Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2010, 23:52   #1581
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat ons hopen dat het dan openbare hechtenis is.
de gevangenis van het denderdorpje?

Laatst gewijzigd door Miguelito : 28 september 2010 om 23:52.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 00:08   #1582
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
de gevangenis van het denderdorpje?
Ja, een soort van vol continu open deurdag.
Oud 29 september 2010, 00:14   #1583
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik snap absoluut niet wat er zo onsamenhangend is aan het verhaal van Geybels. Het is eerlijk, zakelijk, klaar, duidelijk, to the point en natuurlijk niet mals voor de NVA en zijn voorzitter.

En dat laatste is zeer sprekend en laat nog minder aan duidelijkheid te wensen over.
Of het verhaal nu waar is of niet, het feit dat het tot zo'n gezeik is gekomen spreekt niet echt voor de partijtop.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 00:52   #1584
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap absoluut niet wat er zo onsamenhangend is aan het verhaal van Geybels. Het is eerlijk, zakelijk, klaar, duidelijk, to the point en natuurlijk niet mals voor de NVA en zijn voorzitter.

En dat laatste is zeer sprekend en laat nog minder aan duidelijkheid te wensen over.
U kunt uzelf beter afvragen waarom BDW zou dreigen als dat niet nodig is.

De mevrouw heeft zich in de ogen van de partijleiding misdragen en men heeft haar gevraagd ontslag te nemen. Als ze het niet had genomen had ze het gekregen. Ontslag nemen zou voor haar eervoller zijn, dus dat hebben ze haar gegund. Ik snap werkelijk niet wat het nut van dreigen zou kunnen zijn.

@Kallikles
Ik denk niet dat de partijtop dit gezeik had kunnen voorkomen. Sommige media duiken nu op alles wat naar N-VA ruikt. Je kon dit voorspellen en er op wachten.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 29 september 2010 om 00:52.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 05:04   #1585
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap absoluut niet
Inderdaad. Dat overkomt je regelmatig hé.
Oud 29 september 2010, 06:27   #1586
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En al meermaals gewijzigd.
Oud 29 september 2010, 06:28   #1587
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Of het verhaal nu waar is of niet, het feit dat het tot zo'n gezeik is gekomen spreekt niet echt voor de partijtop.
Het is wel Kim en haar (ex)vriendje die in de fout gegaan zijn.
Oud 29 september 2010, 06:30   #1588
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

VTM was op de hoogte gebracht door ..... (de ambassade????). Ze stonden te wachten om een groot verhaal te brengen, spijtig genoeg voor hen heeft N-VA op dat moment de enige juiste beslissing genomen. De rotte appel ....
Oud 29 september 2010, 07:18   #1589
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht
A rato 8.000€/maand komt dit voor een volledige legislatuur overeen met een slordige 384.000€. Kunt ge al eens mee gaan eten, hé? En met genoeg Red Bull combineert ze dit vlotjes met een (deeltijdse) betrekking als arts ('t is eens wat anders dan advocaat).

En dan hebben we het nog niet gehad over de gebruikelijke french benefits die bij de job horen, niet waar?

Mij lijkt de strijd om haar zitje heel weinig van doen te hebben met idealisme, ideologie of eender welk ander hoger doel...
Hetgeen bij de andere politici wél het geval is natuurlijk ! Die mensen denken enkel aan hetgeen zij voor het volk kunnen doen !
Kim is geen haar beter als haar collega's volgens mij, t'is te zeggen dat ze eerst en vooral aan haar pree denkt, maar ook geen haar érger.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 07:20   #1590
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat denk ik dus ook.

En ik ben geen N-VA-er (ook geen anti, trouwens).

Mij interesseren politieke partijen niet meer.

Geef mij maar het BROV.
BROV ? Wat is dat ? Een Slavisch merk van bier ?
Oud 29 september 2010, 07:23   #1591
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien heeft Meneer De Wever tegenwoordig wel andere prioriteiten dan in te gaan op 'beschuldigingen' die kant noch wal raken?

Misschien moesten die mensen van "de ochtend" (radio 1) hem maar eens vragen 'of-ie zijn vrouw nu nog altijd slaat'?
Slaagt Den Dikke zijn vrouw ? En hij zwiert Kim buiten ?! Dat lijkt erg op vrouwenhaat ?! Mischien is het een gewelddadige mysogine homo ?
Oud 29 september 2010, 07:24   #1592
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder bewijst dat die Geybels niet veel meer intelect heeft dan een doorsnee breezersletje.

Kom laat ons eerlijk zijn ge gaat als dokters - senator op conge naar Thailand (wat op zich al een bestemming is waarbij de fantasie op hol kan slaan... ) met een ex-drugverslaafde die dan nog eens getrouwd is met een andere vrouw...

Daar belanden ze dan in een of ander dope avontuur, ... waar ze dan uiteindelijk afgeperst worden...

Ipv zoals elke normale westerling gewoon dien Thai, de nodige poen in zijn handen te drukken en te maken dat ge weg zijt, nee gaan ze naar de Ambasade, ... Ja ne Senator die in de shit zit, direct vliegt heel den diplomatieke mallemolen in gang...

Ja probeer u daar nog maar eens uit te lullen als beginnend senator, ... Het bestuur van het NVA dat als integer wil gezien worden en absoluut geen schandalen kan gebruiken, geeft mevrouw de keuze,...

Kies dan toch eieren voor uw geld ! Betaal uw verlies en bol het af, nee die trut trekt vervolgens heel het circus weer in gang, als ge spreekt van een mediageil popemieke ...

Kom als er nu bij de orde van geneesheren of in die kliniek een persoon rondloopt die integer en serieus is, en de naam van zijn orde en of kliniek wil beschermen dan hebben die mensen eigenlijk nog maar 1 keuze...

En niet omdat ze al dan niet iets uitgestoken heeft, nee gewoon omdat ze met hare kop omwille van die affaire op TV blijft komen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 07:24   #1593
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat klopt: het is haar woord tegen het zijne. Alleen ligt de bewijslast volledig bij haar. Een beetje advocaat kan haar alleen al op basis van de interviews die ze de voorbije weken gaf afschilderen als een halve fantast en een onbetrouwbaar sujet.
Het is duidelijk : vrouwen horen in de keuken . " Kinder, Kïrche und Kuche " zoals die andere politicus zei...
Oud 29 september 2010, 07:26   #1594
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
222222222222222222222
Oud 29 september 2010, 07:29   #1595
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is wel in eerste instantie de media en naderhand Kimmetje zelf die er zo'n gezeik van gemaakt hebben...

Om het met de woorden van BDW te zeggen..'toch weeral niet dat verhaal over die Geybels zeker..ik ben dat(na 80 pagina's) beu'

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 29 september 2010 om 07:29.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 07:33   #1596
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder bewijst dat die Geybels niet veel meer intelect heeft dan een doorsnee breezersletje.

Kom laat ons eerlijk zijn ge gaat als dokters - senator op conge naar Thailand (wat op zich al een bestemming is waarbij de fantasie op hol kan slaan... ) met een ex-drugverslaafde die dan nog eens getrouwd is met een andere vrouw...

Daar belanden ze dan in een of ander dope avontuur, ... waar ze dan uiteindelijk afgeperst worden...

Ipv zoals elke normale westerling gewoon dien Thai, de nodige poen in zijn handen te drukken en te maken dat ge weg zijt, nee gaan ze naar de Ambasade, ... Ja ne Senator die in de shit zit, direct vliegt heel den diplomatieke mallemolen in gang...

Ja probeer u daar nog maar eens uit te lullen als beginnend senator, ... Het bestuur van het NVA dat als integer wil gezien worden en absoluut geen schandalen kan gebruiken, geeft mevrouw de keuze,...

Kies dan toch eieren voor uw geld ! Betaal uw verlies en bol het af, nee die trut trekt vervolgens heel het circus weer in gang, als ge spreekt van een mediageil popemieke ...

Kom als er nu bij de orde van geneesheren of in die kliniek een persoon rondloopt die integer en serieus is, en de naam van zijn orde en of kliniek wil beschermen dan hebben die mensen eigenlijk nog maar 1 keuze...

En niet omdat ze al dan niet iets uitgestoken heeft, nee gewoon omdat ze met hare kop omwille van die affaire op TV blijft komen.
Ik vind juffouw Kim ook geen bijzonder snuggere, maar dat had Bartje, in al zijn wijsheid, toch al eerder moeten gesnopen hebben ? Heeft die dan zo weinig mensenkennis ? Of was het er hem om te doen een leuk jong vrouwtje, met de nodige opvallende kleding in zijn team te hebben, om er modern en hip uit te zien, dit ongeacht haar intelectuele bagage...Om wat kiezers aan te trekken, die meer naar de verpakking dan naar de inhoud kijken...Al bij al een weinig professionele aanpak, van zowel leerling Kim, als meester Bart...Vlaanderen verdient beter.
Oud 29 september 2010, 08:13   #1597
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het is wel in eerste instantie de media en naderhand Kimmetje zelf die er zo'n gezeik van gemaakt hebben...

Om het met de woorden van BDW te zeggen..'toch weeral niet dat verhaal over die Geybels zeker..ik ben dat(na 80 pagina's) beu'
De partijtop heeft in het verhaal Geybels steeds het stilzwijgen bewaard. Hetgeen je over het onderwerp zelf niet kan zeggen hé.
Oud 29 september 2010, 09:16   #1598
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik vind juffouw Kim ook geen bijzonder snuggere, maar dat had Bartje, in al zijn wijsheid, toch al eerder moeten gesnopen hebben ? Heeft die dan zo weinig mensenkennis ? Of was het er hem om te doen een leuk jong vrouwtje, met de nodige opvallende kleding in zijn team te hebben, om er modern en hip uit te zien, dit ongeacht haar intelectuele bagage...Om wat kiezers aan te trekken, die meer naar de verpakking dan naar de inhoud kijken...Al bij al een weinig professionele aanpak, van zowel leerling Kim, als meester Bart...Vlaanderen verdient beter.
Het stelt mij van den Bart eerlijk gezegd ook een beetje teleur, ... daar is toch ergens een serieus foutje geslopen in de selectieprocedure...

misschien te snel jong volk nodig en ja ze moeten dan ook al aan hun vrouwenquota komen zeker ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 09:41   #1599
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het stelt mij van den Bart eerlijk gezegd ook een beetje teleur, ... daar is toch ergens een serieus foutje geslopen in de selectieprocedure...

misschien te snel jong volk nodig en ja ze moeten dan ook al aan hun vrouwenquota komen zeker ?
Er zijn 3 problemen.

- idd de verplichte vrouwenquota op de lijst
- Een kleine partij die plots veel volk op de tribunes nodig heeft
- De zeer korte tijd om de verkiezingen voor te bereiden.
Bij een normale legislatuurwissel neem je ongeveer een jaar voorbereiding, en stel je de kandidaten grondig op. Wij met N-VA hadden voor de senaatslijst 7 kandidaten wie al geruime tijd opgevolgd, gescreend en klaargestoomd hadden. Maar als er plots 13 rechtstreeks verkozen senatoren opduiken is dat een ander paar mauwen en niet te voorzien.

Nu heeft N-VA de kans om intern structureel te groeien en ook om juiste mensen aan te trekken.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 11:04   #1600
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mij interesseren politieke partijen niet meer.
Waarom geloof ik dat niet?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be