Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2008, 11:11   #141
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
In bedrijven waar mannen en vrouwen samenwerken, dienen aparte douches te zijn voor mannen en vrouwen.

Dat is niet meer dan normaal aangezien heel wat mensen seksueel opgewonden raken bij het zien van bloot en eveneens nog anderen liever niet wensen dat sommigen geil worden van het aanblik terwijl ze staan te douchen.

Uiteraard stelt zich de vraag of we dan, nu de holebi voor gelijke behandelingen pleiten, geen aparte douche moeten voorzien voor andersgeaarden, ofwel gewoon de bestaande scheiding maar moeten afschaffen.

Kwestie van niet met ongelijke maten en gewichten te besluiten.

Paulus.
Bij enkel heteroseksualiteit is het simpel: steek de mannen apart en steek de vrouwen apart; ze raken niet opgewonden daarmee is de kous af.

Voor homo's is dat natuurlijk ideaal: zij zien zoveel bloot waar ze geil van worden als ze willen. Je zou dus kunnen redeneren om aparte homodouches in te richten zodat ze niet geilen op heteromannen. Maar waar de homo's zich nog zouden inhouden in gemengde hetero-homo douches uit respect voor hun heteromedemens, zou de rem op hete douchescenes wegvallen en de ene orgie na de andere zich afspelen. Idem bij lesbiennes.

De oplossing is simpel: maak holedouches: daar kan een homo in en een lesbienne. Eén van elke soort, want zodra je meerdere van hetzelfde geslacht samen zet heb je weer een orgie. Probleem opgelost, want de man zal niet geilen op de vrouw en omgekeerd, en geen onkuise dingen onder de douche. Bovendien kunnen ze tips en weetjes uitwisselen over sacochen en Versace en zo.

Natuurlijk wordt deze ideale wereld weer verpest door de biseksuelen. Steek je twee biseksuelen van verschillend geslacht samen dan heb je direct weer gefriemel. Er is maar 1 oplossing voor dit nare gedrag en dat zijn solodouches. Alleen zal dat de rem op masturberen wegnemen en Gods zaad mag toch niet verspild worden? Solodouches met camera's, dat is er nodig, maar die mogen dan niet door holebi's bekeken worden, die camera's. Of door heteroseksuele vrouwen in het geval van mannen, want veel vrouwen fantaseren over homo's die ze zouden kunnen bekeren dus geilen ze er ook wel op. En omgekeerd is het de droom van iedere man om een lesbienne tot het heterodom te bekeren. Van iedere heteroman natuurlijk, want holebi's dromen van het omgekeerde.

Of je zou kunnen kiezen voor de derde weg en dat is alle geslachten samen te steken. De verwarring bij de douchenden is dan compleet: je weet niet welke seksualiteit de anderen verkiezen. Zelfs druipende poesjes (voor wat die waard zijn in een douche) of stijve penisen zijn geen indicator: is het nu op mij dat hij geilt of op die persoon van het andere geslacht naast me?

Daarom beëindig ik deze filosofische overpeinzing met het pleidooi om gescheiden douches af te schaffen en te vervangen door unitaire douches, waar mannen en vrouwen, hetero's en holebi's door elkaar douchen. Omdat de alternatieven, geïnspireerd door al te conservatieve preutse geesten juist tot meer immoraliteit leiden: de sociale controle zal immens zijn! Dit is de enige goede oplossing. Omwille van het fatsoen, omwille van de kuisheid.

En omwille van dat ik ook wel eens zien of de negers werkelijk zo'n dikke pik hebben.
Oud 26 augustus 2008, 11:25   #142
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dus, als ik U goed begrijp:

homo's (minderheidsgroep) mogen een bepaalde behoefte hebben (een apart bejaardentehuis , waar omwille van de AD wetten ook heteros node worden toegestaan) hebben en dat uitvoeren.

hetero's (meerderheidsgroep) mogen GEEN bepaalde behoefte hebben (een aparte douche, waar homo's enkel op specifieke aanvraag ook meedouchen zodat de AD wetten niet overtreden worden).
De eerste situatie zou eventueel kunnen leiden tot een vorm van voorkeursbehandeling (positieve discriminatie) tegenover een minderheid. Tenminste indien deze minderheid vragende partij zou zijn. Binnen deze context heeft noch de minderheid, noch de meerderheid, een reden om zich benadeeld te voelen, is er bijgevolg geen link met de antidiscriminatiewetgeving.

In het tweede geval zou je binnen de huidige wetgeving inderdaad wel eens kunnen spreken van discriminatie omdat er duidelijk een onderscheid wordt gemaakt, restricties worden opgelegd, de toegang tot wordt ontzegd (niet mogen douchen met de hetero-collega's).

Citaat:
Bart Croughs heeft deze politiek correcte stelling zeer duidelijk verwoord in zijn drie wetten:

1. De wet van het abjecte Westen
2. De wet van de onderdrukte minderheid
3. Onderdrukt versus niet-westers

simple comme bonjour!
In de wet over de onderdrukte minderheid lees ik "bij een conflict tussen een meerderheid en een minderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid". Ik stel mij daarbij de vraag of je nu persé progressief bent indien je pleit voor minderheden die worden onderdrukt en benadeeld.
Individuele vrijheid kan worden beknot. Individuele vrijheid is een rekbaar begrip. Als de hetero, lesbienne of homo liefst afzonderlijk gaat douchen en de wens wordt ingewilligd zorgt dit voor bijkomende kosten als er geopteerd wordt voor individuele douches. De relevantie wordt in vraag gesteld. Enz.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 11:25   #143
giserke
Banneling

Standaard

Ik heb helemaal geen problemen, met me te douchen in een gemeenschappelijke douche voor lesbiennes. Kunnen we eens kijken welke er op andere gedachten te brengen zijn.
Hoewel, die tijd is sinds dit weekend verleden tijd voor mij.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 11:32   #144
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In bedrijven waar mannen en vrouwen samenwerken, dienen aparte douches te zijn voor mannen en vrouwen.

Dat is niet meer dan normaal aangezien heel wat mensen seksueel opgewonden raken bij het zien van bloot en eveneens nog anderen liever niet wensen dat sommigen geil worden van het aanblik terwijl ze staan te douchen.
dat is net abnormaal. Iedereen onder de douche, wiens ontwikkeling te laag ligt om de driften te controleren kan altijd heropgevoed worden.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 11:40   #145
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Of je zou kunnen kiezen voor de derde weg en dat is alle geslachten samen te steken. De verwarring bij de douchenden is dan compleet: je weet niet welke seksualiteit de anderen verkiezen. Zelfs druipende poesjes (voor wat die waard zijn in een douche) of stijve penisen zijn geen indicator: is het nu op mij dat hij geilt of op die persoon van het andere geslacht naast me?
Zou douchen met koud water geen optie kunnen zijn ? Het warm water afsluiten. Het is nog kostenbesparend op de koop toe, en milieuvriendelijk wegens minder energie.

Laatst gewijzigd door Rudy : 26 augustus 2008 om 11:41.
Oud 26 augustus 2008, 11:41   #146
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudy"
In de wet over de onderdrukte minderheid lees ik "bij een conflict tussen een meerderheid en een minderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid". Ik stel mij daarbij de vraag of je nu persé progressief bent indien je pleit voor minderheden die worden onderdrukt en benadeeld..
ze denken dat alvast van zichzelf.

Citaat:
Individuele vrijheid kan worden beknot. Individuele vrijheid is een rekbaar begrip. Als de hetero, lesbienne of homo liefst afzonderlijk gaat douchen en de wens wordt ingewilligd zorgt dit voor bijkomende kosten als er geopteerd wordt voor individuele douches. De relevantie wordt in vraag gesteld. Enz
welke bijkomende kosten? als je in een gemeenschappelijke douche staat gebruik je dan het water van je mededoucher? Of bedoel je dat er een muurtje tussenmoet? is dat de kost? een douchegordijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 11:48   #147
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welke bijkomende kosten? als je in een gemeenschappelijke douche staat gebruik je dan het water van je mededoucher? Of bedoel je dat er een muurtje tussenmoet? is dat de kost? een douchegordijn?
Ik bedoelde afzonderlijke douchecabines. Die douchegordijntjes zijn goed voor scoutstoestanden ed.
Oud 26 augustus 2008, 11:51   #148
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik heb helemaal geen problemen, met me te douchen in een gemeenschappelijke douche voor lesbiennes. Kunnen we eens kijken welke er op andere gedachten te brengen zijn.
Mja, lesbiennes gaan massaal plat voor zelfverheerlijkende dorpspolitiekerkes annex bestuursleden van het VVSG, dat is bekend...

Citaat:
Hoewel, die tijd is sinds dit weekend verleden tijd voor mij.
Voorwaar een groot verlies voor alleenstaande vrouwen.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 11:53   #149
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zou douchen met koud water geen optie kunnen zijn ? Het warm water afsluiten. Het is nog kostenbesparend op de koop toe, en milieuvriendelijk wegens minder energie.
Geen slecht voorstel. De facto is dit nu reeds zo in de meeste openbare douches.
Oud 26 augustus 2008, 16:25   #150
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Bij mijn heidens weten zijn er geen doesjes in de kerken, en dat is nogal een sjanse, want anders zouden er daar nogal van soorten doesjes moeten zijn: koorjongetjes gescheiden van het management.

Draadopstarter, mag ik je een vraag stellen: is jouw bezorgdheid religieus geïnspireerd?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 16:38   #151
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bij mijn heidens weten zijn er geen doesjes in de kerken, en dat is nogal een sjanse, want anders zouden er daar nogal van soorten doesjes moeten zijn: koorjongetjes gescheiden van het management.

Draadopstarter, mag ik je een vraag stellen: is jouw bezorgdheid religieus geïnspireerd?
Neen en ik heb ook geen enkel religieus argument gebruikt.

Het verbaast me dan ook uitermate dat er zo'n spel gemaakt wordt van de vraag naar verplichte aparte douchecellen voor iedereen en ook voor iedereen om dezelfde redens.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 16:41   #152
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het verbaast me dan ook uitermate dat er zo'n spel gemaakt wordt van de vraag naar verplichte aparte douchecellen voor iedereen en ook voor iedereen om dezelfde redens.

Paulus.
Ik ben het met u eens dat aparte douchecellen voor iedereen het fijnste zouden zijn, maar een feit blijft dat bedrijven het recht hebben zelf te kiezen of ze überhaupt douches willen hebben, en dan nog, op wat voor manier ze die douches willen inrichten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 16:43   #153
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik ben het met u eens dat aparte douchecellen voor iedereen het fijnste zouden zijn, maar een feit blijft dat bedrijven het recht hebben zelf te kiezen of ze überhaupt douches willen hebben, en dan nog, op wat voor manier ze die douches willen inrichten.
Dat is juist.

Vandaar ook mijn vraag naar een consequente regelgeving.

Paulus.

PS. Proficiat met uw verkiezing.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 17:19   #154
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Mja, lesbiennes gaan massaal plat voor zelfverheerlijkende dorpspolitiekerkes annex bestuursleden van het VVSG, dat is bekend...

Rustig maar. Geen nood om grapjes te pareren met persoonlijke aanvallen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 17:22   #155
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Pfff, kunnen ze hier lullen. Ik opteer uiteraard voor aparte douche's, wil niet geconfronteerd worden met de lelijke lijven van de medemens. En vooral, ik ben nogal preuts.

Nuja, voor mij is dit alles niet van toepassing, maar indien ik ging werken in een bedrijf waar gemeenschappelijke douche's staan, zou ik me toch gewoon thuis douchen hoor.
Oud 26 augustus 2008, 18:02   #156
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Paulus.
Mij verbaast het dat je aan je topic een andere draai probeert te geven dan degene die je oorspronkelijk bedoelde. Je oorspronkelijke bedoeling pleidooi was er immers op gericht om afzonderlijke gemeenschappelijke douches in te richten voor homoseksuelen in bedrijven, naar analogie met de gescheiden gemeenschappelijke douches voor mannen en vrouwen. Dat blijkt niet alleen uit je openingsbericht:

Citaat:

Uiteraard stelt zich de vraag of we dan, nu de holebi voor gelijke behandelingen pleiten, geen aparte douche moeten voorzien voor andersgeaarden, ofwel gewoon de bestaande scheiding maar moeten afschaffen.

Kwestie van niet met ongelijke maten en gewichten te besluiten.

Paulus.
Het blijkt bovendien ook uit het bericht dat je het idee gaf om dit topic op te starten in de draad over het homo-rusthuis:

Citaat:
Ik wil ook niet dat de fantasie van een homosekueel gevoed wordt door mijn lijf.

Om diezelfde redens legt met ook geen mannen en vrouwen samen. Om diezelfde redens moeten mannen en vrouwen apart douchen in bedrijven bijvoorbeeld.

Paulus.
Nu vraag ik me af waarom je nu plots die draai aan je topic wil geven. Is het omdat je ondertussen beseft heb dat je pleidooi voor segregatie van homo's en lesbiennes op nogal wat verzet stuit?
Oud 26 augustus 2008, 18:22   #157
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

zijde gij hier stiekem ne vent aant zoeken?
Oud 26 augustus 2008, 18:28   #158
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee, ik ben geen stiekeme vent aan het zoeken, maar toch bedankt voor je aanbod.
Oud 26 augustus 2008, 18:30   #159
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfff, volgens mij is het hier niet veel vets hoor......
Oud 26 augustus 2008, 18:32   #160
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik ben geen stiekeme vent aan het zoeken, maar toch bedankt voor je aanbod.
Je bent 4 dagen te laat. Ben zaterdag getrouwd.

Laatst gewijzigd door giserke : 26 augustus 2008 om 18:32.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be