![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1421 | |
|
Minister
|
Citaat:
Naar wat ik hier gehoord heb bent U bij Zwart&Wit ook af gegaan als een gieter. Zwijgend van de vele debatavonden. un saludo
Laatst gewijzigd door Miguelito : 5 juli 2006 om 17:23. |
|
|
|
|
|
|
#1422 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En hoeveel processen hebben ze al gewonnen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#1423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de openbare debatten stuurde hij meestal zijn personeel dat dan de vuile karweitjes moesten opknappen. Hoogstwaarschijnlijk om nog niet meer gezichtsverlies te lijden, want ja, in Z&W ging de doorluchtige Voorzitter-Leider af als een gieter. Gewoon hilarisch was dat toen!
|
|
|
|
|
|
#1424 |
|
|
In één ding heeft Hans overigens wel gelijk:
Het is een slechte zaak dat de zendtijd voor politieke partijen is afgeschafd. Ik geloof dat jullie dat 'mededelingen door derden' of zo noemen. Elke geregistreerde partij moet zijn mening kunnen verkondigen. Dit hoort bij informatievoorziening aan het volk. |
|
|
|
|
|
#1425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou ik nu niet direct durven stellen, het was best een interessant debat.
|
|
|
#1427 | |
|
Minister
|
Citaat:
In een paar jaar tijd zijn verscheidene afscheuringen gebeurd en dat van Zijn Partij die het cijfer achter de komma niet eens haalt. un saludo |
|
|
|
|
|
|
#1428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Snugger.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#1429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het bubavontuur is bijna afgelopen.
Het zou best kunnen dat Hans nog effen de superclown komt uithangen voor hij, met wat er overschiet van zijn club, definitief uit het zicht verdwijnt. Hans probeert hier alleen nog een onvergetelijke indruk achter te laten. We zullen je missen, Hans. |
|
|
|
|
|
#1430 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1431 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook algemeen gesproken vind ik dat een spijtige zaak, maar de opperbubbel wil veel meer dan dergelijke zendtijd. Hij wil immers EISEN van de openbare omroep dat hij in politieke actualiteitsprogramma's komt, dat hij een verplicht aantal minuten tijd krijgt om zijn punten uiteen te zetten. Nu is dat wel belachelijk. Een zegsman of partijleider komt slechts in die mate aan het woord wanneer er iets belangrijk zich voordoet in de maatschappij waar hij bij betrokken is. Men gaat de minister van Onderwijs nu eenmaal ook niet opvoeren als er zich in Brussel een bomaanslag heeft voorgedaan. Hans I le Grand wil echter een vaste tijd per week en per uitzending. En zoiets is gewoonweg ongehoord. |
|
|
|
|
|
|
#1433 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Een beetje zalven, hier en daar een goed argument of een subtiel sofisme aanreiken, af en toe op de emotie spelen, ........... you know the drill! Maar even ernstig nu: De grond van de zaak: flaminganten streven een of meerdere luchtkastelen na:
Belgicisten zoals ikzelf, zijn tevreden met het status quo, wat niet verhindert dat ze hier en daar wat remedies voorstellen ter verbetering van de bestaande toestand:
|
|
|
|
|
#1434 | |
|
|
Citaat:
Maar die 'uitzendingen door derden' zouden eigenlijk moeten terugkomen. Ik kan er bij ons wel van genieten. Van communisten tot boerenpartij, van partij van de dieren tot extreem-rechts. Hoe dom denken ze dat mensen zijn? Iedereen kan toch zijn eigen oordeel vellen? Dat is toch ook de bedoeling in een democratie? Het is toch zeker de taak van de VRT om informatie te verschaffen over de politieke partijen die aan verkiezingen meedoen? Tegen de tijd dat het bij ons verkiezingstijd is (dus binnenkort) worden wij ook weer overspoeld met 'portretten' van de deelnemende partijen in actualiteitenprogramma's. Ze beginnen dan meestal bij de kleinste of de nieuwste om dan de grootste het dichtste tegen de verkiezingsdatum te doen. Maar dat lijkt me logisch. En voor de rest: alles in relevantie. Ik begrijp het trouwens niet goed. Men wilde VB weren van de zender maar ik zie toch regelmatig kopstukken van het VB optreden bij de heer Bracke of in de Zevende Dag. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 5 juli 2006 om 18:26. Reden: verliezingstijd > verkiezingstijd (freudiaans zeker) |
|
|
|
|
|
|
#1435 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1437 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1438 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1439 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1440 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben geen politicus, dus die 'noodrem' kan je tegen mij niet gebruiken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 juli 2006 om 18:52. |
|
|
|