![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, en toch vinden de sossen dat hij het goed gedaan heeft.
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zullen rap genoeg weten wat de kiezer over dit walgelijk stinkend zaakje denkt.
Connard kan zijn carrière als partijvoorzitter alvast vergeten. Zijn racistische, vrouwonvriendelijke uitlatingen, en tot geweld aanzettende oproep aan de politie zullen daarentegen nooit vergeten worden. Daar zullen de media, die Connard probeerde te muilkorven, wel voor zorgen. De media maken. De media kraken. Pretentie is: het mooiste bewijs van domheid.
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daartegenover staat dat hij de partij ook weer onderaf heeft geholpen. De sossen zijn niet langer geloofwaardig in hun strijd tegen de racisten van het BLOK. En niet alleen de sossen.
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou je daarvoor vrezen? Met Connard wordt er uiteindelijk geen menselijk wezen maar een racist/fascist, leproos, schuim van de straat, burgemeester.
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sint-Niklaas gaat er niet op vooruit gaan als een narcist burgemeester wordt.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Logisch ook, want ze is heel duur.
|
|
|
|
|
#128 |
|
Minister
|
inderdaad, omdat links als een sekte in bendevorming formatie alles slikken en tolereren van linksen >>> vijandig staan en totaal niets, maar dan ook niets van anders denkende aanvaarden of er zelfs maar willen over praten.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 november 2023 om 18:04. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ofwel wil ze direct bewijzen dat dat de waarheid is. Als de kansen schaars zijn, dan wil ze ze grijpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In die hypothese heeft hij het initiatiefrecht om te trachten die coalitie te vormen. Maar denk jij dat andere partijen het leuk vinden om gebrandmerkt te worden als meegaand met een burgemeester die aan zijn eigen flikken "opdroeg" om vreemdelingen te matrakkeren ? Ik denk niet dat de Zatlappraatjesverkoper als eerste op de sossenlijst van Sint Niklaas zal staan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vrees je dat? Of hoop je dat?
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zullen zien of de kiezer ook zo gek is.
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik gok erop dat hij het wel gaat doen, en dat hij het gaat halen ook. In 2024 liggen behalve wat leraars godsdienst of moraal en wat NGO volk dat toch voor groen stemt niemand nog wakker van zijn zattemanspraat van ondertussen een jaar geleden.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 november 2023 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#135 | |
|
Minister
|
Citaat:
Al is dat cordon gedoe ondemocratisch gedrocht. een gedrocht geschapen door partijen en niet door het volk Correct is: de mensen kiezen en via die keuze word aangetoond wat moet gebeuren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En, de andere partijen gaan dat gewoon blauw blauw laten? |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor jou weegt het racisme van de kopstukken van je eerste partij niet even zwaar als het racisme van Vlaams-nationalisten. Je vergeet voor het gemak dat de Vlamingen die VB stemmen niet alleen leraars godsdienst of moraal en wat NGO idioten zijn. Dat zijn mensen die meer op hun lever hebben dan afkeer voor een apenland met 500 miljard schuld, en een koninklijke kliek nakomelingen van een slavendrijver en massamoordenaar met pre-nazi roots. Waar denk je dat het kiesvee gebleven is dat jouw tweedekeuzepartij kwijt speelde? Waarom haakte de helft van de "liberale" kiezers af? Zijn dat halve zolen? Of zijn het halve zolen die nog achter deze dweilenpartij aan lopen? IK gok er op dat jij eens te meer, met je billen bloot zult staan in 2024 na je zoveelste flut voorspelling. Wat jij als tweedehands zattemanspraat verkoopt zal nog vaak genoeg opgerakeld worden. De media op kop. Die vergeten niet zo gemakkelijk als jij dat Connard hen probeerde te muilkorven. Bovendien kan je er beter niet van uitgaan dat er de volgende zes a zeven maanden geen politieke schandalen en ongewenste gebeurtenissen meer het nieuws zullen halen.
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met het "racisme" zal dat ook zo gaan. Tot voor kort wilde geen enkele "democratische partij" met "racistische prietpraat" meegaan. Wie van die racistische prietpraat verkocht daar gingen "democratische" politici niet mee in zee. Binnenkort gaan partijen over elkaar vallen om als eerste mogen racistiche prietpraat te verkopen. CR met zijn zatte praat was gewoon avant-garde, en hij beseft het niet eens of doet alsof. Hiermee heeft hij zijn toekomstige politieke carriere vrijgesteld (maar ja, zie je wel, toen ik zat was, was ik ook een goeie racist !) en kan ondertussen nog wat genieten van zijn oude ("ik was zat, ik meende da nie") in een partij die nog de overstap naar het racisme niet gezet heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2023 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Minister
|
Ik stel vast dat de lompe Nederlander steeds beleefder word, ze hebben het zelfs steeds over de heer Wilders .....
In het sjoemel merk België zakken we steeds verder in het gortige om elkaar uit te kaken, zo grof mogelijk verwijten en aanvallen. Schelden enz... Wat voorheen alleen het privilege van de Linksen was is nu blijkbaar algemeen goed geworden. Met eenzijdige agressieve discussies waardoor opbouwende dialoog onmogelijk geworden is. Met als bedroevend verstikkend gevolg dat niets nog kan of verwezenlijkt word, alles vierkant draait of zelfs stilvalt te functioneren. Daarom vermijd al alle "discussies" omdat ik daar het nut totaal niet van inzie. Mijn peter leerde mij (1960) dat beleefdheid géén geld kost......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 november 2023 om 18:21. |
|
|
|