Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2014, 04:14   #141
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jezus verrichtte dus volgens u geen wonderen, maar er gebeurde een wonder slechts door het geloof van iemand anders. Over welk geloof ging het dan wel?
Dit ' geloof ' misschien ?:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autosuggestie
Citaat:
U neemt toch aan dat die wonderen gebeurden. Of niet soms?
Niet dus.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 10:22   #142
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Oplichterij is van alle tijden en plaatsen. Wonderen bestaan niet.
Ik geef je in zekere zin gelijk, omdat wat wij vandaag wonderen noemen zullen feiten zijn die in de toekomst, als de mensheid zich ten minste van een toekomst voorziet, de meeste normale en natuurlijke zaken zijn.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 13:58   #143
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Peche, ik weet dat je het goed met mij meent en omgekeerd is dat ook het geval, maar je vraagt mijn mening en dus kan ik je enkel mijn mening geven.
Toen mijn kinderen nog heel klein waren was ik, als moeder, doodsbenauwd voor hen voor later vooral wat de drugsproblemen betrof.
Ik heb het geluk gehad dat er toen in mijn gemeente verschillende avonden informatie werd gegeven over drugs en over drugsverslaafden door twee jonge personen die zelf actief met drugsverslaafden werkten en die dus duidelijk wisten waarover er gesproken werd.
Ik kan je garanderen dat na die informatieavonden mijn angst voorbij was want ik had begrepen dat drugs niet iets is dat iemand zo maar overvalt, dat daar een hele geschiedenis aan vooraf gaat en dat er bepaalde patronen zijn die maken dat zekere personen, gezien hun voorgeschiedenis gevoelig zijn om in het drugsnet te vallen.
Ik heb mijn kinderen altijd zo vrij mogelijk opgevoed, maar hun ook altijd de verzekering gegeven dat wij daar waren als zij ons nodig hadden en ik heb hen wel altijd op hun eigen verantwoordelijkheid gewezen en hen ook geleerd om niet alleen hun eigen kleine wil te zien, maar te begrijpen dat iemand anders de zaken anders kon zien.
Dus als de deur tussen ons, de ouders en de kinderen altijd openstaat, als wij van hen niet het onmogelijke eisen zodat ze niets te verbergen hebben wat wil je dan dat ze zich gaan verzuipen in de drugs?

De hele drugspreventie lag gewoon in een paar opvoedingsprincipes, een paar kleine dingen die grote problemen hebben voorkomen. Misschien dat het met alles een beetje zo is en doen grote acties dikwijls meer kwaad dan op de juiste plaats het juiste woord te zeggen?
Maar dat is niet wat ik bedoelde. Al valt het wel in het kader.
Drugs zijn helaas niet het probleem van de maatschappij. De gebruikers zijn een kleine minderheid en ok, een meerwaarde zullen de meeste verslaafde niet zijn. Goed dat men daar van jongs af de beste voorlichtingen in krijgt, het is een essentiëel thema dat niet voorbij mag gaan aan de jeugd.
Als de jeugd liever met school of een hobby bezig is dan drugs, is dat natuurlijk een goed vooruitzicht voor de toekomst.

Maar er moeten meer ondernemingen van het volk voor het volk komen. Niet enkel voor drugs. Er is nood aan een "Christus energie" onder het volk, kijk hoe snel alles gaat en in welke snelheid wij gekomen zijn. Er is een duistere corrupte tint aan ons "systeem" gekomen en de boodschap is geen van liefde helaas. Op zich is dat geen probleem, maar wanneer de liefde onder het volk daardoor ook verdwijnt en we met een verzuring komen te zitten is dat een slechte combinatie. De druk stijgt op in alle statistieken. En er is nood aan vernieuwing waar wij als mens zelf voor moeten zorgen. Maar als wij telkens mee op gaan in de mainstream omdat die geloven wat een ander op een troon zegt, gaat dat nooit komen.
We moeten het complot leren herkennen en erkennen dat wij daar de voedende bron van zijn. Anders verandert er nooit wat.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 14:15   #144
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar dat is niet wat ik bedoelde. Al valt het wel in het kader.
Drugs zijn helaas niet het probleem van de maatschappij. De gebruikers zijn een kleine minderheid en ok, een meerwaarde zullen de meeste verslaafde niet zijn. Goed dat men daar van jongs af de beste voorlichtingen in krijgt, het is een essentiëel thema dat niet voorbij mag gaan aan de jeugd.
Als de jeugd liever met school of een hobby bezig is dan drugs, is dat natuurlijk een goed vooruitzicht voor de toekomst.

Maar er moeten meer ondernemingen van het volk voor het volk komen. Niet enkel voor drugs. Er is nood aan een "Christus energie" onder het volk, kijk hoe snel alles gaat en in welke snelheid wij gekomen zijn. Er is een duistere corrupte tint aan ons "systeem" gekomen en de boodschap is geen van liefde helaas. Op zich is dat geen probleem, maar wanneer de liefde onder het volk daardoor ook verdwijnt en we met een verzuring komen te zitten is dat een slechte combinatie. De druk stijgt op in alle statistieken. En er is nood aan vernieuwing waar wij als mens zelf voor moeten zorgen. Maar als wij telkens mee op gaan in de mainstream omdat die geloven wat een ander op een troon zegt, gaat dat nooit komen.
We moeten het complot leren herkennen en erkennen dat wij daar de voedende bron van zijn. Anders verandert er nooit wat.
Ok, ik weet ook dat drugs niet het grootste probleem is van deze tijd, al hoewel; ik geef het enkel aan om aan te tonen hoe de werking van sommige acties kunnen zijn.
U spreekt steeds weer over een complottheorie en waarschijnlijk dat die complottheorie wel zal bestaan ook; de mensheid is lomp genoeg en haar leiders zijn corrupt genoeg om al hun energie en tijd in zulke kinderachterlijke dingen te steken. Maar die complottheorie interesseert mij niet; de dag dat de mensheid heeft ingezien dat de leiders de grootste misdadigers en onruststokers zijn van onze geschiedenis en niet de ene of andere groep zogenaamde vijanden of niet; die dag valt hun complottheorie als een kaartenhuisje in elkaar.
Neem dat de mensheid het niet zal inzien, en dat we erin slagen om die complottheorie tegen te werken en zelfs uit te schakelen. Wat zal er in de plaats komen denkt u? Een andere complottheorie van nieuwe grote leiders?
We zullen niets maar dan ook niets opgelost hebben; we zullen er misschien zelfs een nieuwe oorlog met al zijn doden en enorme ellende voor over gehad hebben; waarom? Voor het opbouwen van een nieuwe gevangenis rondom de mensen door zogezegde vereerde en verlichte nieuwe groten der aarde?
Weet u al dat atheisme is niet slecht, maar het heeft geen enkele zin indien men de gekende klassieke goden door andere, minder als goden gezien, maar daarom niet minder dirigerende en mensonwaardige afgoden gaat vervangen.
Het enige dat telt is dat de mensheid eindelijk zijn eigen waarde gaat inzien en gaat afzien van zich te onderwerpen aan waanbeelden, waangroten der aarde, waangoden...
Oud 8 maart 2014, 15:20   #145
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef je in zekere zin gelijk, omdat wat wij vandaag wonderen noemen zullen feiten zijn die in de toekomst, als de mensheid zich ten minste van een toekomst voorziet, de meeste normale en natuurlijke zaken zijn.
Waarom neemt u dat aan?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 16:02   #146
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom neemt u dat aan?
Beste Jan, je reactie is begrijpelijk maar dat onbegrip is nu net waar Jezus het over had en wou duidelijk maken. En hier kom je in aanraking met wat elk gnosticus heeft gezegd en esoterische teksten laat ontstaan. Technisch gesproken heeft dit te maken met de egotransverwarring, het doorzien hiervan betekent dat we ons bewust worden van onze tweeledige natuur of het zgn XY-perspectief. Vanuit het X-perspectief zie je Jezus als een persoon in het leven die wonderen verricht heeft, vanuit het Y-perspectief is de verschijning Jezus op zich een wonder, een creatie van de geest (Y) die ten grondslag ligt aan alles wat daarin verschijnt. Heel wat verwarring ontstaat door deze twee zienswijzen door elkaar te halen, net zoals je schijnbaar tegenstrijdige uitspraken waarneemt. Hierbij komt dat vanuit het eenzijdige X-perspectief het Y-perspectief geen optie is om te overwegen, dat is de reden waarom dit alles zo weinig begrepen wordt. Je kan dit zelf eens proberen door je dat Y-perspectief toe te eigenen, je zal dan zien hoe naadloos perfect deze dynamiek werkt. Oefening baart kunst, zeg maar even, niet zomaar geloven maar zelf ontdekken.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 17:12   #147
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, ik weet ook dat drugs niet het grootste probleem is van deze tijd, al hoewel; ik geef het enkel aan om aan te tonen hoe de werking van sommige acties kunnen zijn.
U spreekt steeds weer over een complottheorie en waarschijnlijk dat die complottheorie wel zal bestaan ook; de mensheid is lomp genoeg en haar leiders zijn corrupt genoeg om al hun energie en tijd in zulke kinderachterlijke dingen te steken. Maar die complottheorie interesseert mij niet; de dag dat de mensheid heeft ingezien dat de leiders de grootste misdadigers en onruststokers zijn van onze geschiedenis en niet de ene of andere groep zogenaamde vijanden of niet; die dag valt hun complottheorie als een kaartenhuisje in elkaar.
Neem dat de mensheid het niet zal inzien, en dat we erin slagen om die complottheorie tegen te werken en zelfs uit te schakelen. Wat zal er in de plaats komen denkt u? Een andere complottheorie van nieuwe grote leiders?
We zullen niets maar dan ook niets opgelost hebben; we zullen er misschien zelfs een nieuwe oorlog met al zijn doden en enorme ellende voor over gehad hebben; waarom? Voor het opbouwen van een nieuwe gevangenis rondom de mensen door zogezegde vereerde en verlichte nieuwe groten der aarde?
Weet u al dat atheisme is niet slecht, maar het heeft geen enkele zin indien men de gekende klassieke goden door andere, minder als goden gezien, maar daarom niet minder dirigerende en mensonwaardige afgoden gaat vervangen.
Het enige dat telt is dat de mensheid eindelijk zijn eigen waarde gaat inzien en gaat afzien van zich te onderwerpen aan waanbeelden, waangroten der aarde, waangoden...
Drugs is een ruim onderwerp he Marie.
Wat is drugs voor de medische wereld?
Wat is drugs voor een sjamaan?

Het is niet zozeer een complottheorie, het is een vaststelling dat er wel degelijk een samenzwering is. We kunnen onze ogen toch niet verder sluiten wanneer de schuld ver voorbij de aankoopprijs reikt.
Wat doen we nu we weten dat fluoride en bewaarmiddelen onze geest onderdrukken?
Wat doen we nu we weten dat MJ vermoord is? Verbieden we onze kinderen die albums te kopen? Geven we hen mee welke historie er aan verbonden is, of leren we ze de ogen te sluiten omdat de mainstream pakken gemakkelijker is?
Er zijn geen waanbeelden, het ligt er vingerdik op. The dajjal is here!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 18:11   #148
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het verhaal van Jezus die met zijn leerlingen in een boot stapt, uitvaart op het meer en in slaap valt waarna een zware storm opstak. De apostelen vergingen van de angst en maakten Jezus wakker. Jezus kalmeerde de storm en verweet de apostelen hun ongeloof.

Welk ongeloof verweet hij de apostelen?
Dat ze twijfelden aan zijn kunnen en dus niet voldoende vertrouwen hadden in hem?
Maar regelmatig gebeuren er scheepsrampen met doden tot gevolg; zitten dan daar alleen maar mensen zonder geloof aan boord?
Klopt duidelijk van geen kanten

Welk ongeloof verweet hij dan aan de apostelen?

Hij verweet hun hun angst voor de dood daar waar hij juist openbaart dat de dood enkel een overgang is.
Hoe kan iemand die zichzelf Christen noemt en gelooft wat Jezus is komen verkondigen nog zo bang zijn voor de dood?

Nu klopt het verhaal en spreekt het over levenswijsheid.
Die mensen die schrik hebben zijn zondaars, die geen gerust geweten hebben, en er zeker van zijn in de hel terecht te komen.
Anders is dat inderdaad niet uit te leggen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 18:12   #149
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, Jezus had gemakkelijk praten, die was God.

Apostelen waren gewone mensen. Je hebt dan God die de mens wat angst en onzekerheid gaat verwijten, hoe wereldvreemd was die Jezus eigenlijk?
Da's allemaal omdat Jezus cannabis rookte !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 18:43   #150
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom neemt u dat aan?
In feiten kan men het bestaan opdelen in twee delen; aan de ene kant de scheppingswereld en aan de ander kant de wereld van het geschapene; nl de materie, het plantenrijk, het dierenrijk; in die stijgende volgorde om uiteindelijk bij de mens aan te komen.
Op dit moment zit de mens nog te zeer vast in het dierenrijk welke wereld hij echter moet overstijgen om de brug te worden tussen de twee werelden en dan is zijn opdracht volbracht. Men kan Jezus als een van de eerste bruggenbouwers tussen die twee werelden zien (er zijn er die zeggen dat hij de eerste was).
Hoe moet de mens dat bewerkstelligen? Door bewustzijnsverruiming; door zich bewust te worden van zijn goddelijke kern die al altijd in hem aanwezig was en is. Die goddelijke kern zal dan gewoon als natuurlijk gezien worden.

Het volstaat natuurlijk niet om te zeggen en te geloven dat uw kern goddelijk is. Daarom zei Jezus dat hij de weg is of was; wij moeten die weg gaan om alle onzuiverheden in onszelf systematisch en geleidelijk weg te werken, want anders kunnen wij het goddelijke in onszelf niet aan; het is te puur, te zuiver, het zou ons als het ware doodbliksemmen.
Daarom zei Jezus ook dat hij de waarheid was, want indien wij de waarheid niet aanvaarden, altijd en overal op onze weg, is al onze moeite voor niets, want iedere leugen is gewoon een voorbeeld van zelfbedrog, van het niet aanvaarden van ons innerlijke zijn. En hoe kunnen wij onszelf zuiveren indien we onszelf nog niet eens willen aanvaarden zoals we zijn.
En wat overblijft is natuurlijk het echte leven; de eenheid van het scheppend en geschapen geheel.
Oud 8 maart 2014, 18:43   #151
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom neemt u dat aan?
In feiten kan men het bestaan opdelen in twee delen; aan de ene kant de scheppingswereld en aan de ander kant de wereld van het geschapene; nl de materie, het plantenrijk, het dierenrijk; in die stijgende volgorde om uiteindelijk bij de mens aan te komen.
Op dit moment zit de mens nog te zeer vast in het dierenrijk welke wereld hij echter moet overstijgen om de brug te worden tussen de twee werelden en dan is zijn opdracht volbracht. Men kan Jezus als een van de eerste bruggenbouwers tussen die twee werelden zien (er zijn er die zeggen dat hij de eerste was).
Hoe moet de mens dat bewerkstelligen? Door bewustzijnsverruiming; door zich bewust te worden van zijn goddelijke kern die al altijd in hem aanwezig was en is. Die goddelijke kern zal dan gewoon als natuurlijk gezien worden.

Het volstaat natuurlijk niet om te zeggen en te geloven dat uw kern goddelijk is. Daarom zei Jezus dat hij de weg is of was; wij moeten die weg gaan om alle onzuiverheden in onszelf systematisch en geleidelijk weg te werken, want anders kunnen wij het goddelijke in onszelf niet aan; het is te puur, te zuiver, het zou ons als het ware doodbliksemmen.
Daarom zei Jezus ook dat hij de waarheid was, want indien wij de waarheid niet aanvaarden, altijd en overal op onze weg, is al onze moeite voor niets, want iedere leugen is gewoon een voorbeeld van zelfbedrog, van het niet aanvaarden van ons innerlijke zijn. En hoe kunnen wij onszelf zuiveren indien we onszelf nog niet eens willen aanvaarden zoals we zijn.
En wat overblijft is natuurlijk het echte leven; de eenheid van het scheppend en geschapen geheel.
Oud 8 maart 2014, 20:12   #152
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Oplichterij is van alle tijden en plaatsen. Wonderen bestaan niet.
Serieus blijven, hé Aton.
Ik schreef 'wonderen', omdat die Froger ook mensen 'geneest' zonder pillen of bezweringen, alleen door de energetische uitstraling van z'n handen en dat in Jesus' tijd een 'wonder' zou heten:

"Artiesten als Anouk, René Froger en Gordon en de voetbalfenomenen Dirk Kuyt, John de Wolf en Mario Been bezoeken hem Bovendien - Henk de Gier is 22 jaar kind aan huis bij Feyenoord waar hij als magnetiseur met helende handen spelers ‘storingen in het lichaam vermindert of opheft".

Denk je dat multinationals zoals Feyenoord hun dure investeringen gaan toevertrouwen aan een oplichter/kwakzalver ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 20:47   #153
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Beste Jan, je reactie is begrijpelijk maar dat onbegrip is nu net waar Jezus het over had en wou duidelijk maken.
Laat je hoop op een antwoord maar varen, Jan negeert zelfs z'n eigen negatie, z'n negeerlijst is dus weer een stukje aangevuld.

De (begrijpelijke) stervensangst van Jan's ego dat zich in z'n eigen 'waarheid' bedreigd ziet door een simpele maar krachtige stelling, staat hier in al z'n naaktheid uitgestald.
Regressie is in dit geval de enige optie dat het ego nog rest, om zich dan verder af te schermen van elke 'bedreiging' die z'n comfortabele positie zou kunnen doen wankelen.
Standaardgeval in psychologische werken.

Aldus, bedankt beste Jan, voor deze leerrijke demonstratie in de wondere wegen van de menselijke psyche.
Oud 8 maart 2014, 20:54   #154
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Laat je hoop op een antwoord maar varen, Jan negeert zelfs z'n eigen negatie, z'n negeerlijst is dus weer een stukje aangevuld. De (begrijpelijke) stervensangst van Jan's ego dat zich in z'n eigen 'waarheid' bedreigd ziet door een simpele maar krachtige stelling, staat hier in al z'n naaktheid uitgestald. Regressie is in dit geval de enige optie dat het ego nog rest, om zich dan verder af te schermen van elke 'bedreiging' die z'n comfortabele positie zou kunnen doen wankelen. Standaardgeval in psychologische werken. Aldus, bedankt beste Jan, voor deze leerrijke demonstratie in de wondere wegen van de menselijke psyche.
Thanks, spaart alweer wat wetenschappelijk onderzoek, om zeker te zijn moet je namelijk iets herhalen. Telkens hetzelfde onderzoek herhalen heeft ook niet veel zin, we bouwen verder op het nobele werk van velen.

Laatst gewijzigd door tandem : 8 maart 2014 om 21:00.
Oud 8 maart 2014, 21:10   #155
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Die mensen die schrik hebben zijn zondaars, die geen gerust geweten hebben, en er zeker van zijn in de hel terecht te komen.
Anders is dat inderdaad niet uit te leggen.
Mooi gezien en daar 99% van de mensen schrik hebben om te sterven zijn 99% van de mensen grote zondaars die geen gerust geweten hebben. Wat daar aan veranderd door de komst van Jezus weet ik ook niet?
Oud 8 maart 2014, 21:13   #156
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Mooi gezien en daar 99% van de mensen schrik hebben om te sterven zijn 99% van de mensen grote zondaars die geen gerust geweten hebben. Wat daar aan veranderd door de komst van Jezus weet ik ook niet?
Vraag me altijd af of de ene 99% iets met die andere 99% te maken heeft.

Citaat:
Wat we zien is niet de werkelijkheid. We zien dat de zon opkomt, maar ‘weten’ dat in werkelijkheid de zon ten opzichte van ons (de aarde) stilstaat en dat de aarde draait. In de wereld van het onzichtbaar kleine is het nog gekker, want de wereld is vooral leeg. Materie is niet van materie gemaakt. Als we de kern van een atoom vergroten tot een rijstkorrel, zou het hele atoom de grootte hebben van een voetbalstadion en de elektronen zouden als rijstkorrels zijn die tussen de plaatsen doorvliegen. Sir Arthur Eddington zei: “De materie is overwegend spookachtige lege ruimte.” Om preciezer te zijn, het is 99,9999999% lege ruimte.

Maar waarom zakt die 99,9…% lege ruimte van mijn hand niet door de 99,9… % lege ruimte van de tafel, waarop mijn hand ligt? De makkelijkste verklaring hiervoor is dat de elektronen zo snel rond de kern draaien dat ze een ondoordringbaar pantser vormen. Stel je voor dat iemand een gewicht aan een touw rond zich slingert. Je kunt niet in de buurt komen om hem of haar aan te raken, want het rondcirkelende gewicht houdt je op afstand. Wanneer twee atomen elkaar ontmoeten, zorgt de cirkelende beweging van hun elektronen ervoor dat ze elkaar niet kunnen raken en gedragen ze zich als massieve ballen. (Peter Russel)
Oud 8 maart 2014, 23:19   #157
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Vraag me altijd af of de ene 99% iets met die andere 99% te maken heeft.
't Word nog straffer dan lege atomen, nu op Planckschaal aka het kwantumschuim:

Heelal slechts een hologram ?

"Van de holografische ruis wordt een frequentie van 1 MHz verwacht en als het experiment van Hogan de holografische ruis ook daadwerkelijk vindt, dan zullen ze de eersten zijn om te beseffen dat ons driedimensionaal heelal - op een uiterst kleine Planck-schaal - niets meer dan een holografische illusie is.
http://www.grenswetenschap.be/permalink.asp?i=4694

Lijkt veel op een goddelijke gedachte...

Tiens, als ons zintuiglijk-verstandelijk wereldbeeld een (wetenschappelijk onderbouwde) illusie (maya) blijkt te zijn, welk redelijk mens gelooft dan nog 'de waarheid' van wereldse geloofsinstituten of de berichten dat we langer zullen moeten werken, omdat de pensioenen onbetaalbaar zullen blijken wegens torenhoge overheidsschulden ea weerlegbare bs?
Een evolutiesprong van bewustzijn in deze is bij hoogdringendheid aanbevolen, anders zal binnenkort zelfs het woordje pensioen uit de taal worden geschrapt.

Ondertussen hebben de vertegenwoordigers van De Bijbel ook wat last van regressieve oprispingen:

"Paus Franciscus heeft maandag een ‘secretariaat’, vergelijkbaar met een ministerie van Financiën, in het leven geroepen dat moet toezien op de financiën en de administratie van het Vaticaan."
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140224_00995775

Een biddend/geldbeleggend hologram dus. Amen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 maart 2014 om 23:21.
Oud 9 maart 2014, 03:25   #158
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik schreef 'wonderen', omdat die Froger ook mensen 'geneest' zonder pillen of bezweringen, alleen door de energetische uitstraling van z'n handen en dat in Jesus' tijd een 'wonder' zou heten:

"Artiesten als Anouk, René Froger en Gordon en de voetbalfenomenen Dirk Kuyt, John de Wolf en Mario Been bezoeken hem Bovendien - Henk de Gier is 22 jaar kind aan huis bij Feyenoord waar hij als magnetiseur met helende handen spelers ‘storingen in het lichaam vermindert of opheft".

Denk je dat multinationals zoals Feyenoord hun dure investeringen gaan toevertrouwen aan een oplichter/kwakzalver ?
Nogmaals: Oplichterij. Energetische uitstraling mijn oor. Zever in pakskes aan een stevig prijske. En denk je dat ' voetbalfenomenen ' en ' kluchtzangers ' een grotere bel op hun fiets hebben ? Tjonge, ben jij een naïeve duif zeg !!
Oud 9 maart 2014, 06:37   #159
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=wYVdhKVb9WE

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2014, 07:30   #160
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Probeer dan maar ernstig te blijven terwijl hier nog voodoo believers rondhangen.

Laatst gewijzigd door Aton : 9 maart 2014 om 07:30.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be