![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#16581 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom de schrijver van het van het Vlaams Belang programma voor u een racist is... ...zogezegd al tientallen keren te hebben beantwoord. Citaat:
Zeker nu blootgelegd werd, hoe inconsequent en partijdig je wel bent, als je die stempel hanteert. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 maart 2012 om 07:00. |
||
|
|
|
|
|
#16582 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Raar, heeft hij iets verkeerds gezegd misschien?
|
|
|
#16583 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan je daar citaat met link voor geven? |
|
|
|
|
|
|
#16584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat verstaat U niet over afleiden? Om het duidelijk te maken, helaas niet in enkellettergrepige woorden. Pericles trekt de conclusie dat U gewoon achterlijk gebrabbel op uw toetsenbord ramt. En dat mijn beste, is ook mijn conclusie. In alle geval, ik hoop het duidelijk gemaakt te hebben. En ja, gelieve nu het rode driehoekje te klikken.
|
|
|
|
#16585 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
'k Ben akkoord, mijn vraag/twijfel is in hoeverre is/zijn de opsteller(s) verantwoordelijk voor de interpretatie. Als we zeggen niet: ja, dan kun je niet oproepen tot eender wat...; als we zeggen ja: dan kan elke extremist zich verstoppen achter de woorden van een ander.
|
|
|
|
#16586 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit welk gewauwel heb je dat afgeleid?Het staat je vrij dergelijke conclusies te trekken, maar indien je niet eens kan vertellen waarop ze gebaseerd zijn, lijken ze uit de lucht gegrepen te zijn en zijn ze nogal ongeloofwaardig. Laatst gewijzigd door artisjok : 23 maart 2012 om 08:00. |
|
|
|
|
|
|
#16587 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1274166 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#16588 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16589 |
|
Banneling
|
Je kunt dat niet tegengaan.http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374 |
|
|
|
|
|
#16590 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Misschien eens een Poll maken in K&K. Kunnen we eens "democratisch"* uitmaken in welke positie U zit. En dan nu terug on topic. Gut ja, open een doorsnee krant, zelfs de Vlaamse Pravda kan redenen om iets te krijgen tegen migranten aanreiken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 maart 2012 om 08:57. |
||
|
|
|
|
|
#16591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want volgens mevrouw A moet je je beweringen kunnen staven, anders liegt u volgens haar! Begin er dus maar aan, jij beweert dat ik Marie ben, kun je vast even aantonen! Anders moet mevrouw A, consequent als ze is, u er nu op wijzen dat u leugens vertelt...of gebeurt dit niet, onder vriendjes? |
|
|
|
|
|
|
#16592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leuk, kunnen we even brandhout van maken! Noch striptekenaars, of het politiek programma van uw Vlaams belang dwingt mensen te leven naar de visie die al of juist niet verkondigd wordt, en wanneer je je strip niet meer leest of geen lid meer bent van een partij, bemoeit niemand zich daarmee. Bovendien, de Koran( het werd al uitgelegd en meerdere keren maar u blijft graag blind en doof om toch maar je beweringen te kunnen neerpoten) is voor alle tijden, en bevat een eeuwige waarheid voor alle moslims. Gaat u nu maar even langs de eerste de beste willekeurige moskee met de Koran en uw stripverhaal en benieuwd wat moslims van uw " wijsheden" vinden! Wel laten weten hoe je " gesprek" verlopen is he, enne..succes! |
|
|
|
|
|
|
#16593 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16594 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar geloof ik niks van.
|
|
|
|
#16595 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In elk geval staaft ze zelf niet altijd haar eigen postings op deze manier. Als zij achter de quote staat die zij geeft in posting 16589....
Voor de meelezer: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=16589 ... dan zou het evenzeer algemeen aanvaard moeten zijn, dat de islam discrimineert. Want ook zij kan blijkbaar geen link geven voor het tegendeel van de gestaafde bewering, dat de islam weldegelijk discrimineert. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3890 Of: Hoe ze zichzelf andermaal vast rijdt door haar eigen inconsequentie. Maar dat wisten we natuurlijk al. Paulus. |
|
|
|
|
|
#16596 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
kan het hier eigenlijk nog kinderlijker?
Albo jong negeer die zandbakkleuters en antwoord op mijn bedenking. Kan ik voortdoen.
|
|
|
#16597 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mij is het zever en gewauwel van begin tot einde. Daarnaast is het voor mij ook getrol , negatie van feiten , manifeste onwil om de geschreven tekst in de ware betekenis te begrijpen enz... U stelt ook steeds dezelfde vragen , terwijl deze al 100 keer beantwoord werden en u doet dan alsof dat niet waar is. enz... Als ik van dit alles voorbeelden en links moet geven dan ben ik morgenvroeg nog bezig. En eerlijk gezegd , ik heb daar geen zin in. Het is zelfs niet weer te geven met een link , want het geheel moet meestal blijken uit de context Trouwens wat zou een link geven hier oplossen , als ik zeg dat is getrol of dat is gewauwel , dan ontkent u dat toch gewoon en zijn we 16 bladzijden verder nog bezig over de definitie van gewauwel en getrol . Ik heb u bovendien nog nooit in een discussie zien toegeven dat u ongelijk had , terwijl het in sommige gevallen voor een kameleon die een lobotomie heeft ondergaan duidelijk is dat u er lichtjaren naast zit. Geef toe , met u in discussie gaan zonder permanente neutrale moderator die u kan wijzen op uw tegenstrijdigheden is onmogelijk. Daarom saluut en de kost. Ik ga naar de koers kijken. |
|
|
|
|
|
|
#16598 |
|
Banneling
|
Ik had graag een citaat met link waaruit jij "kan afleiden is het de racistische politie , die pakt altijd bewust enkel de bruin mannen op en laat even bewust de witte mannen gewoon lopen."
Laatst gewijzigd door artisjok : 23 maart 2012 om 15:23. |
|
|
|
|
|
#16599 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|