![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand die in Breendonk Hitlergroeten zit te brengen zou ik extremist noemen.
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De man bleek dan toch lid te zijn van het VB, maar Dries Van Langenhove "kende" hem niet ... terwijl hij naast hem op een foto staat
"G.V. is zelf ook een gewezen lid van Vlaams Belang. Hij stond acht maanden geleden nog op een congres van de partij op het podium te zwaaien met een vlag van de partij, maar werd niet veel later uit de partij gezet. 'We hebben hem daarop aangesproken en afstand genomen van hem', zegt Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken bij VTM Nieuws. 'We distantiëren ons van hem en die feiten.' In juli werd de man uit de partij gezet. 'Ik trek mij terug uit heel die Vlaams Belang-nest', schreef hij toen zelf op Facebook." |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen en iemand met een keppeltje of pruik ook niet.
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straf dat men zo een onderscheid maakt tussen extremisten en hun anders vergelijkbare symboliek he. Komt dat omdat die de vrijgeleide van "godsdienst' hebben ? Mocht Hitler in Mein Kampf geschreven hebben dat hij op een paard wegvloog, was er dan geen probleem met hakenkruisen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2019 om 20:08. |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In zekere zin wel, maar hun leer is minder fascistisch. Hun basisteksten roepen niet op om ons te doden, en er zijn nog niet veel aanslagen tegen mensen van hier geweest door aanhangers van dat gedachtengoed. Dus beschouwen we die voorlopig niet als gevaarlijke extremisten he. Het zijn ook wel halve garen natuurlijk, maar die lijken stukken minder gevaarlijk voor ons volk te zijn, niewaar.
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2019 om 20:10. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Extremisten kunnen daar alle kanten mee uit.
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon andere zoon als stamvader. Edit: en Jezus mocht er ook bij als profeet.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 november 2019 om 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Koran, daar kan men minder alle kanten mee uit en in de praktijk stellen we vast dat Koranvolgers ons niet echt heel erg hoog inschatten. Die doctrine is dus op papier even fascistisch als dat van dat hakenkruis, en in de praktijk ook. Nu, als gij keppeldragertjes OOK wilt behandelen zoals die hakenkruis fanaat, mij niet gelaten zulle. Voor mij hoeft het niet. Voor mij lijkt de eerste prioriteit die kopvod te zijn. Dat is de gevaarlijkste extremiste voor ons. Nadien komt misschien dienen bompa, samen met alle pastoors en andere katholieken, die ge op dezelfden hoop moogt gooien. En als gij daar die keppeldragers bij wilt, mij niet gelaten, voor mij hoeft dat niet. Zolang de kopvodden maar eerst komen. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, ga eens aan de eerste de beste kopvod zeggen dat het een Joodse is
Daar gaat het trouwens niet om. Waarom moet ge niet hebben van dienen bompa met dat hakenkruis ? Omdat de ideologie die die voorstaan, ons miserie heeft aangedaan, he. Welnu, die kopvodden staan ook een ideologie voor die ons miserie wil aandoen. Meer moet dat niet zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2019 om 20:37. |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het was gij die hoofddoekdragers vergeleek met Hitlergroeten in Breendonk.
|
|
|
|
#160 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil keppeldragers niet behandelen als hoofddoekdragers. Maar als gij dat wilt moogt gij dat. Zolang ge hoofddoekdragers maar behandelt zoals die Hitlergroeten. Want dat is wat mij betreft MINSTENS equivalent. Ik vind die hoofddoeken stukken erger dan die Hitlergroeten eerlijk gezegd. Als gij die keppeltjes OOK erger vindt dan die Hitlergroeten, moogt gij dat. Voor mij moet dat laatste niet. Ik vind niet dat die ons bedreigen. Maar gij vindt dat misschien wel. Dat vonden die met die Hitlergroeten in den tijd ook. Misschien ontgaat het mij.
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2019 om 20:41. |
|
|
|