft een knaagdier een aap is en blijft een aap een mens is en blijft een mens |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
Schepping is 'n kristallisatie van oerchaos.
![]() |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat als de dino 6500 jaar geleden uitstierf? Maar vooral : Waarom leugens als waarheid verkopen? Laatst gewijzigd door Peche : 17 september 2015 om 05:25. |
|
|
|
|
|
|
#128 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Daarvoor nog spelen de knaagdieren af die leefden tussen de dino's. Mijn vraag opnieuw: Hoe kan er zoveel diversiteit ontstaan op zulke relatief korte tijd? Als we wat tastbaar is observeren en tezamen op een tijdlijn zouden plaatsen, schiet het de afgelopen 65 miljoen jaar de hoogte in. Wat als het andersom is? Wat als de diversiteit alleen maar kleiner is geworden? Ok, meerdere vraagjes |
||
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En mijn atoomtheorie is volkomen logisch, en kan veel meer verklaren dan de wetenschap kan met haar heelalmodel. Bijvoorbeeld de evolutie die niet vanzelf is gegaan, maar door zeer intelligente microwezens is geschapen. En wat de toetsbaarheid betreft is hier een grote taak voor de wetenschap weggelegd mijn atoomtheorie ook daadwerkelijk te bewijzen. |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben geen microwezen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 september 2015 om 08:06. |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Super intelligente wezens die de evolutie hebben geschapen en jouw lichaam doen functioneren.
Het zijn de ware hogere goden, anders dan Jahweh en Jezus, die stellen niet veel voor. Dat zijn sprookjesfiguren. Citaat:
Ik heb mijn atoomtheorie ontwikkeld uit de filosofie van Hegel in eenheid met de wetenschap. Hier kun je dat lezen: ontdekking. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
mensen (homo) zijn geëvolueerd uit Hominide, hominide zijn geëvolueerd uit Primaten, en Primaten zijn geëvolueerd uit jouw 'knaagdieren'. om dan te zeggen dat homo geëvolueerd zijn uit 'knaagdieren' is pure bullshit. dat is zeggen dat roze groen is, terwijl er miljoenen tussenstappen zijn: ![]() maak deze analogie: roze : knaagdieren, rood: primaten, geel : hominide, groen : homo
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 september 2015 om 10:48. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banneling
|
Het zijn de ware hogere goden, anders dan Jahweh en Jezus, die stellen niet veel voor.
Dat zijn sprookjesfiguren. is het niet andersom? dat moet nogal kietelen met al die microwezentjes |
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U doet zo verbaasd? Afstammen van een vis is dan geen rariteit? Bon ik laat het Open. |
|
|
|
|
|
|
#135 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het heelal is het bestaan van God in een oneindig aantal microwezentjes. Anders dan Adam en Eva, die er een puinhoop van hebben gemaakt, zijn de microwezentjes de ware Goden. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#136 | |
|
|
Citaat:
De term megafauna duidt een groep zeer grote (zoog)dieren in een bepaald gebied aan. In het geologische tijdvak Pleistoceen had ieder continent zijn eigen megafauna. Bij de overgang van Pleistoceen naar Holoceen, ten tijde van de laatste ijstijd, stierf op de meeste continenten de megafauna uit. Er wordt wel een verband gelegd tussen het uitsterven en de opkomst van de moderne mens. Dit zou ook verklaren dat de megafauna van Afrika en Zuid-Azië nog steeds bestaat: de mens heeft zich in deze gebieden ontwikkeld en de dierenwereld heeft zich dus op de mens kunnen instellen wiki |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tjonge, val je weer van je eigen geloof af.
Maar jij past dus ook gewoon in je broekzak. En dat bewijs ik door de Logica. Jij past in je zwembroek, je zwembroek past in je broekzak, dus pas jij in je broekzak. Ik zie alleen maar schelden en beledigingen.
|
|
|
#138 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Een mensenleven lijkt al een eeuwigheid. Laat staan als we het gaan hebben over 10.000 of miljoenen jaren. Dat zijn grootheden waar niemand zich iets concreets bij kan voorstellen.
|
|
|
|
#139 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar dat zal wel blijken als jij in je broekzak gaat zitten. Citaat:
Anders kan ik ook een theorie bedenken: "Alle Harries in Amsterdam zijn idioten. Nou zou je dit als belediging kunnen zien, maar ik volg gewoon de pure Logica dat het zo zou moeten zijn." En het is aan alle psychiaters om dat te bewijzen en tot die tijd heb ik gelijk. Dat is exact hoe jij jouw theorette beziet.
|
|
|
|
#140 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is ook Tesla en niet Marconi. De geschiedenis en de wetenschap ervan is DEATH WRONG |
|
|
|
|