![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, “heel oekraïne” is wat hyperbool hé. Maar verkeerde draad...
Kamp 1; ik wens me te beschermen Kamp 2; ik wens me niet te beschermen Kamp 3; ik beslis voor 1 en 2 Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 februari 2023 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn 4de spuit niet gehaald en de eerste 3 heb ik enkel laten zetten vanwege de pestmaatregelen en niet omdat vanuit medische overwegingen. Ben ik nu een antivaxxer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zou eens een bloedaflating moeten proberen, dat is van dezelfde orde. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 14 februari 2023 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Iedereen die kritische vragen stelt of eender wat zegt dat niet klopt met het staatsnarratief is een antivaxxer, simpel toch.
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Smet verdedigt zich tegen aantijgingen:
"Beste vrienden en volgers, Het is toch iets speciaals. Er zijn mensen die nu nog altijd niet uitgeraasd zijn over mijn hypnose-uitspraak. 'Desmet beweerde in meerdere interviews dat hij een openhartoperatie onder hypnose gezien heeft - met zijn eigen ogen'. Ik heb ondertussen het hele internet afgezocht en inderdaad, er zal geen video-opname bestaan van een openhartoperatie onder hypnose. En zelfs mocht dat het geval zijn, had ik inderdaad niet de woorden 'met mijn eigen ogen' mogen gebruiken. Ik had het dus beter als volgt geformuleerd: 'Ik heb op video-opnames gezien en bij hypnotherapeuten geverifieerd dat er zware operaties onder hypnose gebeuren. In het archief van Dave Elman, een van de befaamdste hypnosedatie-therapeuten van de twintigste eeuw, zijn er zelfs medische dossiers met geluidsopnames bewaard van openhartoperaties onder hypnose, zonder enige bijkomende vorm van verdoving. Leden van Skepp geloven dat gewoonlijk niet, maar daar moeten we bij vermelden dat leden van Skepp gewoonlijk enkel geloven wat in een zeer eng mechanistisch mens- en wereldbeeld past. Niets is zeker en zelfs dat niet, zei Multatuli. En dat gaat ook op voor openhartoperaties onder hypnose. Het is dus het goede recht van sceptici om niet te geloven wat ze niet willen geloven. Wat ik me hier wel in alle ernst en welwillendheid afvraag, beste criticasters, zoeken jullie eigenlijk even ernstig naar fouten in jullie eigen verhalen? Ik heb namelijk een van de verhalen waarnaar jullie vaak verwijzen om te beweren dat mijn boek vol fouten en slordigheden staat, eens grondig geanalyseerd. Van de zeven controleerbare beweringen omtrent fouten in mijn boek klopte er welgeteld geen enkele. Ik heb daar een week geleden al een Engelse tekst over gepubliceerd en nu is die tekst ook in het Nederlands beschikbaar op mijn nieuwe, Nederlandstalige Substack-pagina. Jullie vinden de link naar dat essay hier: https://open.substack.com/pub/mattia...utm_medium=web Bij deze nodig ik jullie allemaal uit om eens een kijkje te gaan nemen op die Nederlandse pagina. Ze is vanaf vandaag actief: https://mattiasdesmetnederlands.substack.com/ Veel leesplezier! Mattias" |
![]() |
![]() |