Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2022, 22:44   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??

Onderwerp
Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??


Betoog/ analyse:

1) Ik had vandaag nog pittig telefoongesprek met een hindoestaanse man die mij nu beetje wil ondersteunen, hij kent psychologie beetje, maar hij kan niet verklaren als echte Hindoe gelovige waarom GOD/ Allah/ Jezus/ enz enz mij niet als hogere blanke man maakten en geboren lieten worden.


2) Maar volgens mijn zuivere, mensaapachtige, Binaire logica circuits in mijn prehistorisch koelie apen brein kan een hogere, langere, superieure BLANKE man ook zelf niet verklaren waarom GOD/ Allah / Jezus/ Thor/ Wodan / enz enz hem als Blanke man maakten en ook zo geboren lieten worden.

3) Maw, het is een onverklaarbaar mysterie, zelfs Wieroe kan het waarschijnlijk niet verklaren waarom hij als Arisch Hollandse Huiskat geboren moest worden ipv als een vogelvrije Hollandse straatrat of grijze huismuis.

4) Geloof en Religie kunnen dit ook niet verklaren voor mij en Wieroe. Onverklaarbaar probleem dus. Waarom bestaan de hogere Blanke Ubermenschen anyhow?? Sommige dingen mogen wij misschien NOOIT en te nimmer weten als zieke, vraatzuchtige en intelligente insecten op deze exo planeet.

5) Post hier je antwoorden en analyses aub. Ja lang, blank en grootgeschapen zijn is toch het hoogste op aarde, vanuit evolutionair oogpunt. Vladimir POetin is hier een van de mooiste voorbeelden van, en hij is schatrijk, vermogen ruim 200 miljard USdollars. Echte Ubermensch.


6) PS ik ben zelf nu ongeneeslijk ziek, en ga niet lang meer leven denk ik vaak. Psychiatrische ziekten, en suicidaal vaak, goed dat er een dood bestaat ok, einde van mijn lijdensweg in een zwak, kleingeschapen, minderwaardig, viesbruin, koelie apen lichaam. Ja Untermensch zijn is toch een straf en daarom redeneerden de Arische Nazies in Hitler Duitsland van, laten wij hun maar gratis een enkeltje geven naar het Verre OOSTEN om hun lijden stop te zetten, en hen te verlossen uit deze levenslange lijdensweg. En ok vele hogere kaste Hindoes maakten mij dit ook duidelijk, dat ik maar gewoon zelfmoord moet plegen als enige hoop op een snelle verlossing uit mijn lijdensweg. Dus ok Hindoeisme biedt mij alleen de dood als enige hoop en daarom kan ik geen hindoe gelovige zijn, en nu heeft Wieroe mij in feite toch op professionele wijze bekeerd tot het Katten geloof. Ja, kijk naar deze ruim 3000 foto's van mij he in katten mode stijlen sedert 2016 dan zie je het zelf mijn katachtige HHM 100 % Waldo mode/ fashion kleding stijlen, als pure zelftherapie ontwikkeld en toch tot op heden een echt succes.

link onze foto publicatie account, nu ruim 9500 foto's online:
https://eu.zonerama.com/dewanand/707692
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 26 februari 2022 om 22:46. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2022, 23:11   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Omdat ge iets verkeerd gedaan hebt in uw vorig leven natuurlijk.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2022, 23:12   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Ge hebt geen psychiater nodig, maar een spoedcursus bijbelstudie, een doop en zalving.
Misschien kan ik al mijn skills als wannabe conversietherapeut op u uitoefenen?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2022, 23:15   #4
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.007
Standaard

er is zwarte huid , gele huid en rode huid : dat is de belgische vlag wat er op wijst dat de Schepper een Belg is
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2022, 23:18   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
er is zwarte huid , gele huid en rode huid : dat is de belgische vlag wat er op wijst dat de Schepper een Belg is
Een andere mogelijkheid is dat je de verkeerde god aanbad.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 03:48   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
er is zwarte huid , gele huid en rode huid : dat is de belgische vlag wat er op wijst dat de Schepper een Belg is

haha hah er is ook Rode HOND, Gele Koorts, Zwarte DOOD, .......

zwart of bruin zijn kan een genetische ziekte zijn he??

Maar zelfde redenatie kan je dan ook ophangen voor kleurloos zijn, albinistisch he.

Ik vind mensen een zieke, zielige, minderwaardige, behoeftige, hebzuchtige, psycho gestoorde mensapen soort, en 100 % PARASITAIR op onze exo planeet. Natuurlijk: idem dito geldt dit voor mijzelf

In INDia gebruikt men massaal whitening creames en witmakers voor de donkere huid. Miljoenen Hindoe meiden in INDia smeren zelfs een chemisch witmakende spul op hun PIKzwarte, geile Hindoe kutjes.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 03:50   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ge hebt geen psychiater nodig, maar een spoedcursus bijbelstudie, een doop en zalving.
Misschien kan ik al mijn skills als wannabe conversietherapeut op u uitoefenen?

is de Kama Sutra niet beter voor mij dan de victoriaanse bijbel??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 03:53   #8
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

LOgischerwijs chippen mijn binaire flipflop biochips nu tegen mij het volgende nu:

als ik als hogere blanke man geboren zou zijn dan zou ik nu zeker ook met suicidale problemen zitten van de blanke mannen, logisch he Wet van behoud van Karmische Ellende.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 09:23   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
is de Kama Sutra niet beter voor mij dan de victoriaanse bijbel??
Neen beter is de Bijbel die u onderwijst dat er maar 1 menselijk lichaam/ras is.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 09:27   #10
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Boeddha was toch ook zo gek nog niet, niet gekker dan Jezus.

Overigens zou je mijn nieuwe Bijbel kunnen lezen en meteen in ene boven alle blanken zijn verheven.

Het zit hem niet in de kleur, maar in de Geest van het denken.
De waarheid dus.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 09:28   #11
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.637
Standaard

Omdat god niet bestaat. Amen en uit.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 10:04   #12
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Omdat god niet bestaat. Amen en uit.
Uit tot een nieuwe begin.
God bestaat als een oneindig aantal microwezentjes in de microkosmos.


__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 10:18   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Lees Johannes Dewanand, het Evangelie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 15:17   #14
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard foto's hete hindoe meiden he

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Lees Johannes Dewanand, het Evangelie.

ja joh Wieroe wil dat ik het heilige boek van de Arische Katten ga bestuderen

Jezus was toch geen blanke Arische man???

Toch ben ik nu flink geregenereerd ok, zo meteen stukje crossen met mountainbike in Delftse HOut tot 18 uur.

mijn leven is zo totaal LEEG cufi, en geloof mij nu liefdesverdriet, ben al 2 maanden beetje verliefd op Bedjin, een leuke Irakese meid bij LIdl. Maar ok zij weet dat ik gek en ziek ben, en kan nooit iets worden. IK ben genetisch nu gehandicapt en minder valide, seksueel gehandicapt, ja joh dat is lijden als primair geboren heterofiele koelie aapje. Levensdrama, kan gewoon NIET DOOD gaan denk ik vaak.

Ik wilde zo vaak gewoon DOOD gaan ok, jarenlang,
Ja ik ga NVVE maar verzoeken om zelfmoordpillen te laten legaliseren, gewoon automaten he die 7maal24 uur de PIL van Drion verkopen. IS toch hier overbevolkt he.

zielig hoor zoveel mensen lijden, jongeren ook ziehier he duizenden zelfmoord teksten en veel zijn echt al dood nu

-----------------------

Nee nu ben ik gelukkig NIET suicidaal, wil gaan fietsen nu, mooi zonnig delft, 12 C buiten, geen regen, geen wind.


----------------------
------------------------------ Aarde is hele lijdensweg van levende lijken ok
https://zelfmoord.nl/

Levensverhalen
Hoe moet je verder wanneer het licht aan het einde niet meer dan een glinstering is.
Bijna 27 en nog steeds dezelfde gedachtes als toen ik 11 was. God weet hoe lang ik hier al mee rond loop.

Borderline en ptsd met een flinke scheut depressie.

Aangerand door een vriend, een jeugd met een narcistische moeder waarbij schelden en schreeuwen de nummer een manier van communicatie is, vrienden die nooit bleven plakken of een mes in mn rug staken, exen die alleen maar het slechtste met me voor hadden, vreemdgaanders, familie die uit elkaar is gegaan waar niemand meer van over is, meerdere chronische ziekten die het leven niet gemakkelijker maken, zware obesitas wat school echt een ramp maakte en een continu chronisch gevoel van mislukking en leegte.

Al sinds dat ik een klein meisje was had ik het gevoel nooit de 18 te halen, dan is het voorbij, dan zal ik eindelijk de rust vinden.

Dan ben je opeens 26 en ben je totaal de weg kwijt, wat moet ik nu, zo ver had het niet moeten komen?

Ik mag niet klagen, lieve man, ouders die bij zijn gedraaid, fijn huis met twee lieve katten en een baan waar ik redelijk comfortabel ben.

Waarom blijf ik me dan wel zo voelen? Waarom kan ik niet normaal zijn als de rest van mn omgeving. Dagelijks voelt het alsof er een donderwolk met me mee gaat en lood in mn schoenen zit. Ik wil naar huis is iets wat ik zo vaak denk, maar wat is thuis? Als ik denk aan opa in het hiernamaals dan voel ik rust. Er is geen enkele andere plek waar ik op dit moment naar verlang dan naar de rust die ik voel bij opa. Bij rust van het "gaan".

Maar ik kan mn man niet achterlaten, ik kan de katten niet achterlaten.. het beeld van de katten die niet de kennis hebben en denken, waar is mama gebleven. De pijn wat ik iedereen aan doe door de keuze te maken.

Maar het blijven doet zo'n pijn.

Elke keer weer zeg ik, nog even volhouden, de zon zal voor je schijnen, het geluk van komen.

En jaar na jaar blijft het donker met hier en daar een flits en een knal.

Ik voel de deken van pijn en verdriet me langzaam verstikken en weet gewoon niet of ik de kracht heb om eronder uit te komen.

Ergens weet ik dat ik niet zal gaan door het verdriet wat ik andere ermee aan doe. Wel doe ik mezelf er nog meer pijn mee om te blijven.
Datum:
24-01-2022
Naam:
Angie
Leeftijd:
26
Provincie:
Drenthe
Wat moet ik doen.
Ik ben een meisje van 13 die elke dag zelfmoordgedachtes heeft en pogingen gedaan heeft maar helaas zijn mislukt.
Ik word heel erg gepest en thuis veel ruzies en rechtzaken over ots (ondertoezichtsstelling) en uhp (uithuisplaatsing)
ik heb geen vrienden en in de pauze zit ik altijd maar alleen.
Ondertussen denk ik dat ik dit verdien.
Ik heb sinds mijn 10e depressies en krijg er geen hulp voor.
Ik ben begonnen mezelf te beschadigen met messen maar steeds dieper en dieper en meer om de pijn niet te voelen maar het lukt niet.
Mijn school werd steeds slechter met mijn werkhouding en opgegeven moment heb ik het een klasgenoot verteld en die heeft hulp ingeschakelt bij de mentor.
En nu moet ik elke week 2 x praten met een schoolpsycholoog.
Ik kan gewoon niet meer.
Datum:
28-12-2021
Naam:
adora
Leeftijd:
13
Provincie:
Drenthe
Wat moet ik zeggen?
Ik sta momenteel dichtbij iemand die zelfmoord wil plegen. Ik wil jullie bedanken voor jullie openhartige verhalen over jullie strijd met de dood. Dat helpt mij.
Ik heb zelf een moeilijk leven gehad en mij veel alleen gevoeld, alsof niemand van mij hield. Soms ook geen zin om te leven. Toch heeft dit me altijd weerhouden om het op te geven: kies ik voor de dood, kan ik niet meer terug. Want wat als de dood meer tegen valt dan ik verwacht? Het daar nog eenzamer is? Ik weet niet wat me te wachten staat.

Ik geniet ondanks moeilijke dingen weer van het leven. En denk zelf al lange tijd niet meer aan dood gaan. Ik hoop dat diegene die zelfmoord wil plegen zich weer fijn gaat voelen en van het leven weer kan genieten.
Datum:
17-11-2021
Naam:
Jemie
Leeftijd:
45
Provincie:
Drenthe






https://zelfmoord.nl/
------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 15:22   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Boeddha was toch ook zo gek nog niet, niet gekker dan Jezus.

Overigens zou je mijn nieuwe Bijbel kunnen lezen en meteen in ene boven alle blanken zijn verheven.

Het zit hem niet in de kleur, maar in de Geest van het denken.
De waarheid dus.

Ja joh over 18,1888 jaar tijd zijn de laatste superieure Arische blanken op aarde misschien al allemaal opgekocht door de Chinezen en rijke Indiase Hindoe aapjes en levend gevoerd aan de krokodillen om er mooie bikinies en handtasjes van te maken.

Afrikaanse krokodillen lusten zeker ook een hapje MALS, vetgemest blank welvaarts vlees denk ik, wel ietsje teveel groeihormonen en zware metalen in ok.

Legaliseren kannibalisme in alle grote miljoenen steden kan de overbevolking supersnel verhelpen denk ik vaak en het is milieu vriendelijker.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 16:02   #16
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh over 18,1888 jaar tijd zijn de laatste superieure Arische blanken op aarde misschien al allemaal opgekocht door de Chinezen en rijke Indiase Hindoe aapjes en levend gevoerd aan de krokodillen om er mooie bikinies en handtasjes van te maken.

Afrikaanse krokodillen lusten zeker ook een hapje MALS, vetgemest blank welvaarts vlees denk ik, wel ietsje teveel groeihormonen en zware metalen in ok.

Legaliseren kannibalisme in alle grote miljoenen steden kan de overbevolking supersnel verhelpen denk ik vaak en het is milieu vriendelijker.
In de Gamma is er deze week een schroevendraaier actie, speciaal om alle losse vijzen vast te draaien.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 21:46   #17
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
In de Gamma is er deze week een schroevendraaier actie, speciaal om alle losse vijzen vast te draaien.

ja joh ben onder tram gekomen, oren hangen toch al jaren los, hoe kan ik mijzelf de oren aannaaien?? Zou een hi tech (uit)naaimachine helpen, deze bv:



https://www.sexshopcity.nl/neukmachine


----------------- hiermee kan ik mijn losgevallen oren snel aannaaien he


Louisiana Lounger Seks Machine - 200 Stoten Per Minuut
Louisiana Lounger Seks Machine - 200 Stoten Per Minuut


€ 199,00 i
https://www.sexshopcity.nl/neukmachi...nuut_5108.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 27 februari 2022 om 21:46.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 22:27   #18
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.509
Standaard

Originele kledingstijl

Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2022 om 22:27.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2022, 23:33   #19
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh Wieroe wil dat ik het heilige boek van de Arische Katten ga bestuderen

Jezus was toch geen blanke Arische man???
We weten de huidskleur van Christus niet, die doet er ook helemaal niet toe. We zijn allemaal zondaars door Adam. Christus is de nieuwe Adam, de nieuwe gelijkenis van God waarin we herboren moeten worden in geest om terug tot God te kunnen komen. Denk hier aub grondig over na in het ruimste en diepste dat je kan gaan.
Geloven in Christus is het beste dat je uzelf kan aandoen voor uw tijd gekomen is. Ga voor de wedergeboorte in geest en vergeet uw zondig lichaam.

Citaat:
Toch ben ik nu flink geregenereerd ok, zo meteen stukje crossen met mountainbike in Delftse HOut tot 18 uur.
Wat was de diagnose van uw ziekte als ik zo rechtuit mag zijn.

Citaat:
mijn leven is zo totaal LEEG cufi, en geloof mij nu liefdesverdriet, ben al 2 maanden beetje verliefd op Bedjin, een leuke Irakese meid bij LIdl. Maar ok zij weet dat ik gek en ziek ben, en kan nooit iets worden. IK ben genetisch nu gehandicapt en minder valide, seksueel gehandicapt, ja joh dat is lijden als primair geboren heterofiele koelie aapje. Levensdrama, kan gewoon NIET DOOD gaan denk ik vaak.
Probeer haar als een zuster te zien.

Citaat:
Ik wilde zo vaak gewoon DOOD gaan ok, jarenlang,
Ja ik ga NVVE maar verzoeken om zelfmoordpillen te laten legaliseren, gewoon automaten he die 7maal24 uur de PIL van Drion verkopen. IS toch hier overbevolkt he.

zielig hoor zoveel mensen lijden, jongeren ook ziehier he duizenden zelfmoord teksten en veel zijn echt al dood nu
Je zal niet de enige zijn die met die gedachte worstelt. Maar ik heb toch liever dat ze cannabis legaliseren dan zelfmoordpillen.

Citaat:
Levensverhalen
Hoe moet je verder wanneer het licht aan het einde niet meer dan een glinstering is.
Bijna 27 en nog steeds dezelfde gedachtes als toen ik 11 was. God weet hoe lang ik hier al mee rond loop.

Borderline en ptsd met een flinke scheut depressie.

Aangerand door een vriend, een jeugd met een narcistische moeder waarbij schelden en schreeuwen de nummer een manier van communicatie is, vrienden die nooit bleven plakken of een mes in mn rug staken, exen die alleen maar het slechtste met me voor hadden, vreemdgaanders, familie die uit elkaar is gegaan waar niemand meer van over is, meerdere chronische ziekten die het leven niet gemakkelijker maken, zware obesitas wat school echt een ramp maakte en een continu chronisch gevoel van mislukking en leegte.

Al sinds dat ik een klein meisje was had ik het gevoel nooit de 18 te halen, dan is het voorbij, dan zal ik eindelijk de rust vinden.

Dan ben je opeens 26 en ben je totaal de weg kwijt, wat moet ik nu, zo ver had het niet moeten komen?

Ik mag niet klagen, lieve man, ouders die bij zijn gedraaid, fijn huis met twee lieve katten en een baan waar ik redelijk comfortabel ben.

Waarom blijf ik me dan wel zo voelen? Waarom kan ik niet normaal zijn als de rest van mn omgeving. Dagelijks voelt het alsof er een donderwolk met me mee gaat en lood in mn schoenen zit. Ik wil naar huis is iets wat ik zo vaak denk, maar wat is thuis? Als ik denk aan opa in het hiernamaals dan voel ik rust. Er is geen enkele andere plek waar ik op dit moment naar verlang dan naar de rust die ik voel bij opa. Bij rust van het "gaan".

Maar ik kan mn man niet achterlaten, ik kan de katten niet achterlaten.. het beeld van de katten die niet de kennis hebben en denken, waar is mama gebleven. De pijn wat ik iedereen aan doe door de keuze te maken.

Maar het blijven doet zo'n pijn.

Elke keer weer zeg ik, nog even volhouden, de zon zal voor je schijnen, het geluk van komen.

En jaar na jaar blijft het donker met hier en daar een flits en een knal.

Ik voel de deken van pijn en verdriet me langzaam verstikken en weet gewoon niet of ik de kracht heb om eronder uit te komen.

Ergens weet ik dat ik niet zal gaan door het verdriet wat ik andere ermee aan doe. Wel doe ik mezelf er nog meer pijn mee om te blijven.
Datum:
24-01-2022
Naam:
Angie
Leeftijd:
26
Provincie:
Drenthe
Wat moet ik doen.
Ik ben een meisje van 13 die elke dag zelfmoordgedachtes heeft en pogingen gedaan heeft maar helaas zijn mislukt.
Ik word heel erg gepest en thuis veel ruzies en rechtzaken over ots (ondertoezichtsstelling) en uhp (uithuisplaatsing)
ik heb geen vrienden en in de pauze zit ik altijd maar alleen.
Ondertussen denk ik dat ik dit verdien.
Ik heb sinds mijn 10e depressies en krijg er geen hulp voor.
Ik ben begonnen mezelf te beschadigen met messen maar steeds dieper en dieper en meer om de pijn niet te voelen maar het lukt niet.
Mijn school werd steeds slechter met mijn werkhouding en opgegeven moment heb ik het een klasgenoot verteld en die heeft hulp ingeschakelt bij de mentor.
En nu moet ik elke week 2 x praten met een schoolpsycholoog.
Ik kan gewoon niet meer.
Datum:
28-12-2021
Naam:
adora
Leeftijd:
13
Provincie:
Drenthe
Wat moet ik zeggen?
Ik sta momenteel dichtbij iemand die zelfmoord wil plegen. Ik wil jullie bedanken voor jullie openhartige verhalen over jullie strijd met de dood. Dat helpt mij.
Ik heb zelf een moeilijk leven gehad en mij veel alleen gevoeld, alsof niemand van mij hield. Soms ook geen zin om te leven. Toch heeft dit me altijd weerhouden om het op te geven: kies ik voor de dood, kan ik niet meer terug. Want wat als de dood meer tegen valt dan ik verwacht? Het daar nog eenzamer is? Ik weet niet wat me te wachten staat.

Ik geniet ondanks moeilijke dingen weer van het leven. En denk zelf al lange tijd niet meer aan dood gaan. Ik hoop dat diegene die zelfmoord wil plegen zich weer fijn gaat voelen en van het leven weer kan genieten.
Datum:
17-11-2021
Naam:
Jemie
Leeftijd:
45
Provincie:
Drenthe






https://zelfmoord.nl/
------------------------------
Het leven is een lijdensweg. Daarom is het beter te geloven. Als ik mijn geloof niet had en de hand van God niet gevoeld had, ik zou nog een marginale zatlap zijn die zich compleet onbewust van diens zondes was. Of degene waarvan ik me wel bewust was verkroppen en innerlijk bestrijden zodat ik me zelfs tegen mijn dierbaren verzette.
De liefde met waarheid is het enige wat kan genezen, ook al doet het daarom niet minder pijn en is de weg omhoog veel trager dan omlaag.

Valt wel op dat ik afgelopen maanden mijn geloof verwaarloosde en mezelf daarin wat verloren ben. Het kan snel gaan. Maar ik heb volhard in de ergste kwalen en het voelt echt dat ik in iedere levenssituatie de fles kan laten staan.
Solus Christus
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2022, 10:48   #20
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp
Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??

Wees blij dat God je niet tot een kikker heeft geschapen.
De mens is ook nooit tevreden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be