![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#14581 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Als iemand jou als marginaal bestempeld, is dat wél een belediging. Tja. |
|
|
|
|
|
|
#14582 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
jij speelt op de man ik niet en dus heb ik je 2de belediging ook gemeld!
|
|
|
|
#14583 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En het is voornamelijk hun weigering bewijsmateriaal vrij te geven, die hun verdacht maakt. Laatst gewijzigd door Big Slick : 11 februari 2010 om 17:25. |
|
|
|
|
|
|
#14584 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 11 februari 2010 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#14585 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als iemand mij 'beledigd' omdat ik tot marginale (zeer kleine) groep behoor voel ik mij inderdaad niet beledigd neen jij wel dan? als je dit woord persoonlijk gebruikt echter wel...
|
|
|
#14586 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op een heleboel vragen kan de overheid ook helemaal geen antwoord geven omdat aan veel vragen een onjuiste redenering vooraf gaat . En voor de rest is er in de loop der jaren veel vrijgegeven, waardoor er vragen alsnog werden beantwoord. Gisteren in het NOS journaal zag ik een item over 9/11, het ging over fotos van New york op 9/11 die laatst zijn vrijgegeven, maar ze brachten niets nieuws .
|
|
|
|
|
|
#14587 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hopelijk realiseert u zich dan ook dat het niet vrijgeven van bepaalde informatie in de VS een zeer veelvuldig voorkomend iets is. Het wordt dan pas later na een X aantal jaar vrijgegeven, heel vaak blijkt dan dat het helemaal gaat om bijzondere informatie. Er zijn zo veel redenen denkbaar om zaken achter te willen houden , terecht of niet. Vergeet ook niet dat het om grote moordzaken ging . Met vragen kun je trouwens ook gewoon terecht bij mensen die er bij betrokken waren , bijvoorbeeld mensen die toen bij bepaalde betrokken overheidsinstanties werkten. |
|
|
|
|
|
|
#14588 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel interessant die nieuwe foto's
Deze net weer onder een andere hoek gemaakt als de gene die er al waren ,als ik mij goed herriner. ![]() Dit geeft nog maar eens aan hoe groot de interieur branden in de north tower nog waren na de collapse van de south-tower. Als je vlammen zelfs goed ziet in het felle zonlicht , betekend dat een inmens inferno . Niet zo vreemd dat die vrouw in de plane impact opening aan de andere zijde van de toren ging staan (dat was ongeveer op hetzelfde moment) |
|
|
|
|
|
#14589 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#14590 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Echter, nog meer voorkomend is het dat bewijsmateriaal dat geen bedreiging is voor National Security, wel wordt vrijgegeven. Er wordt te veel materiaal achtergehouden waar helemaal geen reden voor is. Maar ik denk niet dat u ook maar enig idee hebt over hoe véél bewijsmateriaal wordt achter gehouden. Citaat:
Heb jij ooit één publiek interview gezien waar Bush, Cheney, Rumsfeld, Meyers, of wie dan ook op de rooster werd gelegd? En iedereen in de lower levels van de overheidsinstanties heeft spreekverbod. Het is juist één van de grootste fustraties van 9/11 nabestaanden dat ze nergens terecht kunnen met hun vragen. |
||
|
|
|
|
|
#14591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het haalt bepaalde claims zo hard onderuit dat de makers van Loose Change zelfs voor de camera hebben moeten toegeven dat de film "contains some doubious claims " (hier is een filmpje van) Het idee dat er ver voor 9/11 al geoefend was op de situatie zoals die zich op 9/11 voor deed, blijkt ook weer onzin, welke is gecreërd door reports uit hun context te trekken. Natuurlijk is er geoefend op situaties met gekaapte vliegtuigen, dat is logisch, dat doen zo veel landen! Echter, De situatie dat passagiers vliegtuigen zelf als raket werden ingezet is nooit geoefend ! Het was ook nog nooit voorgekomen, nergens ter wereld! Zeker Micele en Svennies zouden Screw Loose Change eens moeten bekijken, maar daar hebben ze het lef niet voor vrees ik, zij ontwijken immers liever elke vorm van tegenvragen om zo lekker in hun radar/scramble verhaaltje te kunnen blijven plakken. |
|
|
|
|
|
|
#14592 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
-Sommigen zijn al met pensioen of hebben een andere baan. -Het internet biedt alle mogelijkheden om anoniem toch hun verhaal te doen. -Het idee dat duizenden mensen tot hun dood aan toe een spreekverbod hebben gekregen en dit nog allemaal braaf blijven opvolgen ook is een zeer ver gezochte suggestie ! Citaat:
Zij waren blij met de uitkomst van het onderzoek. In tegenstelling tot het '9/11 Commission report' word thet NIST onderzoek zeer breed gedragen, ook onder de nabestaanden. |
|||
|
|
|
|
|
#14593 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
-Sommigen zijn al met pensioen of hebben een andere baan. -Het internet biedt alle mogelijkheden om anoniem toch hun verhaal te doen. -Het idee dat duizenden mensen tot hun dood aan toe een spreekverbod hebben gekregen en dit nog allemaal braaf blijven opvolgen ook is een zeer ver gezochte suggestie ! Citaat:
Zij waren blij met de uitkomst van het onderzoek. In tegenstelling tot het '9/11 Commission report' word thet NIST onderzoek zeer breed gedragen, ook onder de nabestaanden. |
|||
|
|
|
|
|
#14594 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kijk naar het UFO gebeuren. Mensen die daarmee te maken hebben gehad in de jaren 50 en 60 spreken er nu pas openlijk over, en dat is al meer dan 50 jaar geleden.
|
|
|
|
#14595 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Jij blijkbaar dus niet. Werk aan de winkel. Alvast één voorbeeld van bewijsmateriaal dat ze zogezegd zouden bezitten en niet wordt vrijgegeven: de beelden van de security camera's in de airport terminals. Kan jij een reden verzinnen waarom ze deze weigeren vrij te geven? |
|
|
|
|
|
|
#14596 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#14597 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Alsof jij of iemand anders een anonieme internetbron zou geloven. Trouwens, er zijn whistleblowers die zich hebben uitgesproken. Eén voorbeeld: 2 mannen beweren te hebben gezien dat de black boxes uit het WTC puin zijn gehaald. Geloof jij hen? |
|
|
|
|
|
|
#14598 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14599 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ik bedoel dus de beelden waardoor de FBI naar eigen zeggen de kapers destijds heeft kunnen identificeren. Laatst gewijzigd door Big Slick : 12 februari 2010 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#14600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer iemand weet waar hij over spreekt , en met insiders info komt op forums zoals deze in de VS is het zeker geloofwaardig ja . Denk u nu echt dat bijvoorbeeld de brandweermensen tot op de dag van vandaag zwijgen over de massamoord op hun vrienden /collegas en hen zelf omdat ze een spreekverbod hebben gekregen ?? omdat ze worden bedreigd met ontslag of iets dergelijks? Zo ja , waaruit is dit dan op te maken ? Er zijn zeker wistle blowers die zich hebben uitgesproken over bepaalde aspecten. Bijna geen enkele ondersteund de inside job theorie. We hebben nu al zo vaak heel duidelijk gezien hoe de alternatieve sites en videos verklaringen uit hun context rukken(denk aan Mike Walter) dat ik niet begrijp waarom mensen dergelijke info niet beter double checken. |
|
|
|
|