![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet zolang geleden ben ik nog eens naar het Kiel gereden, het Kiel waar mijn roots lag. Weet u dat ik bijna ben beginnen wenen in de wagen toen ik zag hoe KAPOT dat daar gedaan is door al wat daar komen wonen is van vreemdelingen. Een waar ghetto is dat geworden. En dat is niet alleen daar aan de gang dacht ik. Ach, de geschiedenisboeken staan er vol van, dat landverhuizen en anderen verdrijven.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2017 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#143 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Veelzeggend over Belgie.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 juni 2017 om 12:01. |
||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dat geen repressie was
|
|
|
|
#145 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen ik er ging wonen zag je daar geen vreemdelingen. Vijf jaar later was het een moslim-getto, al de Vlaamse winkeliers waren gaan lopen of failliet. De Abdijstraat die een paar jaar eerder nog bruiste van leven was een stinkende achterbuurt geworden, ja, Brussel in het klein.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 juni 2017 om 12:01. |
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Minister-President
|
Om op de titel terug te vallen : crisis bij de Waalse partijen: allen tegen de PS!
Dit zou wel eens het begin van het einde van België kunnen worden. |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.lesoir.be/100410/article/...ur-de-montreal Paniek bij de PS Vervoort keert onmiddellijk terug uit Quebec. "Der Untergang "op zijn Brussels. "« C'est une drôle de manière de faire de la politique autrement » , a commenté le ministre-président bruxellois. https://www.google.be/search?q=der+u...F9OCkgWrjInoCQ dat zal wat geven Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 juni 2017 om 14:59. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zolang de n-va het VB als uitschot beschouwt, komt er in geen lichtjaren een Vlaamse Onafhankelijkheid. En stop nu maar met die onzin te blijven posten.
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#150 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of welke voorspelling bedoel je?
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en met haar het Belgische staatsbestel . Wacht maar af dit is nog maar de eerste dominosteen die valt. |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok, ik wacht of.
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De PS zal Wallo-Brux dan lamleggen dmv van ontelbare stakingspiketten . Vlaanderen zal eerst verbaasd toekijken , maar als het wat te lang blijft duren en het zal lang duren wat het is de doodstrijd van de PS , dan zal de verbazing omslaan in afkeer en dan zal de roep voor de Vlaamse Onafhankelijkheid, weg van dat stakende, geldverslindende chaotische Wallo-Brux , steeds luider weerklinken bij de Vlaamse kiezers. De Vlaamse kiezer zal dan inzien dat zij samen ten onder zullen gaan als zij in het Belgische staatsverband blijven zitten en dat de enige uitweg voor een welvarend Vlaanderen , de Vlaamse Onafhankelijkheid is. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 juni 2017 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Voor een bord linzensoep is CD&V tot alles in staat. |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn zeikverhaal over de PS die eisende partij ging worden voor confederalisme ken ik en daar is al genoeg over gelachen. Maar dit verhaaltje is nieuw hoor... |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben je zat ? Of neem je sterke medicatie ? |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als we zouden samen komen tot 1 verenigd land zou het ook al goed zijn, die taalgrens is er maar gekomen omdat de walen bang waren van een Vlaamse meerderheid. Stomme Vlamingen.
|
|
|
|
|
|
#159 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zijn één land geweest en wat bleek, zelfs de politici van de toen nog Belgische partijen konden elkaar niet meer rieken of zien.
|
|
|
|
|
#160 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|