![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig hangen er overal camera's.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de openingspost schreef ik:
En misschien ... misschien moet deze draad nog verhuizen naar een ander subforum. Waarom? Omdat er niets wordt bij gezegd over de nationaliteit/afkomst van de agressieveling. Dan mag je er van uitgaan dat het een vreemdeling is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Xeno, we weten dat de politie niet uw beste vriend is. Heb ik alle begrip voor. Maar dat voorval met die groet kan en mag je niet veralgemenen voor een heel politiekorps.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verkeerde inschatting en het kwaad is gebeurd. Lessons learned.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof dat ze zal tegenhouden....
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ah oeps, mss ook een andere draad..per ongeluk hier gepost ![]() edit: ik dacht dat er lijstjes waren van rechtse vs linkse artikelen ![]() Laatst gewijzigd door viaSanctus : 8 februari 2023 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |