![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Allereerst, het zou mij niet van mijn sokken blazen dat de ramp veel keer groter is dan men ons doet geloven. Tuurlijk kan de media met speculaties overdrijven. Maar 800 000L per dag voor een ramp van deze proportie lijkt me wel weinig.
Citaat:
Die koepel zijn ze al even van plan en dat zal MAANDEN werk vragen. Ze zijn dat nu in volle productie aan het bouwen met full continu shiften. Op die koepel gaan ze dan een darm of iets soortgelijk zetten om de olie uit op te vangen. Nu is de vraag, hoe groot is de kans die koepel op een lek dat tegen x aantal bar naar boven spuit te krijgen op 1500m diepte he? Dat spuiten in de koepel kan ze toch wentelen etc? Dit scenario kan falen, ik stel me dan de vraag: wat is plan B? Nuke it?
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat nuken is zo'n slecht idee nog niet.... op zijn minst is het 1 atoombom minder op deze wereld.
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 7 mei 2010 om 10:44. |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
toch een uitgelezen kans voor de Uri Gellers van deze wereld om mbv hun zelfgeclaimde psychokinetische krachten deze lekken te dichten. Ze slaan daarmee meerdere vliegen in 1 klap: 1. een natuurramp van ongekende omvang wordt ingedijkt 2. het ultieme bewijs voor het bestaan van psychokinese 3. het miljoen van Randi
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe diep is zo een olieput, hoeveel olie zit daar? Om den duur zou je denken dat er een stuk van onze wereldbol wegvliegt of dat daar een krater naar het diepere van onze planeet komt en wat dan? Enfin ik weet dat dus niet en ik denk dat niemand anders dat ook weet op voorhand.
|
|
|
|
#168 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ze zijn nu die trechter/kuip erop aan't plaatsen!
Ik weet niet meer dan dat.
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#170 |
|
|
And the shit goes on: http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...-dachten.dhtml
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En toch, de ernst mogen we niet ernstig nemen. Of we zijn doemdenkers
Ik heb dit weekend echt veelal realiteitstunnels bezig gezien... Waarlijk een zalig verlengd weekend dat eigenlijk nog maar pas begint. Tis pretty "fucked" up! http://www.youtube.com/watch?v=sFbujpjmTzs
|
|
|
#172 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(gedurende vier maanden) Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#173 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 mei 2010 om 10:59. |
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#175 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
11 milj liter x 3 dagen = 33 miljoen liter
Exon Valdez = 10,8 gallons x 3,785411784 = 40.882.446 liter Link hln.be: Citaat:
Wacht... Citaat:
Citaat:
x 3 dagen = 40.320.000 liter véél korterbij... Soit, andere (betere) bron, met filmpje : Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 mei 2010 om 19:06. |
||||
|
|
|
|
|
#176 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uit een artikel gegrepen:
Citaat:
Benadrukt nogmaals de ernst van wat bovenstaand door Micele is geplaatst, maar dan nu in het Nederlands. Ik vind het gewoon schandalig dat vrijwilligers die willen meehelpen aan de GROOTSTE milieuramp OOIT nog papiertjes moeten tekenen die later in hun nadeel kunnen spelen. Wat een wereld. Wat een wereld.
|
|
|
|
#179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
US remember? Dat papiertje zegt : helpen mag, op eigen verantwoordelijkheid. Begrijpelijk imo. |
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Begrijpelijk? In de term dan dat het systeem u maar al te graag afhankelijk maakt, en alle rechten tot zich zal trekken zodat ge achteraf gene poot meer hebt om op te staan. Ja zeer begrijpelijk aan het systeem van de machtige oliesjeiken, zo werkt dat idd.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 mei 2010 om 09:01. |
|
|
|
|