Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2022, 19:59   #21
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zowat iedereen is tegen illegale immigratie. Meer zelfs, illegale immigratie is in dit land bij wet verboden.
Nee hoor. Bij links zitten heel veel kwibussen die vinden dat geen mens illegaal kan zijn. Zelfs een illegaal kan niet illegaal zijn. Linkse logica.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2022, 05:21   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Zij verleggen alvast hun route diegenen die soms legaal, meestal illegaal de EU komen overspoelen.

Explodierende Asylantenzahlen: Neue Illegalen-Route über Istanbul und Belgrad

Uit de tekst:

Citaat:
Isanbul/Belgrado. Er is een nieuwe asielroute in Europa: van Noord-Afrika via Istanbul en verder naar Servië. "De nieuwe vluchtelingenroute is de luchtbrug van Noord-Afrika naar Istanboel in Turkije en vandaar verder naar Belgrado, Servië," melden Oostenrijkse grensbeambten in het buitenland. De "vluchtelingen" reizen legaal met hun paspoorten.
En zelfs daar heeft men er genoeg van?

Citaat:
De Turkse president Recep Tayyip Erdo?an (foto) wil ongeveer een miljoen vluchtelingen naar hun Syrische vaderland terugsturen. Het op vrijwilligheid gebaseerde project, waaraan ook lokale en internationale organisaties evenals vertegenwoordigers van de desbetreffende regio´s zouden deelnemen, zou al “tamelijk uitgerijpt” zijn, zei Erdo?an vandaag in een videoboodschap ter inwijding van duizenden blokhuizen voor vluchtelingen die vrijwillig willen terugkeren naar Idlib in het noordwesten van Syrië.
BRON

Intussen blijft het 'Paard van 'Troje' rustig verder rollen???

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:38   #23
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Miaauw miaauw namastiaauw, hogere, gemanifesteerde Nano God en superieure Blanke Arier Ridderke,

1) Weet jij wat de harde wetenschappelijke theorie van migratie is?? Nu pas heb ik dit beter uitgewerkt en daarom werd ik lid van Forum voor Democratie. Pas na juni kan ik maatschappelijke akties ondernemen denk ik, misschien krijg ik dan steun van een indiase zakenman. En de theorie is heel simpel, absoluut niet politiek correct.

2) Ridderke, jij moet eens 6 maanden in zwart Suriname gaan wonen of in blankenhatende landen zoals Zimbabwe, Zulu Zuid Afrika, Nigeria, Pakistan, ja dan zal je aan den lijve voelen op harde, pijnlijke wijze wat RASSENHAAT is, en hoe extreme BLANKENHAAT aanvoelt ok. Al die zwarte immigranten, incl de zwarte Hindoe aapjes zijn toch Blankenhaters en daarom zie onderin mijn topic, dat ik Stelling neem tegen die hele fatale verkleuring en verzwarting, terwijl ik zelf gekleurd ben. Maar natuurlijk zijn er veel meer argumenten om de verzwarting te ondermijnen.


3) JIJ moet niet politiek correct miaauwen ok Ridderke, miaauw gewoon de Naakte WAARHEID als een slimme Belgische Kat. Kleed je uit en doe je kattenpakje aan, heb ik nu ook gedaan.


--------------------------- kom in mij topic maar mee miaauwen, deze dus in zelfde rubriek immigratie en integratie:

Ik ben toch tegen de FATALE verkleuring en verzwarting
Onderwerp:

Ik ben toch tegen de FATALE verkleuring en verzwarting


Analyse, betoog:


1) Ik ben zelf gekleurd, hindoestaans, 55 jaar, geboren in ZWART Suriname, en eerlijk gezegd ben ik toch TEGEN de fatale verkleuring, verzwarting, vernegering, koelienisering, vergeling en arabisering van Nederland, Belgie, Vlaanderen ea witte Europese Naties. Het is gewoon FOUT en onnatuurlijk denk ik als koelie aapje. Apen logica is simpel ok en intuitief hebben wijze, bruine apen vaak altijd gelijk, ook achteraf.


2) Iemand als Ridderke op dit forum houdt lange betogen over de verkleuring en islamisering maar is hij to the point?? Durft hij met een bruine koelie aapje zoals mij een banaantje te eten en kokosnoot sap te drinken om dit te bekwekken?? Hoe denken apen over de explosieve verkleuring? Op TV in Nederland zie je nu elk uur te veel zwarten en gemengde relaties worden teveel vertoond. Dit gaat mij te ver ok. Je krijgt het beangstigende en onveilige gevoel dat de helft van nederland nu uit minder ontwikkelde negers en hindoestanen bestaat met kleurtjes. De kenniseconomie is al kapot denk ik.


3) Kan iemand of bv Ridderke een nuchtere analyse maken wat er allemaal Kapot zal gaan bij meer dan 51 % verkleuring van een wijk, stad of hele provincie??? Er gaat teveel kapot denk ik zelf en ik praat gevoelsmatig nu. Ik ben tegen verzwarting uit RESPEKT voor de Hogere blanke mensapen. NIet uit haat.


4) Geef je mening, onderbouw het. Ik uit mijn gevoelens en angsten ok. In Zwart Suriname is het al 50 jaar nu kapot gegaan dankzij een grote rassenoorlog en nu is alles te gronde gericht. Precies zo zal de verkleuring dus alles verder vernietigen in Nederland en Belgie.


5) PB mij evt je visies als je het niet hier wil schrijven. By the way, heel veel kleurlingen en zwarten zijn zelf nooit gelukkig in het koude, harde, asociale, hatelijke, witte Nederland. HIer moeten wonen is elke dag lijden voor hen in stilte, ontheming, isolement, verstoting en verdriet.



/////////////////////////////////////// KKKLLLLLAAAGGG posting ridderke:


================== =======================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2022, 19:31   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Bij onze noorderburen vindt men dat het welletjes geweest is met het open deur beleid.

Trop c'est trop zeker als het mensen (de illegalen en andere) zijn die maar 1 doel voor ogen hebben en dat is de EU overhoop komen zetten en hun eigen ding willen opdringen.

Dan kan ik die 'overgrote meerderheid' van de Nederlanders geen ongelijk geven.

Misschien zijn er wel mensen die het anders zien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be