![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volg maar eens villa politica,en de besonges der parlementairen in hun klaagzang en herhaling van steeds dezelfde gestelde vragen.... En dan zullen we het nog eens hebben over lange draden of langdraderigheid ohne ende dus... |
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vier maal klikken, drie maal time out.
Het is niet meer grappig.
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik krijg de kutklote of is't klotekut van die 504-melding !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 juli 2015 om 23:21. |
|
|
|
|
#144 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
16:04
Het is eens iets anders... Citaat:
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
veel zever. de moderatie stelt zich best wat vragen wil ze wat geloofwaardigheid behouden.
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
@mods:
Is er een aangepaste robot.txt met delays voor de search engine bots?
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
weer van da.
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
20:19 nginx time out. Precies op de verwachte tijd.
|
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een 504, net.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kloteforum. Die time out van 502 hangt mijn zak uit
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, k snap wel wat je bedoelt, aan leukere dingen denken dan badgateway's. Er bestaan inderdaad leukere dingen. Maar .. als niemand een punt maakt van die ongemakken, dan gaat de wereld niet vooruit. |
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij niet ademt gaat de wereld vooruit, net als dat de wereld echt wel blijft draaien als ge u niet zo opwindt hoor. Wat, hoe, welke ongemakken? Luxe-klachten he Rudy. |
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij ben je een gelukkig mens. Ik zou als jij willen zijn. Het staat mij niet. Je bent een lief mens, te lief. Vergeef mij alle klote praat, over ziekenbonden en zo. Morgen vertrek ik naar het beach festival in Bredene. Drie dagen time out. Slukes, hou je goed. |
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
504 Gateway Time-out
Jullie zijn niet van plan van er iets aan te doen hé? Hallo? Is daar iemand?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 augustus 2015 om 12:22. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
gisteren meermaals 502, vandaag al een 504
Zouden we niet beter met z'n allen een nieuw forum oprichten ? Geen moderatie, gewoon gegevens aan de politie geven als die erom vragen. Samenleggen of dmv reclame server bekostigen. Ledenlijst met emailadressen vragen aan de eigenaar van dit forum die er blijkbaar toch genoeg van heeft zodat we iedereen kunnen aanschrijven. Misschien dat er ook iemand zin heeft om een app te maken of een ircchatkanaal of iets dergelijks, een twitterfeed installeren zodat we bij de tijd blijven, .... . Of anders back to basics en terug via usenet. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 24 augustus 2015 om 07:55. |
|
|
|
|
#157 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een leuke nieuwe fout ????
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#158 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#160 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De server staat in Frankrijk hoorde ik hier, het is dus de Franse wetgeving die het bepaald zeker?
|
|