![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2007 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij is het niet eens met wat er in het citaat gezegd wordt, hij zegt daarentegen niets over het maken van dergerlijke statements, wat wel de vraag van de topicstarter was.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 januari 2007 om 02:02. |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz voor een meerderheid van de Vlamingen zal een Belg van Marrokaanse origine geen Belg zijn maar een "makkak", zo is het Het is niet relevant of het zo is dat het zo zal zijn. De heer De Man laat duidelijk weten dat het geeneens nodig is te reageren op de mening van iemand die Marrokkaanse met één k schrijft. Een onderzoeksrechter zal er in de eerste plaats op letten dat er geen schrijffouten in de pv's staan. Herschrijven is dus de boodschap. Dan zullen we wel zien, veronderstel ik. Laatst gewijzigd door DannyS : 18 januari 2007 om 02:08. |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() vind ik niet !
|
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() correct, een laf wegvluchten zoals steeds
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest je argumenten hebben, dan zou je geen verwijten gebruiken. Zoveel is zeker. Typisch voor mensen zonder ballen, dat zij op de man spelen ipv op de bal. En weet je hoe dat komt? Omdat je anderen achterna loopt en niet zelfstandig kunt denken. Of toch niet ver genoeg om een eigen mening te hebben. Je verkondigt de mening van anderen, met hun argumenten erbij. En wanneer je dan zonder valt sta je daar dan in je blootje en in de wind. En weet je waarom? Omdat een echte eigen mening altijd te beargumenteren valt. Want deze is doordacht met gans je ziel, je hart en je verstand. Ik raad je aan om eens te proberen om deze drie op één lijn te krijgen. Het zou je geloofwaardigheid ten goede komen. Je moet wel echt durven nadenken natuurlijk. In plaats van telkens weer weg te lopen wanneer je met jezelf wordt geconfronteert. Ook en misschien vooral op dit forum. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2007 om 02:14. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en de dt regels blijken nog steeds te hoog gegrepen voor je. Nu ben je toch niet op je persoonlijke bal getrapt he... Je kan er nu eenmaal ook niet aan doen dat zelfs deze elementaire materie al een beetje te moeilijk voor je is, dat begrijpen we heus wel. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vraagt wat hij van dergelijke uitspraak vindt. Niet over het maken er van. Laten we eerlijk blijven al was het maar een klein beetje. Laten we vooral niet vergeten dat Pietje herhalens toe beweerde dat zijn vraag heel duidelijk was. Wel nu volgens mij is het heel duidelijk dat hij vroeg naar een mening over de uitspraak en niet naar de mening over het maken van statements, wat jij er nu van maakt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is daarom dat ik niet meer deelneem hé?! Goed gezien (!). U heeft een ballon gewonnen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeder, waarom leven wij?
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() nu goed, u maakt met uw fratsen en uitlatingen mensen aan het lachen, en zo'n soort mag er ook zijn. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#175 |
Minister-President
|
![]() om Vb'ers laf te zien wegkruipen van pertinente vragen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Beste Filip De Man, waar bent u zo een nazi?"
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() Die vraag gaat hij ook weer ontwijken! Wedden?
![]() |
#180 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En neen, niet iedere kritische vraag kan gemakzuchtig afgeschoven worden op haatcampagnes maar zoals ik reeds zei, van de enkele threads die ik hier tot op heden al mocht lezen waren de kritische vragen van dubieuse bodem waarvan de achterliggende bedoeling duidelijk was. Dat wil niet zeggen dat er ook geen ernstige vragen gesteld werden in bepaalde topics en misschien zit er wel één van u tussen. Als ik verder lees zal ik het wel vernemen. Tevreden ? |
|
![]() |