![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
|
Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 18 Sep 2005
00:58:57 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sat, 17 Sep 2005 21:49:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 >> 10:44:06 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Sat, 17 Sep 2005 12:13:54 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 >> >> 07:30:04 +0200, in littera <[email protected]> >> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >On Fri, 16 Sep 2005 22:22:53 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >wrote: >> >> > >> >> >>Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >> >> >>12:46:26 +0200, in littera <[email protected]> >> >> >>in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> > >> >> >knip >> >> > >> >> >>>>Als je de realiteit tot het stricte materiële persé wil beperken, dan >> >> >>>>vind ik dat je een monist bent. >> >> >>> >> >> >>>Wat is materieel. >> >> >> >> >> >>Wat uit materie bestaat of er emanaties van zijn: zie kernfysica. >> >> >> >> >> >>>Is het gedrag van je centrale verwarming materieel ? >> >> >> >> >> >>Ja, omdat alle componenten ervan materieël zijn. >> >> > >> >> >De component "software" is toch niet materieel? >> >> >> >> >> >> uit hoofde van wat? Omdat het atoom Softwarium niet bestaat? >> >> kom nou het is een directe emanatie van een bepaalde georganiseerde >> >> materie. >> >> >> > >> >De Allerhoogste dan ook hé Fust. Die is ook maar de directe emanatie >> >van de bekabeling van het menselijk brein. Verleg een paar neuronen, >> >knip een paar verbindingen door en ... foetsie. >> >> >> Dit is een zeer primitieve manier om je uit de slag pogen te halen. > >Als je me niet gelooft, kan je altijd de proef op de som nemen. > Ik reserveer je wel een kamer in "t ziekenhuis en maak voor je een afspraak bij onze (overigens zeer goede) neurochirurg :-))) >> > >> >Toch knap dat de evolutie kan leiden tot een apparaat als het >> >menselijk brein dat dan op zijn beurt uit een paar rondflitsende >> >elekronen een intelligente designer puurt. >> >> >> Evolutie heeft "zichzelf" niet gemaakt. >> > >Dat zeg ik ook niet. Evolutie heeft de menselijke hersens opgeleverd, >en die hebben op hun beurt een "intelligente designer" bedacht. Bedacht? Maar je hoeft maar gezond te redeneren om te zien dat heel de evolutie volgens een plan werd uitgevoerd. >Je kan >dus zeggen dat de evolutie zichzelf in de staart heeft gebeten. Nee, het is geen benzeenkern van von Kukelé... >> Het is te gesofistikeerd om dat redelijkerwijze te kunne *geloven*. > > >Wat is te gesofistikeerd? Het plan volgens dewelke de evolutie zich voltrok en nog steeds voltrekt (schijnbaar). -- Fusti |
|
|
#122 |
|
|
Vitae forma vocatur, Pros Robaer <[email protected]>, die Sun, 18
Sep 2005 11:14:51 +0200, in littera <432D32A5@bifrost> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> schreef: > >> >> >> >Jij probeert "niet geloven in iets" in "geloven dat iets niet >> >> >> >bestaat" om te toveren. >> >> > >> >> >> Je verwart me met Harry Potter. >> >> > >> >> >> > Maar bovendien ga je het nog een >> >> >> >godsdienst noemen ook. Als we jouw redenering volgen, krijgen we >> >> >> >het volgende: >> >> >> > >> >> >> >Jan gelooft niet in kabouters. >> >> >> >Jan gelooft dat kabouters niet bestaan. >> >> >> >Jan belijdt een godsdienst die het bestaan van kabouters ontkent. >> >> > >> >> >> Klopt niet, omdat het niet is bewezen dat Kabouters bestaande >> >> >> immateriële wezens zijn,en kabouters geen onderwerp van godsdienst zijn. >> >> > >> >> >Dat lijkt enkel zo, omdat jij een verschil wil maken tussen >> >> >kabouters en goden. Ik doe dat niet; beide groepen zijn >> >> >denkbeeldige wezens. >> > >> >> Dat is een jammerlijke simplisme van je. Maar ja niet iedereen ziet >> >> altijd het juiste onderschied tussen immateriële wezens en denkbeeldige >> >> wezens. Mijn hond bv. ziet dat ook niet. Niet dat ik je met een dier wil >> >> vergelijken, maar inderdaad al schijnt de zon voor iedereen ziet niet >> >> iedereen voelt zich thuis in het immateriële. >> > >> >Zo te zien kom je net terug van de kaartlegster. > >> Onzin. > >> >Of was het een spiritueel medium dat je bezocht? > >> Meer onzin. > >> >In ieder geval ziet het er naar uit, dat je hond slimmer is dan >> >zijn baasje. > >> Nog meer onzin. >> > >> >> >Ze mogen dan wel andere (verzonnen) >> >> >eigenschappen hebben, maar ze zijn beiden afkomstig uit de >> >> >fantasie van het menselijk brein. >> > >> >> Misschien word je nog zalig, zoals de andere eenvoudigen van geest. >> > >> >> >> >Klinkklare nonsens, dus. >> >> > >> >> >> Je redenering klopt van geen kanten. >> >> > >> >> >Vervang hierboven dan "kabouters" door "Wanen" of door de Grote >> >> >Manitu. Dan blijft het evenzeer een onzinnige constuctie. >> > >> >> Het immateriêle met het denkbeeldige verwarren, of er geen onderscheid >> >> tussen te willen maken is karakteristiek voor de materialistische >> >> monisten. >> > >> >Als dat "immateriële" enkel een product van de menselijke geest >> >is, valt er geen onderscheid te maken. > >> Is het dus niet. > >3 x "onzin", gevolgd door "Is het dus niet", en geen enkel >argument. >Ik win... ;-) Juist! Je wint de eerste prijs van het onzin-verkopen. Een dikke "proficiat"! :-)) -- Fusti |
|
|
#123 |
|
|
Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005
23:38:17 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sat, 17 Sep 2005 21:49:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >knip > >>>En waarom Bach evt wel en KvJ niet ? >> >>Allebei wel, dus. > >Nou dan ben ik niet ontevreden ovcer de mogelijkheden >vh (jouw) monisme of materialisme. je bent met minder tevreden dan ik ! >Ik doe het er dan wel mee. > >I rest my case. Rust je koffer maar, ik volg de spreuk van de Brugse familie Gruuthuse: "Plus est en vous" (=er zit méér in jezelf) -- Fusti |
|
|
#124 |
|
|
On Sun, 18 Sep 2005 21:41:21 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 18 Sep 2005 > 00:58:57 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Sat, 17 Sep 2005 21:49:03 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 > >> 10:44:06 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Sat, 17 Sep 2005 12:13:54 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >wrote: > >> > > >> >> Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 > >> >> 07:30:04 +0200, in littera <[email protected]> > >> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > >> >> >On Fri, 16 Sep 2005 22:22:53 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >> >wrote: > >> >> > > >> >> >>Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 > >> >> >>12:46:26 +0200, in littera <[email protected]> > >> >> >>in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > > >> >> >knip > >> >> > > >> >> >>>>Als je de realiteit tot het stricte materiële persé wil beperken, dan > >> >> >>>>vind ik dat je een monist bent. > >> >> >>> > >> >> >>>Wat is materieel. > >> >> >> > >> >> >>Wat uit materie bestaat of er emanaties van zijn: zie kernfysica. > >> >> >> > >> >> >>>Is het gedrag van je centrale verwarming materieel ? > >> >> >> > >> >> >>Ja, omdat alle componenten ervan materieël zijn. > >> >> > > >> >> >De component "software" is toch niet materieel? > >> >> > >> >> > >> >> uit hoofde van wat? Omdat het atoom Softwarium niet bestaat? > >> >> kom nou het is een directe emanatie van een bepaalde georganiseerde > >> >> materie. > >> >> > >> > > >> >De Allerhoogste dan ook hé Fust. Die is ook maar de directe emanatie > >> >van de bekabeling van het menselijk brein. Verleg een paar neuronen, > >> >knip een paar verbindingen door en ... foetsie. > >> > >> > >> Dit is een zeer primitieve manier om je uit de slag pogen te halen. > > > >Als je me niet gelooft, kan je altijd de proef op de som nemen. > > > Ik reserveer je wel een kamer in "t ziekenhuis en maak voor je een > afspraak bij onze (overigens zeer goede) neurochirurg :-))) Ik vrees dat je zelf onder het mes moet: je zou mij niet geloven. Bovendien volgen mijn elektronen al goede banen: ze komen onderweg nu al geen Allerhoogste tegen. > >> > > >> >Toch knap dat de evolutie kan leiden tot een apparaat als het > >> >menselijk brein dat dan op zijn beurt uit een paar rondflitsende > >> >elekronen een intelligente designer puurt. > >> > >> > >> Evolutie heeft "zichzelf" niet gemaakt. > >> > > > >Dat zeg ik ook niet. Evolutie heeft de menselijke hersens opgeleverd, > >en die hebben op hun beurt een "intelligente designer" bedacht. > > Bedacht? Maar je hoeft maar gezond te redeneren om te zien dat heel de > evolutie volgens een plan werd uitgevoerd. Als dat zo is, dan heeft de Grote Designer toch heel wat steken laten vallen. > > >Je kan > >dus zeggen dat de evolutie zichzelf in de staart heeft gebeten. > > Nee, het is geen benzeenkern van von Kukelé... > > >> Het is te gesofistikeerd om dat redelijkerwijze te kunne *geloven*. > > > > > >Wat is te gesofistikeerd? > > Het plan volgens dewelke de evolutie zich voltrok en nog steeds voltrekt > (schijnbaar). > Wie zegt dat het volgens plan verlopen is? Sargon |
|
|
#125 |
|
|
Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 19 Sep 2005
23:10:13 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sun, 18 Sep 2005 21:41:21 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 18 Sep 2005 >> 00:58:57 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Sat, 17 Sep 2005 21:49:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 >> >> 10:44:06 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >On Sat, 17 Sep 2005 12:13:54 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >wrote: >> >> > >> >> >> Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 >> >> >> 07:30:04 +0200, in littera <[email protected]> >> >> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >On Fri, 16 Sep 2005 22:22:53 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >> >wrote: >> >> >> > >> >> >> >>Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >> >> >> >>12:46:26 +0200, in littera <[email protected]> >> >> >> >>in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> > >> >> >> >knip >> >> >> > >> >> >> >>>>Als je de realiteit tot het stricte materiële persé wil beperken, dan >> >> >> >>>>vind ik dat je een monist bent. >> >> >> >>> >> >> >> >>>Wat is materieel. >> >> >> >> >> >> >> >>Wat uit materie bestaat of er emanaties van zijn: zie kernfysica. >> >> >> >> >> >> >> >>>Is het gedrag van je centrale verwarming materieel ? >> >> >> >> >> >> >> >>Ja, omdat alle componenten ervan materieël zijn. >> >> >> > >> >> >> >De component "software" is toch niet materieel? >> >> >> >> >> >> >> >> >> uit hoofde van wat? Omdat het atoom Softwarium niet bestaat? >> >> >> kom nou het is een directe emanatie van een bepaalde georganiseerde >> >> >> materie. >> >> >> >> >> > >> >> >De Allerhoogste dan ook hé Fust. Die is ook maar de directe emanatie >> >> >van de bekabeling van het menselijk brein. Verleg een paar neuronen, >> >> >knip een paar verbindingen door en ... foetsie. >> >> >> >> >> >> Dit is een zeer primitieve manier om je uit de slag pogen te halen. >> > >> >Als je me niet gelooft, kan je altijd de proef op de som nemen. >> > >> Ik reserveer je wel een kamer in "t ziekenhuis en maak voor je een >> afspraak bij onze (overigens zeer goede) neurochirurg :-))) > >Ik vrees dat je zelf onder het mes moet: je zou mij niet geloven. Waarom zou ik je wel moeten geloven? >Bovendien volgen mijn elektronen al goede banen: ze komen onderweg nu >al geen Allerhoogste tegen. Dat zegt jij! > > >> >> > >> >> >Toch knap dat de evolutie kan leiden tot een apparaat als het >> >> >menselijk brein dat dan op zijn beurt uit een paar rondflitsende >> >> >elekronen een intelligente designer puurt. >> >> >> >> >> >> Evolutie heeft "zichzelf" niet gemaakt. >> >> >> > >> >Dat zeg ik ook niet. Evolutie heeft de menselijke hersens opgeleverd, >> >en die hebben op hun beurt een "intelligente designer" bedacht. >> >> Bedacht? Maar je hoeft maar gezond te redeneren om te zien dat heel de >> evolutie volgens een plan werd uitgevoerd. > >Als dat zo is, dan heeft de Grote Designer toch heel wat steken laten >vallen. Hoe kan een schepping even perfect zijn als de schepper? >> >> >Je kan >> >dus zeggen dat de evolutie zichzelf in de staart heeft gebeten. >> >> Nee, het is geen benzeenkern van von Kukelé... >> >> >> Het is te gesofistikeerd om dat redelijkerwijze te kunne *geloven*. >> > >> > >> >Wat is te gesofistikeerd? >> >> Het plan volgens dewelke de evolutie zich voltrok en nog steeds voltrekt >> (schijnbaar). >> > >Wie zegt dat het volgens plan verlopen is? > Het elementaire gezond verstand: de organisatie van de materie is te ingewikkeld om zomaar uit het toeval te kunne zijn ontstaan. > > >Sargon -- Fusti |
|
|
#126 |
|
|
On Wed, 21 Sep 2005 13:24:26 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 19 Sep 2005 > 23:10:13 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Sun, 18 Sep 2005 21:41:21 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 18 Sep 2005 > >> 00:58:57 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Sat, 17 Sep 2005 21:49:03 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >wrote: > >> > > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 > >> >> 10:44:06 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > >> >> >On Sat, 17 Sep 2005 12:13:54 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >> >wrote: > >> >> > > >> >> >> Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 > >> >> >> 07:30:04 +0200, in littera <[email protected]> > >> >> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> >> > >> >> >> >On Fri, 16 Sep 2005 22:22:53 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >> >> >wrote: > >> >> >> > > >> >> >> >>Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 > >> >> >> >>12:46:26 +0200, in littera <[email protected]> > >> >> >> >>in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> >> > > >> >> >> >knip > >> >> >> > > >> >> >> >>>>Als je de realiteit tot het stricte materiële persé wil beperken, dan > >> >> >> >>>>vind ik dat je een monist bent. > >> >> >> >>> > >> >> >> >>>Wat is materieel. > >> >> >> >> > >> >> >> >>Wat uit materie bestaat of er emanaties van zijn: zie kernfysica. > >> >> >> >> > >> >> >> >>>Is het gedrag van je centrale verwarming materieel ? > >> >> >> >> > >> >> >> >>Ja, omdat alle componenten ervan materieël zijn. > >> >> >> > > >> >> >> >De component "software" is toch niet materieel? > >> >> >> > >> >> >> > >> >> >> uit hoofde van wat? Omdat het atoom Softwarium niet bestaat? > >> >> >> kom nou het is een directe emanatie van een bepaalde georganiseerde > >> >> >> materie. > >> >> >> > >> >> > > >> >> >De Allerhoogste dan ook hé Fust. Die is ook maar de directe emanatie > >> >> >van de bekabeling van het menselijk brein. Verleg een paar neuronen, > >> >> >knip een paar verbindingen door en ... foetsie. > >> >> > >> >> > >> >> Dit is een zeer primitieve manier om je uit de slag pogen te halen. > >> > > >> >Als je me niet gelooft, kan je altijd de proef op de som nemen. > >> > > >> Ik reserveer je wel een kamer in "t ziekenhuis en maak voor je een > >> afspraak bij onze (overigens zeer goede) neurochirurg :-))) > > > >Ik vrees dat je zelf onder het mes moet: je zou mij niet geloven. > > Waarom zou ik je wel moeten geloven? > Je moet me niet geloven! Daarom moet je omwille van de test zelf onder het mes. > >Bovendien volgen mijn elektronen al goede banen: ze komen onderweg nu > >al geen Allerhoogste tegen. > > Dat zegt jij! Op mijn communiezieltje, Fust: nog nooit een spoor van een Allerhoogste gezien. Sargon |
|
|
#127 |
|
|
Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 21 Sep 2005
15:29:11 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Wed, 21 Sep 2005 13:24:26 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 19 Sep 2005 >> 23:10:13 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Sun, 18 Sep 2005 21:41:21 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 18 Sep 2005 >> >> 00:58:57 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >On Sat, 17 Sep 2005 21:49:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >wrote: >> >> > >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 >> >> >> 10:44:06 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >On Sat, 17 Sep 2005 12:13:54 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >> >wrote: >> >> >> > >> >> >> >> Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Sat, 17 Sep 2005 >> >> >> >> 07:30:04 +0200, in littera <[email protected]> >> >> >> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >> >> >On Fri, 16 Sep 2005 22:22:53 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >> >> >wrote: >> >> >> >> > >> >> >> >> >>Vitae forma vocatur, Jan Holland <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >> >> >> >> >>12:46:26 +0200, in littera <[email protected]> >> >> >> >> >>in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> > >> >> >> >> >knip >> >> >> >> > >> >> >> >> >>>>Als je de realiteit tot het stricte materiële persé wil beperken, dan >> >> >> >> >>>>vind ik dat je een monist bent. >> >> >> >> >>> >> >> >> >> >>>Wat is materieel. >> >> >> >> >> >> >> >> >> >>Wat uit materie bestaat of er emanaties van zijn: zie kernfysica. >> >> >> >> >> >> >> >> >> >>>Is het gedrag van je centrale verwarming materieel ? >> >> >> >> >> >> >> >> >> >>Ja, omdat alle componenten ervan materieël zijn. >> >> >> >> > >> >> >> >> >De component "software" is toch niet materieel? >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> uit hoofde van wat? Omdat het atoom Softwarium niet bestaat? >> >> >> >> kom nou het is een directe emanatie van een bepaalde georganiseerde >> >> >> >> materie. >> >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >De Allerhoogste dan ook hé Fust. Die is ook maar de directe emanatie >> >> >> >van de bekabeling van het menselijk brein. Verleg een paar neuronen, >> >> >> >knip een paar verbindingen door en ... foetsie. >> >> >> >> >> >> >> >> >> Dit is een zeer primitieve manier om je uit de slag pogen te halen. >> >> > >> >> >Als je me niet gelooft, kan je altijd de proef op de som nemen. >> >> > >> >> Ik reserveer je wel een kamer in "t ziekenhuis en maak voor je een >> >> afspraak bij onze (overigens zeer goede) neurochirurg :-))) >> > >> >Ik vrees dat je zelf onder het mes moet: je zou mij niet geloven. >> >> Waarom zou ik je wel moeten geloven? >> > >Je moet me niet geloven! Daarom moet je omwille van de test zelf onder >het mes. Joe bed! > > >> >Bovendien volgen mijn elektronen al goede banen: ze komen onderweg nu >> >al geen Allerhoogste tegen. >> >> Dat zegt jij! > >Op mijn communiezieltje, Fust: nog nooit een spoor van een >Allerhoogste gezien. Zintuigelijke waarnemingen van de immateriële wereld is enkel voor mystici weggelegd. Je bent dus, net zoals ik, geen mysticus. -- Fusti |
|
|
#128 |
|
|
On Wed, 21 Sep 2005 22:45:10 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > > > >Je moet me niet geloven! Daarom moet je omwille van de test zelf onder > >het mes. > > > Joe bed! > > > > > >> >Bovendien volgen mijn elektronen al goede banen: ze komen onderweg nu > >> >al geen Allerhoogste tegen. > >> > >> Dat zegt jij! > > > >Op mijn communiezieltje, Fust: nog nooit een spoor van een > >Allerhoogste gezien. > > Zintuigelijke waarnemingen van de immateriële wereld is enkel voor > mystici weggelegd. Je bent dus, net zoals ik, geen mysticus. Fust, zeg nu niet dat je het zelf maar van-horen-zeggen hebt???? Sargon |
|
|
#129 |
|
|
Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 21 Sep 2005
23:54:31 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Wed, 21 Sep 2005 22:45:10 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> > >> >Je moet me niet geloven! Daarom moet je omwille van de test zelf onder >> >het mes. >> >> >> Joe bed! >> > >> > >> >> >Bovendien volgen mijn elektronen al goede banen: ze komen onderweg nu >> >> >al geen Allerhoogste tegen. >> >> >> >> Dat zegt jij! >> > >> >Op mijn communiezieltje, Fust: nog nooit een spoor van een >> >Allerhoogste gezien. >> >> Zintuigelijke waarnemingen van de immateriële wereld is enkel voor >> mystici weggelegd. Je bent dus, net zoals ik, geen mysticus. > >Fust, zeg nu niet dat je het zelf maar van-horen-zeggen hebt???? Ik zeg niets. :-))) -- Fusti |