![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
JP II bedoelt als hij over 'afwijking' spreekt van verderfelijk, een ziekte en te mijden. Alzo kan ik Raf goed begrijpen dat hij zich hiertegen heftig verzet. In het verleden heeft de kerk heel erge dingen gedaan met verderfelijke eigenschappen : er zijn nog mensen op de brandstapel belandt enkel en alleen omdat ze groene ogen hadden.
Indien 'afwijking' als anders beschouwd wordt is het al veel minder erg, want dan is het eerder iets om fier over te zijn en zodat men niet tot de grijze masse behoort. |
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk je dat 2004gun niet groot genoeg is om voor zichzelf op te komen? Jouw "hulp" zal hij alleszins kunnen missen als kiespijn. Ik heb van jouw hand nog niet één posting gezien die ook maar van in de verte iets bijdraagt tot de discussie (om het even welke). Doe jezelf, maar vooral je "beste forumvriend" een plezier, en hou je zinloze tussenwerpingen, die alleen maar bedoeld zijn om op de man te spelen en te provoceren, voor jezelf; niemand zit op jouw off topic commentaar te wachten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Gouverneur
|
En laten we vooral Turkje's wijze woorden niet vergeten:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook binnen de RKK zijn het lang niet allemaal lovende bewoordingen voor Popie Jopie:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 april 2005 om 09:12. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
|
Citaat:
De column waar het om te doen is. Prachtige Column. Bischoppen en katholieken: Wij eisen respect! Maar die krijgen ze niet.
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#147 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laat staan dat gij zou weten wat nodig is om een nobelprijs te krijgen...
|
|
|
|
#148 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nu nog ne schoorsteenmantel om al die trofeeën op te zetten
|
|
|
|
#149 |
|
Burgemeester
|
En dan, heeft Stafke zijn priesterscolleke nu afgedaan of zo, heeft Stafke zijn geloof verloren. Ik denk het niet he, hij is zelfs lovend voor de paus. Net zoals een heel veel holebi's rond u, gelukkig zijn er maar weinige met uw bekrompen en hatelijke mening. Zoals ik al op de eerste pagina van deze draad de reactie op 'holebitext' neerplantte. En eerlijk gezegd, ik denk dat die zich eerder zouden storen aan uw roze extremisme dan wat 'Popie Jopie' ooit in zijn leven gezegd heeft, want jij bent allesbehalve een reclamebord voor de gemeenschap waar je een minuscuul deel van uitmaakt.
Met alles wat jij hier uitbraakt, en enkele anderen, is alleen maar bewezen dat je bijzonder onsympathiek, negatief en hatelijk uit de hoek kan komen. Ik begrijp dan ook niet waarom uw commentaar van enig nut zou zijn op een forum, aangezien je het als persoonlijke vuilschuif gebruikt. Mij niet gelaten, doe gewoon voort, mijn (nog steeds positieve) visie op holebi's kan je niet veranderen, en op geloof al evenmin. |
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Met andere woorden: de reden waarom je daar niet mee te koop loopt, met je ziektebeeld, is dat niet juist omdat je niet wilt dat mensen ermee rekening houden. Ttz, dat je graag hebt dat ze jou behandelen als een normaal mens?
|
|
|
|
#151 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Remember zijn optreden in Nicaragua en zijn vermaning aan priesters die daar al te openlijk dweepten met de sandinisten.
|
|
|
|
#153 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#154 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Waarmee ik wil zeggen dat ik eigenlijk nog niet veel negatieve opmerkingen heb gekregen over m'n geaardheid (afgezien van talloze pubers die niet beter weten). Maar daar trek je je toch niets van aan zeker. Als homo moet je niet constant rondlopen met het gedacht dat jan en alleman je "abnormaal" vindt. Daar wordt je net paranoïde van. Je moet gewoon je leven lijden. Ik ben eigenlijk zelden of nooit bezig met mijn homo-zijn (in tegenstelling tot bepaalde mensen) en ondervind dan ook nooit problemen ofzo. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
|
Citaat:
Ik heb reeds verscheidene malen gemeld: je voelt je zo abnormaal als je zelf wil ... en mensen mogen/moeten er mee rekening houden WANT ik BEN nu éénmaal ZO! De reden van mijn post was de discussie afwijking/afwijzing van homofielen met een ander voorbeeld staven. Water weg ...
|
|
|
|
#156 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#157 | |
|
|
Citaat:
But what's your point?
|
|
|
|
#158 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#159 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Tja... Als je je alleen met je eigen kleine wereldje bezighoudt zonder met de noden van anderen rekening te houden, dan zal je inderdaad wel niet vaak problemen ondervinden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|