![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1701 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1702 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1703 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geeft niks, ik wacht rustig af tot je dochter met minirok en spaghettibandjes in zo'n superverrijkt dorpje gaat wandelen. In de buurt van Parijs of zo. |
|
|
|
|
|
|
#1704 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Hier waren we gebleven. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1705 |
|
Banneling
|
ok arti. je hebt zèlf de post gequote.
ik ga je netjes op negeren zetten, want in feite moet ik dringend nuttige dingen gaan doen ipv me met jouw achterlijkheden bezig te houden. Bye bye Artisjok! het ga je goed. |
|
|
|
|
|
#1706 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Zo, ja. Bedankt bij voorbaat. |
||
|
|
|
|
|
#1707 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ze zijn hier geboren en getogen.
|
|
|
|
#1708 | |
|
|
Citaat:
Slecht voorbeeld dus
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 januari 2012 om 22:27. |
|
|
|
|
|
|
#1709 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 januari 2012 om 22:33. |
|
|
|
|
|
|
#1710 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1711 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1712 | ||||||
|
|
Dat kan, heb ik ook al gezegd:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat kunt ge ook moeilijk onder 'eerlijk discussiëren' catalogeren, niet? Citaat:
Het ging over het feit dat racisten, omdat ze merken dat etnische discriminatie minder en minder aanvaard wordt het zwaartepunt van hun haatspraak verlegd hebben naar een eigenschap binnen die etnische groep, namelijk hun religie. Binnen dat kader blijf ik bij mijn stelling. Citaat:
Citaat:
Ge hebt het uit context gehaald en daardoor een andere betekenis gegeven aan mijn mening. Kijk, Paulus, ge blijft over het hoofd zien dat ik baas ben over mijn eigen mening, en dat gij fout zit als ge denkt mijn mening beter te kennen dan ikzelf. Dus als ge mijn een mening toeschrijft die niet de mijne is, dan bedient ge u van de stropop drogreden. En het wordt wel eens tijd dat ge van die kinderachtige en oneerlijke discussietechniek afstand neemt. Want anders klinkt uw pleidooi om 'eerlijk discussiëren' wel erg hypocriet.
|
|
|
|
#1713 | |
|
|
Citaat:
Het gaat om aanstoot nemen aan kledij. 2 groepen nemen aanstoot aan elkaars kledij. Beiden zijn hier geboren en getogen, ze hebben enkel een andere mening omtrent religie. Gaat ge dus op basis van afkomst van de voorouders wie aanstoot mag nemen en wie niet? Want dat is wel degelijk racisme, dat weet ge ook wel.
|
|
|
|
#1714 |
|
Banneling
|
Hier geboren wel maar verder getogen in de islamcultuur van het heimweeland dat hun ouders verlieten om hier generatie na generatie op te dringen (via huwelijken met importneven die de heimweelandcultuur in stand houden). Zo blijven ze gehersenspoeld en geïntimiteerd tot de haarschaamdoek.
|
|
|
|
|
|
#1715 | |
|
|
Citaat:
Niet echt. Ja, er staan nog wat gebanden op. Moet ik er eens afhalen, want die posten toch niet meer. Voila, gebanden verwijderd.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 januari 2012 om 22:43. |
|
|
|
|
|
|
#1716 | |
|
Banneling
|
Citaat:
BS dus. |
|
|
|
|
|
|
#1717 |
|
Minister-President
|
heh, jammer genoeg maken die gebanden hier dubbelnicks, en moet je ze er constant weer opzetten
|
|
|
#1718 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1719 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1. Er is nergens sprake van een verbod op hoofddoeken, gaan moslima niet in grote aantallen daarmee over straat? Zeur dan niet over een verbod! 2. Gezien het grote aantal moslima's met hoofddoek, beschouwt de meerderheid van moslims vrouwen niet als gelijkwaardig. 3. De samenleving mag/ moet een eigen standpunt uitdragen, wat niet gelijk is aan de opvattingen van moslims over vrouwen Het staat scholen en werkgevers vrij te eisen dat leerlingen of werknemers neutraal zijn in kleding, en kledingvoorschriften op te leggen, die dus ook gelden voor moslima's; Allah staat niet boven de wet, uw prietpraat slaat nergens op. |
|
|
|
|
|
|
#1720 | |
|
|
Citaat:
|