![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Minister
|
Citaat:
eet nu een bananenijs zonder melk. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Reisjes naar Centraal-Azië of Afrika zijn dan al onmogelijk, want dan verhonger je. Toch heb ik eens een groep begeleid in Kenya waar een veganiste bijzat. Dat meisje heeft HEEL veel maispap gegeten, had er compassie mee. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 11 juli 2011 om 23:03. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb zo eens tien jaar geleefd op rijst ( ik had niet meer dan een paar duizend frank per maand te besteden aan alles, na huur en energie) Rijst dat is de staple food van een paar miljard arme bevolkingsgroepen oa in Indië en China. Ik had het dus daar zeer wel kunnen volhouden met mijn één of anderhalve kilootje rijst per week |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De draadopener mag blij zijn |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat gezegd zijnde geniet ik van een mals stukje beefsteak, maar ik zou gerust bereid zijn er meer voor te betalen als al die poespas niet hoefde. Maar ik ga nooit laten vlees (laat staan vis Als veganist zou je goed aan je trekken komen in Indië. Mensen leven er erger dan beesten, maar ze eten geen dieren en behandelen dieren goed. Ik heb er ergens wel respect voor, maar voel toch vooral medelijden met die mensen. Nog een geluk dat ze geloven dat het volgend leven beter zal zijn. Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2011 om 23:42. |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tja, niet op mij steken hé, ik wil gerust terug over BDW en z'n rechtse manieren klappen. Ik ben niet over "communistische dictaturen" begonnen.
Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2011 om 23:54. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banneling
|
Soms vraag ik me werkelijk af of die comdmunisten ze alle vijf nog hebben...
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest Afrika op dezelfde manier voedsel produceren als Europa (op industriële wijze), moesten de boeren geld hebben om insecticiden en pesticiden te kopen, en moest er een sociaal programma komen voor de armsten, is het voedselprobleem direct opgelost. Niet vergeten dat bvb. in China er tot de jaren 50 nog hongersnood was. Bvb. in Kenya heerst hongersnood, maar in de grote steden zie je wel grote hamburgerketens. Dit komt door de zeer ongelijke economische verdeling. De armsten moeten rondkomen met minder dan een $ per dag, wat niet voldoende is om in Kenya te overleven. (want ook drinkbaar water is te betalen) Daarenboven heb je afgelegen streken waar geen wegen naartoe zijn gebouwd (of de wegen zijn in dusdanig slechte staat dat transport moeilijk wordt). Als er dus droogte heerst kunnen die nomaden er niet weg en kan er ook niemand hulp komen leveren. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Banneling
|
Citaat:
komt door de vrije markt plus de subsistentie-culturen worden uitgeroeid BDW gaat dat allemaal beter verdelen, dank zij het VOKO (industrialiseren) |
|
|
|
|
|
|
#178 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou eens willen peilen bij pendelaars die te horen krijgen dat de bonden van de NMBS weer eens staken, omdat het scheitpapier te dun is op de WC. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De vakbonden worden overal en altijd naar de achtergrond verdrongen, dat is nu net het bewijs dat dictaturen er enkel zijn om zij die de macht hebben te laten regeren en zo het volk monddood te maken. Dit is eveneens de wens van het VOKA en hun onderdanige NVA. Terwijl de NVA zijn strijd tegen onze sociale zekerheid, onze lonen en arbeidsomstandigheden is begonnen heeft de crisis zich al door heel Europa verspreid. De groote financiële instellingen zijn al radicaal begonnen met het beperken van leningen, niet alleen de Griekse instellingen, maar voor alle banken binnen de eurozone. Dit is een teken dat we het topje van de berg nog niet gezien hebben. De waarheid achter de NVA/VOKA is niet dat de bezuinigingsmaatregelen de enige manier zijn om ons land financieel te herstellen, ze zijn gewoon de beste manier om de arbeidersklasse te laten betalen! Laatst gewijzigd door J.B good : 12 juli 2011 om 11:12. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
China’s increasingly affluent consumers are demanding a wider variety of food products, more processed food, and more convenient food. They are broadening their diets to include more poultry, eggs, dairy products, fish, and refined vegetable oils. Their diets now include smaller proportions of traditional staples—rice, wheat, vegetables, and pork. The result is a booming and rapidly changing food sector. Food manufacturing firms are growing, introducing new products, investing in modern equipment, and addressing food safety issues. Food retailing is moving from traditional farmers’ markets and corner kiosks to modern “hypermarkets,” convenience stores, and fast food restaurants.
http://www.ers.usda.gov/AmberWaves/J...gAffluence.htm |
|
|
|