![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1521 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Spijtig... |
|
|
|
|
|
|
#1522 |
|
Minister-President
|
Iemand die anti-islam is, is vaak ook anti-arabier en omgekeerd.
Laatst gewijzigd door longhorn : 22 juli 2006 om 20:55. |
|
|
|
|
|
#1523 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
anders zou je weten dat dat petieterige, zwak bewapende België weliswaar gedurende een korte periode , FERM van zich heeft afgebeten. Citaat:
En waar de Belgen WEER dapper gestreden hebben. 8) |
||
|
|
|
|
|
#1524 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1525 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, maar dat is dan ook veelal extreemrechtse antiprop, dat is niet verwonderlijk dat die stroming geen intelligent onderscheid kan maken (vooral door de indoctrinatie van het biologisch/cultureel racisme).
|
|
|
|
|
|
#1526 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#1527 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof niet in 'leiders', om verschillende redenen. Ik geloof ook niet in 'volgelingen', om verschillende redenen. Ik zal er u voor elk van deze categorieën eentje geven : voor wat betreft 'leiders' : paranoïa. voor wat betreft 'volgelingen' : hypocrisie. |
|
|
|
|
|
|
#1528 |
|
Banneling
|
Israëlische militairen en Hezbollah-strijders zijn vanavond slaags geraakt in een dorp bij de grens in het zuiden van Libanon en ooggetuigen in Maroun al-Ras meldden dat drie Israëlische tanks in brand stonden.
Ik heb het nog gezegd: die Israëlische tanks zijn schroothopen op wielen. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 juli 2006 om 21:17. |
|
|
|
|
|
#1529 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als U niet in regeringsleiders gelooft, gelooft U ook niet in regeringen en wss ook niet in democratie (want als ik me niet vergis, is Israël één van de weinige landen in die regio die een democratie kent)... Ik besef het... Ik zal weeral dwalen... |
|
|
|
|
|
|
#1530 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1531 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1532 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Blijft in het spel de man met de baard, Osama ( de man die zichzelf en de maatschappij zodanig haat dat het hem niet kan schelen dat iedereen vroegtijdig naar God wordt gestuurd ). Het is in elk geval absurd dat Israël zijn emoties niet kan bedwingen en op deze kleine provocatie antwoord met de verplichte volksverhuizing van zijn naaste buur. En dat rechtvaardigt in geen geval de schending van de mensenrechten van de Palestijnen. Verder kan ik me niet voorstellen dat Olmert deze inval volledig op eigen initiatief genomen heeft zonder zijn partner de VS vooraf in te lichten. Akkoord ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 22 juli 2006 om 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#1533 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 juli 2006 om 21:22. |
|
|
|
|
|
|
#1534 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Niet enkel racistisch, ook nog anti-nationalistisch.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#1535 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Uitverkorenen (zelfs immigranten) hebben er meer rechten dan niet uitverkoren AUTOCHTONEN van de vijftigste en zoveelste generatie.... |
|
|
|
|
|
|
#1536 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sado-masochistische trekjes ?
|
|
|
|
|
#1537 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1538 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kent U één land, dat onder die omstandigheden, nog zo democratisch bestuurd wordt? Noem op... En niet afkomen met Iran , Cuba of Noord-Korea, hé... |
|
|
|
|
|
|
#1539 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De represaille zal helaas bloedig zijn.
|
|
|
|
|
|
#1540 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|