![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is met Kim meermaals naar Nederland gereden om iet te halen. Hij heeft Methadon gekregen van zijn vriendin Kim. Het moeten niet altijd veroordelingen zijn hé. Trouwens, heeft Van Campenhout veroordelingen wegens dronkeschap gekregen?
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar begint het.
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoelt u?
Ik reageer op een post van Henri die stelt dat de N-VA perikelen de PS perikelen doen verbleken. Ik stel dus terecht de bovenstaande vragen. Let op, ik kan er nog veel meer stellen hoor.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 22 januari 2012 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet in deze Piet ongeveer gelijk geven. Van al de rommel die ik in mijn leven gedaan heb was het zwaarste om mee op te houden eigenlijk tabak.
Daar verlang ik nog alle dagen naar, de speed/coke/wiet/alcohol daarentegen zijn enkel nog herinneringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.gezondweb.be/gezondweb/ru...id.htm#cocaine Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je cijfers aanhaalt kan je best bronnen vermelden. Met dergelijks naar bovenkomen vertelt veel over je vooroordelen. Mensen die regelmatig een een jointje smoren zijn zelden verslaafd, niet aan sigaretten en niet aan drank.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...endence%29.svg Waarom alle drugs (allé alle drugs buiten nicotine en alcohol) op één hoop gooien? De kans op verslaving van bvb cannabis roken is kleiner dan de kans op verslaving van cocaïne; verslavingsgehalte is kleiner voor cannabis dan voor alcohol maar groter voor cocaïne dan alcohol.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 22 januari 2012 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() goed dat je er 'ongeveer' bijzet, want dat is niet wat de clown schrijft
Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 januari 2012 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een drugsgebruiker sponsort de moorden in Mexico en de gangwars in de steden. Een alcoholist niet. Dat is dus al een groot verschil. Luyten heeft contact gezocht met drugsdealers in Thailand. Ze hebben hem willen chanteren. Het is dus helemaal zijn eigen stommiteit. Was hij alcoholist geweest was dat allemaal zelfs niet gebeurd, had hij fijn kunnen gaan afkicken in Aruba. Voor je illegale drugs moet je natuurlijk met minder "leuk" volk omgaan dan de cafébaas om de hoek.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 22 januari 2012 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Die vuilspuiterij van Luyten zal vroeg of laat als een boemerang in zijn gezicht terugkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Judment is mine said the Lord. Bij mijn weten niet. Ik hoop voor hem het beste en ik hoop dat hij ten volle beseft wat een slangenkuil de politiek is. Alcoholverslaving is een zwakte en de politiek pakt je juist op je zwaktes.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ik offtopic ging en reageerde op uw avatar is juist. Had ik het beter in een pm gedaan, wellicht. Eigenlijk had ik het moeten weten omdat ik zelf suggereerde om pm te gebruiken als reactie. Ik geef toe dat ik ook weinig subtiel was. Ik gedraag me wel degelijk tegen iedereen hetzelfde. Ik vind het geen praktijk om vlaggen in de fik te steken. Dat die N-VA jongeren de Belgische vlag in de hens hebben gezet vind ik een praktijk die niet goed te keuren is. Het is schokkend voor sommige mensen en dat vind ik dus niet nodig. Met vlaggen zwaaien darentegen doet niemand kwaad. Ook u moet niet te snel tot conclusies komen wat betreft mij. Geef toe die vlag was nogal provocatief, maar ik sta niet in uw schoenen, ik bekijk de wereld niet door uw ogen, en ik kan niet inschatten wat u ertoe heeft bewogen om het te doen. Ik heb hier nog niet direct een avatar gezien van de belgische vlag die door een vlaams nationalist in brand wordt gestoken. Ik vind dat dus vrij zinloos en op die manier gaan we zeker ons gelijk niet halen. Ik ben dan toch blij dat je de raad hebt opgevolgd van mede forummers. Wat ook aantoont dat ik niet de enige was die het opviel. Ik vond het inderdaad nogal raar omdat jij niet direct als een onverdraagzaam persoon overkomt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 januari 2012 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je A stelt moet je ook B zeggen. Als je beschuldigende vragen stelt over de N-VA moet je de beschuldiging niet in de lucht laten hangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ooit op zoek bent naar een lijntje of een jointje stuur eens een Twitter naar onze vice-premier Vincent Van Quickenborne. Hij is geen drugdealer maar hij zal je wel kunnen helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Bas Luyten ondertussen wel wat meer levenswijsheid in de politiek heeft dan de gemiddelde forumganger hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik moet geen rechter spelen. Maar de feiten zijn wat ze zijn. Niet meer, niet minder.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom is dat vuilspuiterij? De mails zijn wat ze zijn.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 januari 2012 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man leer eens begrijpend lezen. Het zal het niveau van dit forum ferm opkrikken.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op het antwoord op je beschuldigende vragen die je stelt aangaande de N-VA. Je weet er blijkbaar meer over.
![]() |
![]() |