![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het is ook niet verkeerd de 0 te gebruiken. Nochtans is 0 geen aantal en dus eigenlijk ook geen getal, maar een concept. De oneindigheid daar en tegen is het absolute getal, het getal der getallen. Daar gaat dan de discussie over. |
|
|
|
|
|
|
#1422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles bestaat immers uit gedachten. Nochtans is de tijd ideëel en de ruimte reëel. |
|
|
|
|
|
|
#1423 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wel kan de 0 de oneindigheid niet vatten, en daar schuilt het probleem. Ik kom zelf voort uit het klootjesvolk (net als Jezus overigens) en ik weet er alles van: als het mij niet wil accepteren kom ik straks weer bij de elite terecht. Dan moet het volk het zelf maar weten en later niet gaan klagen. |
|
|
|
|
|
|
#1425 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
de oneindigheid is stikjaloers op de nul , want de nul kan gemakkelijk de oneindigheid bereiken door bij eender welk getal in de noemer te gaan staan dat doet ze echter niet want er is geen terugkeer mogelijk ,de oneindigheid kan eeuwig stikken in verveling en dat vat de heilige oneindigeid maar al te goed. |
|
|
|
|
|
|
#1426 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar is dan niet in staat terug te keren (volgens jou dan), terwijl de abstracte oneindigheid zelf weer 0 is (gebrek aan begrip dus). Citaat:
Want alle getallen zijn zelf oneindigheden en maken er deel van uit. Ook hier dus een gebrek aan juist begrip. De oneindigheid is niet alleen maar oneindig ver weg, maar is alom tegenwoordig in elk hier en nu en ook is de oneindigheid in elk getal aanwezig. Aldus is de oneindigheid oneindig concreet. Ze is als GOD die ook alle mensen is. Deze is de ware GOD als heilige geest. Amen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 mei 2012 om 09:25. |
||
|
|
|
|
|
#1427 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#1428 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hoeveel keer ga je nog van gedacht veranderen? Citaat:
1 = oneindig en 1 = 0 zeg je Maar de ene 1 is een “abstracte”, de andere is een “concrete”. Welke gekke dingen ga je nog uitvinden om je “na oneindig flater” niet te moeten toegeven? Je maakt mij echt niet wijs dat jij die dingen ook zelf gelooft. Daar zijn we dus niks mee, die wiskunde van jou, want alles kan alles zijn en bijgevolg kunnen we nergens mee rekenen. |
||
|
|
|
|
|
#1429 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Antwoord: ja. Hoe groot is een punt? Antwoord: 0 millimeter. Kortom: 1 = 0 Extra bewijs: hoe groot is het raakpunt van een cirkel aan een rechte lijn? Antwoord van jou graag. |
|
|
|
|
|
|
#1430 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
5 + 0 = 5 Dat is een andere som dan 4 + 2 = 6 De eerste is namelijk zinloos en verandert de 5 niet. Dus bij 0 geldt niet de normale rekenkundige bewerking. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Denken en begrijpen is de kunst. Geloven laat ik aan jou over. Citaat:
Want alles vormt immers een eenheid, en alles is ook relatief, kan dus iets anders zijn. Of geloof je Einstein ook al niet? 2 + 3 = 5 Wat staat hier? Antwoord: dat het ene gelijk is aan het andere. Zo is de abstracte 1 gelijk aan 0 en de concrete 1 gelijk aan oneindig. |
|||||
|
|
|
|
|
#1431 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
dat moet zijn 'gaat naar' tendeerd naar' denk ik (en eigenlijk kan het niet, en onafhankelijk van Rizz blijheid)
|
|
|
|
|
|
#1432 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Dat is hetzelfde als zeggen "Er bestaat 1 harriechristus en die is 1.75m groot, bijgevolg is 1 = 1.75". Dit slaat natuurlijk nergens op. Laatst gewijzigd door Rizzz : 23 mei 2012 om 07:43. |
|
|
|
|
|
|
#1433 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik vraag het je dan nogmaals, klopt onderstaande som volgens jou: 0 + 5 = 5 (gewoon ja of neen antwoorden is genoeg) |
|
|
|
|
|
|
#1434 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
4 + 3 = 7 niet: 4 + 3 gaat naar 7 toe. Het is geen beweging maar een resultaat. Getallen bestaan en behoeven niet eerst gecreëerd te worden, en zo is het ook met het oneindige: dat bestaat. Zo bestaat een lijn uit oneindig veel punten en elk getal uit oneindig maal 0. En zo bestaat een limietreeks uit een oneindig aantal. Laatst gewijzigd door harriechristus : 23 mei 2012 om 10:10. |
|
|
|
|
|
|
#1436 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat bestaat en is toch niks. Zoals ook een lijn oneindig dun is, dus 0 en ook 1. Citaat:
Zo is 1 meter gelijk aan 100 cm, dus hier is 1 gelijk aan 100. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#1437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar ging het om, niet of het klopt. Laatst gewijzigd door harriechristus : 23 mei 2012 om 10:12. |
|
|
|
|
|
|
#1438 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Even herhalen, dus jij zegt dat de volgende bewerinng klopt: "Er bestaat 1 harriechristus en die is 1.75m groot, bijgevolg is 1 = 1.75" |
|
|
|
|
|
|
#1439 |
|
Parlementslid
|
|
|