![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 18 december 2008 om 16:55. |
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Europees Commissaris
|
Je vergeet nog: "opportunist". Want zijn "grote afkeer van wat z'n oom doet" heeft hem er in de jaren'30 niet van weerhouden om zichzelf een goede positie binnen Duitsland te versieren. Het was toevallig pas nadat hij - ondanks chantagepogingen aan het adres van z'n oom - niet meer hogerop geraakte, dat hij het naziregime begon te "haten".
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ferrari
Mustang
|
|
|
#144 |
|
Burger
|
Ik wacht nog op de eerste die zijn kind Judas noemt. Adolfs lopen er al rond, maar geen Judassen. Niemand durft?
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Europees Commissaris
|
In de Engelstalige wereld zijn er vrij veel mensen die Jude heten. Ik vind het trouwens geen lelijke naam, maar ben het toch niet van plan ooit aan een kind te geven. Die vervelende sociale druk, toch he... Zwakkeling die ik ben...
|
|
|
|
|
#147 | |
|
|
Citaat:
Je spreekt over die mensen niet als 'smeerlap' en nog minder als 'onmens'. Die mensen hebben groot gelijk dat zij dit weigeren, daarmee tonen ze die idiote, geschifte, achterlijke, onwaardige ouders aan dat zij een vreselijke bok geschoten hebben door hun kinderen zo'n duivelse namen te geven.
|
|
|
|
#148 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#149 |
|
Minister-President
|
Op de middelbare school zat er een Judas (twee jaar achter mij, denk ik). Zijn ouders waren van die kunstzinnige types, of in elk geval 'meerwaardezoekers'.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
|
|
|
|
#150 | |
|
|
Citaat:
|
|