![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
(i.e. een extreem zionistische nederlander met sterke sympathieën voor protestants yankeeland) |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zij geven de aanleiding, niet ik. Dat is het rationeel in vraag stellen van zionistische en joodse wanpraktijken. Geen irrationele jodenhaat. Maar dat zal uw soort zeker niet verstaan. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hoe meer ze met hun zever afkomen, hoe makkelijker het is het te ontkrachten en bloot te leggen. |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Laatst gewijzigd door roodhaar : 10 april 2010 om 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
hahaaaaaaaaaa Wat een zever. Wat is uw punt kiddo? Je hebt geen punt zoals in 100% van uw posts. Ik heb stormfront nog geen enkele keer gebruikt als bron en zelfs als ik dat zou doen so what????? Is dat een doodzonde? Ik gebruik nagenoeg enkel joodse bronnen om de geloofwaardigheid te versterken en ik geef ze in 95% van de gevallen weer. . |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gister kwam je af met een citaat dat je 'zelf nog moest onderzoeken of het waar was'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Minister-President
|
Hoe langer ik op dit forum ben, hoe meer pro-Israel ik word met dank aan de anti-joden hier.
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
alsof jij hier ooit anything but 100 % pro joodse schurkenstaat bent geweest ! Maar goed om te zien dat je zoals gewoonlijk geen enkele inhoudelijke argumentatie tegen de aangehaalde feiten jegens de zionistische terreurstaat kan inbrengen.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 10 april 2010 om 14:47. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik stelde de vraag aan u en gaf zelf aan dat ik het citaat in twijfel trok. Ik kan je anders wel honderden postjes geven waar alle joodse bronnen netjes op vermeld staan. Ik zal er nog verder mee doorgaan, en intussen velen met mij. Maar ja, met eerlijkheid en openheid kom je er totaal niet bij zionisten en extremisten joden. Integendeel. Subversiviteit is troef. Dat heeft jarenlange zakenervaring me geleerd, welke me tevens heeft doen inzien wie de wereld werkelijk naar knoppen aan het helpen is. Het is hoog tijd dat de brede massa wat meer op de hoogte wordt gebracht hoe een kleine groep joodse extremisten hun eigen bevolkingsgroep misbruiken en de wereld naar de afgrond afsturen. . |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zijn ogen zullen ooit wel eens opengaan en meestal worden dat nog de fervenstste anti zionisten. Hij is te zwaar geindoctrineerd. Ik kan er inkomen, ik was vroeger ook ongenuanceerd pro joods, pro israel en gooide ook nogal snel met ''antisemitisme'' naar anderen. Ik wist niet beter. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zouden we überhaupt anti-Israël moeten zijn ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 april 2010 om 15:33. |
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dit forum is een beerput van islamofoben, dat gaat toch niemand ontkennen. Maar daar hoor ik u en alle zionisten hier niks over zeggen. Selectieve verontwaardiging. Een klein beetje tegenwind en het zionisme in perspectief plaatsen zou welkom moeten zijn. |
|
|
|
|