Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2015, 22:56   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zo goed als alles wat tot hier raakt zijn economische vluchtelingen die op onze kap een nieuw leven willen opbouwen.
Voor een groot stuk zijn het jonge mannen die , eens erkend als vluchteling hun gezin zullen laten over komen.
Ze lijken mij allen kerngezond en helemaal niet ondervoed.
En als we personen erkennen als vuchteling dan zou die erkenning tijdelijk moeten zijn. Eens de oorlog voorbij : terug.
Dan denk ik onmiddellijk aan die foto's waarop verzwakte en angstige Belgen stonden die tijdens WO I naar Nederland vluchtten. Wat een verschil...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 12:55   #162
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan denk ik onmiddellijk aan die foto's waarop verzwakte en angstige Belgen stonden die tijdens WO I naar Nederland vluchtten. Wat een verschil...
Die Belgen kregen dan zelfs geen uitkering, geen kindergeld geen job en bleven een paar weken tot maanden.
Na de oorlog stuurde Nederland echter wel de rekening!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 12:57   #163
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Er zijn wel meer dingen die in het verhaal niet kloppen, maar dat wordt lekker onder de mat geveegd onze linkse idioten hebben nu eenmaal beslist dat dit het verhaal is dat iedereen van gedacht moet veranderen. pfffffffffff
De vader heeft zijn verhaal al verschillende keren aangepast las ik deze morgen. Er klopt iets niet.



--------------------

Wat ik ook raar vind is dat Edina die hier zo schaars post toch weer telkens in een draad tevoorschijn komt waar ze mijn postings kan counteren. Zou dat nu toeval zijn?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:10   #164
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

oeis... ik schrijf nog maar net dat iets niet klopt en nu krijgen we dit:

https://ejbron.wordpress.com/2015/09...t-iets-niet-2/



Was de omgeving niet fotogeniek genoeg dat ze het kinderlijkje eerst moesten verplaatsen om betere foto's te kunnen nemen?

Ik schreef vanaf dag 1 al op FB dat het me liet denken aan "the green helmet", het fotomodel dat overal werd gekiekt met hetzelfde kinderlijkje in Gaza.

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:17   #165
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
oeis... ik schrijf nog maar net dat iets niet klopt en nu krijgen we dit:

Was de omgeving niet fotogeniek genoeg dat ze het kinderlijkje eerst moesten verplaatsen om betere foto's te kunnen nemen?

Ik schreef vanaf dag 1 al op FB dat het me liet denken aan "the green helmet", het fotomodel dat overal werd gekiekt met hetzelfde kinderlijkje in Gaza.
Effe het lijkje van een dood kindje misbruiken om er politiek gewin uit te slaan.
Wie is hier nu het walgelijke krapuul?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:21   #166
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Het kind tussen de rotsen heeft maar 1 schoen aan, het kind aan het strand twee, het gaat dus om twee verschillende kinderen. Het kind tussen de rotsen is het broertje van het kind aan het strand.

http://www.newsmediaimages.com/wp-co...di-refugee.jpg
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:24   #167
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
oeis... ik schrijf nog maar net dat iets niet klopt en nu krijgen we dit:

https://ejbron.wordpress.com/2015/09...t-iets-niet-2/



Was de omgeving niet fotogeniek genoeg dat ze het kinderlijkje eerst moesten verplaatsen om betere foto's te kunnen nemen?

Ik schreef vanaf dag 1 al op FB dat het me liet denken aan "the green helmet", het fotomodel dat overal werd gekiekt met hetzelfde kinderlijkje in Gaza.

Aylan wordt Ai links.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:30   #168
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard






Het kind tussen de rotsen heeft maar 1 schoen aan, het kind aan het strand twee, het gaat dus om twee verschillende kinderen. Het kind tussen de rotsen is het broertje van het kind aan het strand.

Laatst gewijzigd door dpg : 6 september 2015 om 13:34.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:34   #169
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

/

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 6 september 2015 om 13:35.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:38   #170
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Belijk de twee foto's nauwkeurig dpg. Kijk maar naar de lengte van de broekjes.
Dan weet je dat de twee kinderen op de twee foto's niet dezelfden zijn.
Dat schreef ik ook hogerop in post 166
Een kind heeft ook maar 1 schoen aan, en rode sokken, het kind aan het strand heeft twee schoenen aan.

Aan de rotsen in het water en op het strand kan je zien dat het om dezelfde plek gaat, maar iemand als circe maalt daar niet om, die is al blij als ze als een kieken zonder kop iets kan posten.

Laatst gewijzigd door dpg : 6 september 2015 om 13:39.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:42   #171
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

't Kind tussen de rotsen heeft in foto 1 de rechterknie geplooid, in foto 2 gestrekt.


De allereerste dag heb ik beeldmateriaal gezien van kind #1, 't kleintje, dat door de man op de foto UIT zee gedragen werd, daarna ligt 't kind met 't hoofdje in de branding.

Pallywood is er niks tegen.

Misbruik van dode kindjes.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:44   #172
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat schreef ik ook hogerop in post 166
Een kind heeft ook maar 1 schoen aan, en rode sokken, het kind aan het strand heeft twee schoenen aan.

Aan de rotsen in het water en op het strand kan je zien dat het om dezelfde plek gaat, maar iemand als circe maalt daar niet om, die is al blij als ze als een kieken zonder kop iets kan posten.
Het klopt niet wat je hier beweert. Beiden hebben twee schoenen aan.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 6 september 2015 om 13:48.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:47   #173
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat schreef ik ook hogerop in post 166
Een kind heeft ook maar 1 schoen aan, en rode sokken, het kind aan het strand heeft twee schoenen aan.

Aan de rotsen in het water en op het strand kan je zien dat het om dezelfde plek gaat, maar iemand als circe maalt daar niet om, die is al blij als ze als een kieken zonder kop iets kan posten.
Dan kan dit kieken kan dan zonder kop toch beter zien dan jij. BEIDE kinderen hebben twee schoenen aan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:51   #174
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Niet alleen blijkt nog maar eens duidelijk dat de meerderheid hier niet geïnteresseerd zijn in feiten, bovendien zijn ze ook nog eens behoorlijk wereldvreemd blijkbaar...

Nee, het gezin woonde niet al 4 jaar in Turkije. Ze zijn wel al vier jaar op de vlucht. Eerst (voor vermoedelijk de troepen van Assad) vanuit Damascus naar Kobani en dan - toen Kobani werd aangevallen door IS - naar Turkije. Eerst de vader en daarna de rest van het gezin. Het jongste kind is dus ook niet geboren in Turkije. Dat had je al kunnen weten als je de moeite had gedaan om naar de volledige persconferentie van de zus/tante in Canada te kijken, maar dat was blijkbaar te moeilijk. Maar je had het ook kunnen lezen in de link die Derk gaf (Elsevier dus). Als je tenminste echt leest wat er staat en niet alleen wat je wil dat er staat:



(edit: voor de slechte verstaander, zoek even op wanneer IS Kobani aanviel, dat was dus vorig jaar, blijkbaar kan de Circe haar heldin ook niet zo goed lezen)

In Turkije is de toestand voor de vluchtelingen erbarmelijk. Het zijn er ook bijna 2 miljoen (en hier wordt over enkele duizenden al geklaagd)!!! De meerderheid krijgt daar ook geen enkele steun vanuit de Turkse overheid (of de internationale gemeenschap), dus ook geen onderdak en geen voedsel. Ze zijn ook niet erkend als vluchteling en kunnen dus ook niet legaal werken om in hun onderhoud te voorzien. Ze leven bijgevolg in erbarmelijke omstandigheden en hangen volledig af van eventuele steun uit het buitenland, zwartwerk of de goodwill van de lokale bevolking. Lees de rapporten van Amnesty International daarover misschien eens... Ik zal een stukje citeren:



De conventies van Genève verplichten de internationale gemeenschap er nochtans toe om die vluchtelingen te helpen. Dat ze in Turkije "veilig" zijn, is dus niet voldoende om hen asiel te weigeren. Ze moeten ook geholpen worden in de rest van hun basisbehoeften en daar wringt het schoentje. En het westen knijpt de ogen toe en laat Turkije en de andere buurlanden daarbij gewoon stikken. Dat de vluchtelingen zonder statuut en papieren in Turkije dus illegale wegen zoeken om verder te reizen en te krijgen waarop ze recht hebben, is niet meer dan normaal en het westen dat zijn deuren potdicht houdt is hier wel degelijk voor verantwoordelijk. Vooral omdat deze situatie al zo lang duurt en het probleem gekend is.

Het verhaal van het vluchten voor gratis tanden is dus te gek voor woorden (niet alleen was de familie bereid om die kosten te dragen, vluchtelingen krijgen echt nergens gratis implantaten hoor, hoogstens elementaire tandzorg). Ze vluchten in eerste instantie uit Turkije in de hoop te kunnen krijgen waar ze recht op hebben. Asiel of subsidiaire bescherming zodat ze tenminste legaal kunnen werken, legaal financiële steun kunnen ontvangen van familie, recht hebben op onderwijs en medische zorg. Dat heeft dus ook niets met economische vluchteling te maken.

Dat velen van jullie verwonderd zijn dat hij KAN terugkeren naar Kobani en daarin een bewijs zien dat er daar geen probleem is, is al helemaal te gek voor woorden. Die stad is voor 70% vernield door de oorlog!!! En door de voortdurende oorlog in Syrië is er ook quasi geen mogelijkheid voor heropbouw. Om van de dreiging van aanslagen en eventuele nieuwe aanvallen van IS nog maar te zwijgen. Dat gebeurde nog in juni van dit jaar! Met "maar" een paar honderd doden tot gevolg. Dat die man er nu toch voor kiest om terug te keren, heeft er alles mee te maken dat hij nu ongeveer alles verloren is wat hem lief was. Ik denk niet dat de man nog veel levenslust bezit. Anders was hij wel ingegaan op het aanbod om naar Canada te gaan.

Dat jullie deze man als een profiteur aanzien en verantwoordelijk stellen voor de dood van zijn gezin, is gewoon ronduit degoutant en getuigt enkel van hoe verwend en wereldvreemd jullie zijn... Maar druk vooral niet op de links die ik gaf, wendt het hoofd verder af voor echte feiten en slaap zacht mensen. Bedenk echter vooral dat je zelf niet gelukkig wordt van anderen geluk te misgunnnen. Wel integendeel.
U heeft natuurlijk recht op uw mening, die voor mij echter wel gelijk staat aan de betweterige, zichzelf als superieur ziende, politiek links georienteerde madam die iedere vorm van kritische bedenking neersabelt met regelrecht gewauwel.

Want de kern van de zaak, een vader die veilg is voor oorlogsgeweld, in een appartement woont in Istanbul, een beroep heeft wat hem middelen tot bestaan gaf en fin steun kreeg van familie, zet zijn kroost zonder reddingsvesten in een bootje, wetende dat die kinderen wanneer het fout gaat zichzelf nooit kunnen redden.
En waarom? Omwille van een nieuw gebit en asielaanvraag?...

En daar wilt u een geweten mee schoppen? Dacht van niet, wat niet betekent dat de door ouders genomen beslissing geen drama is voor dat gezin.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:53   #175
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Niet alleen blijkt nog maar eens duidelijk dat de meerderheid hier niet geïnteresseerd zijn in feiten, bovendien zijn ze ook nog eens behoorlijk wereldvreemd blijkbaar...

Nee, het gezin woonde niet al 4 jaar in Turkije. Ze zijn wel al vier jaar op de vlucht. Eerst (voor vermoedelijk de troepen van Assad) vanuit Damascus naar Kobani en dan - toen Kobani werd aangevallen door IS - naar Turkije. Eerst de vader en daarna de rest van het gezin. Het jongste kind is dus ook niet geboren in Turkije. Dat had je al kunnen weten als je de moeite had gedaan om naar de volledige persconferentie van de zus/tante in Canada te kijken, maar dat was blijkbaar te moeilijk. Maar je had het ook kunnen lezen in de link die Derk gaf (Elsevier dus). Als je tenminste echt leest wat er staat en niet alleen wat je wil dat er staat:



(edit: voor de slechte verstaander, zoek even op wanneer IS Kobani aanviel, dat was dus vorig jaar, blijkbaar kan de Circe haar heldin ook niet zo goed lezen)

In Turkije is de toestand voor de vluchtelingen erbarmelijk. Het zijn er ook bijna 2 miljoen (en hier wordt over enkele duizenden al geklaagd)!!! De meerderheid krijgt daar ook geen enkele steun vanuit de Turkse overheid (of de internationale gemeenschap), dus ook geen onderdak en geen voedsel. Ze zijn ook niet erkend als vluchteling en kunnen dus ook niet legaal werken om in hun onderhoud te voorzien. Ze leven bijgevolg in erbarmelijke omstandigheden en hangen volledig af van eventuele steun uit het buitenland, zwartwerk of de goodwill van de lokale bevolking. Lees de rapporten van Amnesty International daarover misschien eens... Ik zal een stukje citeren:



De conventies van Genève verplichten de internationale gemeenschap er nochtans toe om die vluchtelingen te helpen. Dat ze in Turkije "veilig" zijn, is dus niet voldoende om hen asiel te weigeren. Ze moeten ook geholpen worden in de rest van hun basisbehoeften en daar wringt het schoentje. En het westen knijpt de ogen toe en laat Turkije en de andere buurlanden daarbij gewoon stikken. Dat de vluchtelingen zonder statuut en papieren in Turkije dus illegale wegen zoeken om verder te reizen en te krijgen waarop ze recht hebben, is niet meer dan normaal en het westen dat zijn deuren potdicht houdt is hier wel degelijk voor verantwoordelijk. Vooral omdat deze situatie al zo lang duurt en het probleem gekend is.

Het verhaal van het vluchten voor gratis tanden is dus te gek voor woorden (niet alleen was de familie bereid om die kosten te dragen, vluchtelingen krijgen echt nergens gratis implantaten hoor, hoogstens elementaire tandzorg). Ze vluchten in eerste instantie uit Turkije in de hoop te kunnen krijgen waar ze recht op hebben. Asiel of subsidiaire bescherming zodat ze tenminste legaal kunnen werken, legaal financiële steun kunnen ontvangen van familie, recht hebben op onderwijs en medische zorg. Dat heeft dus ook niets met economische vluchteling te maken.

Dat velen van jullie verwonderd zijn dat hij KAN terugkeren naar Kobani en daarin een bewijs zien dat er daar geen probleem is, is al helemaal te gek voor woorden. Die stad is voor 70% vernield door de oorlog!!! En door de voortdurende oorlog in Syrië is er ook quasi geen mogelijkheid voor heropbouw. Om van de dreiging van aanslagen en eventuele nieuwe aanvallen van IS nog maar te zwijgen. Dat gebeurde nog in juni van dit jaar! Met "maar" een paar honderd doden tot gevolg. Dat die man er nu toch voor kiest om terug te keren, heeft er alles mee te maken dat hij nu ongeveer alles verloren is wat hem lief was. Ik denk niet dat de man nog veel levenslust bezit. Anders was hij wel ingegaan op het aanbod om naar Canada te gaan.

Dat jullie deze man als een profiteur aanzien en verantwoordelijk stellen voor de dood van zijn gezin, is gewoon ronduit degoutant en getuigt enkel van hoe verwend en wereldvreemd jullie zijn... Maar druk vooral niet op de links die ik gaf, wendt het hoofd verder af voor echte feiten en slaap zacht mensen. Bedenk echter vooral dat je zelf niet gelukkig wordt van anderen geluk te misgunnnen. Wel integendeel.
Hoe kom je hierbij?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 13:59   #176
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Het kind tussen de rotsen heeft maar 1 schoen aan, het kind aan het strand twee, het gaat dus om twee verschillende kinderen. Het kind tussen de rotsen is het broertje van het kind aan het strand.
Raad van tante Kaat: koop dringend een bril. Op de foto's zie je steeds twee schoenen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 15:37   #177
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Kind tussen de rotsen heeft in foto 1 de rechterknie geplooid, in foto 2 gestrekt.


De allereerste dag heb ik beeldmateriaal gezien van kind #1, 't kleintje, dat door de man op de foto UIT zee gedragen werd, daarna ligt 't kind met 't hoofdje in de branding.

Pallywood is er niks tegen.

Misbruik van dode kindjes.
... dus jij ziet ook niet dat het ene kind rode zolen heeft en het andere bruine ?


Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 6 september 2015 om 15:38.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:46   #178
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... dus jij ziet ook niet dat het ene kind rode zolen heeft en het andere bruine ?

[IMG]]
Ik heb 't nergens over zolen gehad gast, wel dat ik in de allereerste mediabeelden, 'n dag vóórdat de foto wereldwijd voor heisa zorgde, de man in de foto 't kleinste jongetje UIT zee heb zien dragen.

En dat 't andere kind op de ene foto z'n knie geplooid is en de 2de foto gestrekt, maar dat kan aan de opnamehoek liggen.

Laatst gewijzigd door SDX : 6 september 2015 om 16:49.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:49   #179
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Stevaert is ook verdronken.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 17:47   #180
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Zeer interessante conclusie die Pamela Geller hieruit heeft getrokken.

Was vader er wel bij?

http://pamelageller.com/2015/09/stor...of-holes.html/
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be