Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2014, 18:19   #22601
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=1V5Fx1dMk0g

Die mannen moeten eruit. Punt.
Die moet vooral veel op TV komen.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 18:21   #22602
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Tja, tot zij op 25 mei in het stemhokje staan. Dan loopt de diarree langs hun benen en stemmen toch maar op de tradi's. Bang voor het etiket mestkever, racist, nazi en al dat fraais. Onze politiekcorrecten spelen dat mooi uit om steun te krijgen voor hun multiculturele sprookjes.
Nee, die broekschijters gaan niet meer stemmen, vorige keer was 7% niet gaan stemmen, dit kan nu 10% zijn of zelfs verdubbelen. Dit kan nog de grote verrassing worden want in al de peilingen wordt maar uitgegaan van 5%. Het worden uitermate interessante verkiezingen.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 20:03   #22603
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Nee, die broekschijters gaan niet meer stemmen, vorige keer was 7% niet gaan stemmen, dit kan nu 10% zijn of zelfs verdubbelen. Dit kan nog de grote verrassing worden want in al de peilingen wordt maar uitgegaan van 5%. Het worden uitermate interessante verkiezingen.
Tja, je mag dat broekschijters noemen, maar ik weet ondertussen ook niet meer op wie te stemmen. Telkens ontdek ik weer feiten die mij van gedachten doen veranderen. En trouwens, zal er ook maar iets veranderen na de verkiezingen? Nog meer GAS-boetes voor peuters? Overkapping van de Ring en dus nog meer files? Meer massale import van armoede? Geef toe, geen enkele van die plannen zijn aantrekkelijk... Als ze al uitgevoerd worden...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 21:44   #22604
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Tja, je mag dat broekschijters noemen, maar ik weet ondertussen ook niet meer op wie te stemmen. Telkens ontdek ik weer feiten die mij van gedachten doen veranderen. En trouwens, zal er ook maar iets veranderen na de verkiezingen? Nog meer GAS-boetes voor peuters? Overkapping van de Ring en dus nog meer files? Meer massale import van armoede? Geef toe, geen enkele van die plannen zijn aantrekkelijk... Als ze al uitgevoerd worden...
Na al hetgeen u hier gepost hebt? Nu zakt mijn broek af. Gaat u Pecheke achterna?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 22:14   #22605
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Tja, je mag dat broekschijters noemen, maar ik weet ondertussen ook niet meer op wie te stemmen. Telkens ontdek ik weer feiten die mij van gedachten doen veranderen. En trouwens, zal er ook maar iets veranderen na de verkiezingen? Nog meer GAS-boetes voor peuters? Overkapping van de Ring en dus nog meer files? Meer massale import van armoede? Geef toe, geen enkele van die plannen zijn aantrekkelijk... Als ze al uitgevoerd worden...
Gewoon NVA stemmen omdat de andere partijen het zo in de broek doen, dat is voor mij al voldoende reden.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 22:18   #22606
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Na al hetgeen u hier gepost hebt? Nu zakt mijn broek af. Gaat u Pecheke achterna?
Dat niet. Ik vind gewoon dat geen enkele partij echt volledig bij mij past. Oorspronkelijk dacht ik aan de NV-A, maar dan kwam ik erachter dat zij voor meer immigratie waren, om maar iets te zeggen. De enige echte partij die tegen is, is het Vlaams Belang, maar ik vind Filip de Winter het intellectuele niveau van een peuter hebben, ik kan onmogelijk op die mens stemmen zonder mezelf belachelijk te voelen. Dus tja... Ik zal er nog eens over nadenken en mezelf verder informeren.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 22:35   #22607
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Na al hetgeen u hier gepost hebt? Nu zakt mijn broek af. Gaat u Pecheke achterna?
It's in all of us... submit.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 06:51   #22608
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

En maar klagen dat ze niet genoeg op TV te zien zijn
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 08:49   #22609
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
It's in all of us... submit.
U heeft natuurlijk het liefste dat België islamitisch wordt, dat blijkt ondertussen genoeg.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 08:51   #22610
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dat niet. Ik vind gewoon dat geen enkele partij echt volledig bij mij past. Oorspronkelijk dacht ik aan de NV-A, maar dan kwam ik erachter dat zij voor meer immigratie waren, om maar iets te zeggen. De enige echte partij die tegen is, is het Vlaams Belang, maar ik vind Filip de Winter het intellectuele niveau van een peuter hebben, ik kan onmogelijk op die mens stemmen zonder mezelf belachelijk te voelen. Dus tja... Ik zal er nog eens over nadenken en mezelf verder informeren.
Wat met het intellectuele niveau van onze andere politiekers? Verkiest u dan Bert Anciaux, Verhofstadt, De Gucht, Freya, Van Besien, sr en jr Tobback en De Croo? Ik kan nog wel eventjes doorgaan.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 mei 2014 om 08:55.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 08:53   #22611
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dat niet. Ik vind gewoon dat geen enkele partij echt volledig bij mij past. Oorspronkelijk dacht ik aan de NV-A, maar dan kwam ik erachter dat zij voor meer immigratie waren, om maar iets te zeggen. De enige echte partij die tegen is, is het Vlaams Belang, maar ik vind Filip de Winter het intellectuele niveau van een peuter hebben, ik kan onmogelijk op die mens stemmen zonder mezelf belachelijk te voelen. Dus tja... Ik zal er nog eens over nadenken en mezelf verder informeren.
Annemans kan je moeilijk van een peuterniveau IQ verdenken. Die gaat wel voor Europa.

Anke Vandermeersch heeft niet enkel mooie benen maar ook een juristendiploma.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 13:08   #22612
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dat niet. Ik vind gewoon dat geen enkele partij echt volledig bij mij past. Oorspronkelijk dacht ik aan de NV-A, maar dan kwam ik erachter dat zij voor meer immigratie waren, om maar iets te zeggen. De enige echte partij die tegen is, is het Vlaams Belang, maar ik vind Filip de Winter het intellectuele niveau van een peuter hebben, ik kan onmogelijk op die mens stemmen zonder mezelf belachelijk te voelen. Dus tja... Ik zal er nog eens over nadenken en mezelf verder informeren.
N-VA wil niet besmet worden door het gedemoniseerde VB. Dat is volgens mij de grootste reden dat ze vrij laks zijn in het verstrengen van ons asiel - en immigratiebeleid. Het wordt tijd dat ze dat tactisch standpunt in de vuilbak dumpen en deftig werk maken van het fatalistische opengrenzenbeleid van de traditionele partijen. Ze moeten geen schrik meer hebben dat de poco's van Bart De Wever een nazi gaan maken. Als ze het nu nog eens proberen dan gaan ze plat af.

VB is een deftig alternatief voor het N-VA. Het VB zijn voor mij de echte groenen, minder mensen in België = meer groen. De valse groenen zijn voor meer mensen in België = minder groen.
__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 13:11   #22613
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U heeft natuurlijk het liefste dat België islamitisch wordt, dat blijkt ondertussen genoeg.
Toz mijn piet, waar heb ik dat gezegd?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 10:19   #22614
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Gewoon NVA stemmen omdat de andere partijen het zo in de broek doen, dat is voor mij al voldoende reden.
Dat dacht ik ook! Er is gewoon geen andere zinnige keuze meer! Hoe meer ik sommige politiekers met een mooi smoeltje op tv zie komen en hun nietszeggend gebral aanhoor hoe meer ik ervan moet kotsen, hoe ze de mensen voor onnozelaars nemen aan wie ze alles durven wijsmaken!
Ook mooie jongen Kris Peeters is daar eventjes afgegaan als een gieter tijdens het debat met BDW...
Ze kunnen geen drie zinnen zeggen zonder "pas op voor de NVA!", over hun eigen plannen hebben ze niets te vertellen buiten hetgeen ze al decennia lang vlak voor elke verkiezing afdraaien!
Straks hebben we Di Rupo II aan die onbeschaamde zwetsers te danken!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 10:26   #22615
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dat niet. Ik vind gewoon dat geen enkele partij echt volledig bij mij past. Oorspronkelijk dacht ik aan de NV-A, maar dan kwam ik erachter dat zij voor meer immigratie waren, om maar iets te zeggen. De enige echte partij die tegen is, is het Vlaams Belang, maar ik vind Filip de Winter het intellectuele niveau van een peuter hebben, ik kan onmogelijk op die mens stemmen zonder mezelf belachelijk te voelen. Dus tja... Ik zal er nog eens over nadenken en mezelf verder informeren.
Ik heb niet begrepen dat de NVA "voor meer immigratie is" maar voor een nuttige immigratie en niet meer voor al de onbeperkte ellende en nutteloze vreemdelingen die zich hier op hun gat mogen laten vallen!
De andere partijen zitten met gespitste oren te luisteren en te hopen dat ze van de NVA een tweede VB kunnen maken zodra ze de kans zien bij een halve zin! Kijk naar hun schandelijke reacties nadat ze Jambon konden betrappen op een verkeerde zin: geen leefloon als je een eigen huis hebt! (...terwijl het ging over meerdere huizen hebben die je kon verhuren en geld uitslaan!)Zelfs mooie jongen Kris Peeters had meteen een affiche klaar met zijn eigen portret eronder om vlug vlug smerig te kunnen doen! Ze kennen waarschijnlijk het programma van de NVA beter dan hun eigen programma, op zoek naar punten en komma's die ze met veel tamtam in de media kunnen gooien...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 10:42   #22616
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

http://www.standaard.be/plus/avond?u...T=146673677840

Citaat:
De 68-jarige radiopresentator David Lowe heeft een week geleden in zijn zondagavondprogramma Singers and Swingers een liedje gespeeld waarin het woord ‘niggers’ te horen is. Dat gebeurde op de lokale BBC-zender Radio Devon. Nadat een luisteraar klacht had ingediend, stelde Lowe aan zijn bazen voor om ofwel in de ether zijn excuses aan te bieden, ofwel ontslag te nemen. De bazen verkozen de laatste optie.

Het bewuste liedje

Lowe draaide het nummer ‘The Sun Has Got His Hat On’ in een versie uit 1932. Daarin is te horen:

He has been tanning niggers, out in Timbuktu, now he’s coming back to do the same to you.

Er zijn na 1932 meerdere versies van het liedje opgenomen en daarin werd het racistische ‘niggers’ vervangen. In 1971 gaf de zon kleur aan ‘negroes’ en later roosterde de zon ‘peanuts’. Lowe zei niet te weten dat het in ‘zijn’ versie nog over ‘niggers’ ging.

Het waren de lokale bazen van Radio Devon die hadden ingestemd met het ontslag van Lowe. Maar de grote bazen van de BBC zitten verveeld met hoe het incident is aangepakt. Ze hebben Lowe aangeboden om terug te keren. Het is dan ook een ongelukkige situatie: een week geleden kwam beroemdheid Jeremy Clarkson weg met ‘een laatste waarschuwing’ nadat hij ‘nigger’ had gemompeld en nu is een lokale radiopresentator, die al 32 jaar voor de BBC werkt, zijn baan kwijt omdat hij – naar eigen zeggen onbewust – een liedje heeft gedraaid waarin datzelfde woord te horen is. Lowe noemt het aanbod van de BBC-top ‘grootmoedig’, maar weigert. Volgens de presentator heeft het hele gedoe zijn gezondheid geschaad.

In comes Boris Johnson

De damage control mag niet baten, de openbare omroep krijgt de wind van voren. Onder meer van Boris Johnson, de burgemeester van Londen. Zijn column de Daily Telegraph lijkt aanvankelijk over Boko Haram te gaan (de islamistische terreurorganisatie die in Nigeria honderden meisjes ontvoerd heeft, red.), maar mondt uit in een tirade tegen ‘de clerus van zelfverklaarde internetkwakzalvers’ – ‘Clarkson Haram! Clarkson Haram!’ – en tegen de BBC.

Het ontslag van Lowe noemt Johnson ‘schandalig’. Temeer omdat de BBC er niet voor terugdeinst om geregeld de film ‘Pulp Fiction’ uit te zenden. Daarin speelt regisseur Quentin Tarantino zelf een rolletje en zegt hij onder meer: ‘Did you notice a sign in front of my house that says dead nigger storage?’ Johnson merkt op: ‘Zeg me nu niet dat dit op de een of andere manier “ironisch” of “artistiek” klinkt uit de mond van Tarantino, maar dreigend overkomt op de draaitafel van een dj op Radio Devon.’

De burgemeester argumenteert dat er geen lijn te trekken valt in de beslissingen van de BBC en dat de omroep zich laat leiden door hysterie op Twitter. ‘In onze eigen bescheiden manier leven we in een Boko Haram-wereld, waar alles afhangt van de impulsieve woedeaanvallen van de
internetmaffia en waar politici en bureaucraten meegaan in de stortvloed van gemaakte verbolgenheid. Er zit geen samenhang in de daden van de Nigeriaanse maniakken: ze gebruiken bijvoorbeeld wapens die geproduceerd zijn door het kapitalistische systeem dat ze afvallen. En er zit geen logica in de BBC. Ze moeten Mr. Lowe zijn job teruggeven – als hij die al terugwil – en de volledige BBC-top zou, op eigen kosten, naar Devon moeten gaan om hem excuses aan te bieden.’

En oh ja, de premier zei ook wat

De harde taal van Johnson trekt sneller aandacht dan het wikken en wegen van premier David Cameron. Maar ook hij tikt de BBC op de vingers: ‘Het lijkt erop, in dit geval, dat mocht de presentator echt niet geweten hebben wat er in het liedje gezongen werd, het lichtjes oneerlijk is (om zijn ontslag te aanvaarden, red.),’ zei de eerste minister vanochtend op de commerciële zender ITV.
Ik maak hier dus geen reclame voor het gebruik van het woord "nigger" of zo maar ik erger me dat men zwijgt in alle talen als het gaat over "ongelovige honden" en de rest van lieve woordjes tov van ons.
En over de onnoemelijke hypocrisie van een aantal lieden die onder de grond op hun buik kruipen voor al die vreemde invallers, hun wensen en hun gevoeligheden...
Misschien moeten ze nog wat geduld oefenen voordat bepaalde van hun aanwinsten met hun afgehakte hoofden staan te pronken op tv...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:50   #22617
Bollywood
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 december 2010
Berichten: 1.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik heb niet begrepen dat de NVA "voor meer immigratie is" maar voor een nuttige immigratie en niet meer voor al de onbeperkte ellende en nutteloze vreemdelingen die zich hier op hun gat mogen laten vallen!
De andere partijen zitten met gespitste oren te luisteren en te hopen dat ze van de NVA een tweede VB kunnen maken zodra ze de kans zien bij een halve zin! Kijk naar hun schandelijke reacties nadat ze Jambon konden betrappen op een verkeerde zin: geen leefloon als je een eigen huis hebt! (...terwijl het ging over meerdere huizen hebben die je kon verhuren en geld uitslaan!)Zelfs mooie jongen Kris Peeters had meteen een affiche klaar met zijn eigen portret eronder om vlug vlug smerig te kunnen doen! Ze kennen waarschijnlijk het programma van de NVA beter dan hun eigen programma, op zoek naar punten en komma's die ze met veel tamtam in de media kunnen gooien...
Volledig correct. Door de demografische evolutie hebben we nood aan immigratie om onze jobs op te vullen. Anderzijds moeten we ervoor zorgen dat de mensen die naar hier migreren op de arbeidsmarkt actief zijn en niet naar hier komen om te profiteren.

Meer zelfs als iemand naar hier komt om te werken en zijn vrouw meeneemt om van de sociale zekerheids te leven, dan nog maken we verlies. Daar moet een einde aan komen.
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 21:15   #22618
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Verhaal gehoord uit eerste hand vandaag;

OCMW klanten mogen blijkbaar hun inrichting (TV, verlichtingselementen) zelf gaan halen naar de winkel, die dan de rekening doorstuurt naar het plaatselijke OCMW van de gemeente.

Op een bepaald ogenblik komen er een groepje gehoofddoekten een elektriciteitswinkel binnen en kiezen daar de duurste luchter uit. Geen probleem.
Echter, voor de betaling verwijzen ze naar het plaatselijke OCMW. De verkoper in de winkel belt naar de OCMW diensten om dit te verifiëren en effektief wordt toegestaan dat die (duurste) luchter kan worden aangekocht op kosten van het OCMW.

De verkoper wil het ding dus gewoon inpakken om mee te geven (faktuur naar het OCMW), doch wordt door de vrouwen op de vingers getikt: de luchter moest speciaal worden ingepakt, zodat hij kon verzonden worden......
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 21:22   #22619
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat dacht ik ook! Er is gewoon geen andere zinnige keuze meer! Hoe meer ik sommige politiekers met een mooi smoeltje op tv zie komen en hun nietszeggend gebral aanhoor hoe meer ik ervan moet kotsen, hoe ze de mensen voor onnozelaars nemen aan wie ze alles durven wijsmaken!
Ook mooie jongen Kris Peeters is daar eventjes afgegaan als een gieter tijdens het debat met BDW...
Ze kunnen geen drie zinnen zeggen zonder "pas op voor de NVA!", over hun eigen plannen hebben ze niets te vertellen buiten hetgeen ze al decennia lang vlak voor elke verkiezing afdraaien!
Straks hebben we Di Rupo II aan die onbeschaamde zwetsers te danken!
helemaal gelijk en hoe meer ze waarschuwen voor NVA hoe meer stemmen die zal halen, op vlaams niveau zal NVA zo een monsterscore halen. Hoop ik.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2014, 01:27   #22620
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.692
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/plus/avond?u...T=146673677840


Ik maak hier dus geen reclame voor het gebruik van het woord "nigger" of zo maar ik erger me dat men zwijgt in alle talen als het gaat over "ongelovige honden" en de rest van lieve woordjes tov van ons.
...
Is de verantwoordelijke die in De Morgen negers vergeleek met apen ook ontslagen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be