Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2023, 21:05   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard STOP de massa-immigratie, teken de petitie vh forum v democratie

onderwerp
STOP de massa-immigratie, teken de petitie vh forum v democratie

Analyse

1) ja, Thierry Baudet klaagt teveel, hij wil te veel maar het is gejammer en geklaag, geen concrete pilan van aanpak. NEt een klein kindje.


2) Teken de petitie evt. Maar nu ga ik deze massa immigratie toch concreet aanpakken ok, mijn plan is project FB SS en dit moet in mijn vijfdelige boekserie uitgewerkt worden op papier, per etnische groep en ik begin met de surikoelie aapjes, als pilot: HOe maken wij Nederland dus 100 % Surikoelie Apenvrij binnen pakweg 14,1888 jaar??? Heeft iemand slimme ideeen?? post het in deze topic, wees creatief, SM met hun lange, blanke baasjes vinden vieszwarte koeliemeiden vaak erg lekker.

3) hhaha massa immigratie DRAMA nu in heel West Europa dankzij de EUSSR in feite want die betalen de gemeenten dik 250.000 euro per gelukszoeker BBB incl gratis Blondjes als roomservice he he, lekker veel geld en touwtjes geroofd he van de lidstaten en daarmee hangen zij de inheemse blanken zelf mee op. Nee Blanken moeten dit niet langer pikken, Stem dus op forum voor democratie, ik ben zelf gekleurde immigrant en vind de massa immigratie misdadig en crimineel, en het is milieu onvriendelijk.


===============================
https://fvd.nl/petities/stop-de-massa-immigratie



STOP de massa-immigratie

Per direct een immigratiestop
Gemeenten niet dwingen asielzoekers op te vangen
Geen voorrang voor statushouders op een sociale huurwoning
Illegaliteit strafbaar stellen en illegalen actief uitzetten

Keihard inzetten op remigratie van mensen uit veilige landen

Afgelopen jaar heeft Rutte (VVD) ruim 400.000 immigranten Nederland binnengelaten. Dat zijn meer mensen dan er in Utrecht wonen, de vierde grootste stad van ons land.

Onze samenleving kan onmogelijk zoveel mensen absorberen. Zeker niet als ze van de andere kant van de wereld komen, en een cultuur hebben die haaks staat op die van ons.

Als een van de dichtstbevolkte landen van Europa kampt Nederland met een historische woningnood. De explosieve bevolkingsgroei komt uitsluitend door immigratie.

Er is simpelweg geen plek meer voor nog meer mensen. En voor ‘tijdelijke’ opvangplekken is, vanwege de overlast en criminaliteit die ermee gepaard gaat, géén draagvlak.

Nederland is vol. De rek is eruit. Mensen zijn het zat. Maar dat besef lijkt totaal niet door te dringen tot de gevestigde politieke partijen. Onze grenzen staan namelijk nog steeds wagenwijd open.

In Nederland kunnen buitenlandse statushouders met voorrang een sociale huurwoning betrekken en in afwachting daarvan genieten van all-inclusive verblijven op luxueuze cruiseschepen. Van óns belastinggeld.

Het opengrenzenbeleid van het kabinet heeft een enorme aanzuigende werking en is bovendien een klap in het gezicht van alle Nederlanders die niet eens hun boodschappen en energierekening kunnen betalen.

Het is tijd voor een eerlijk immigratiebeleid. Een immigratiebeleid dat recht doet aan de belangen van Nederlanders.

Deel via




https://fvd.nl/petities/stop-de-massa-immigratie
===================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2023, 22:39   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

forum voor democratie is nu weggestemd dus het HOLLE-landse volk is pro massa immigratie en Omvolking???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 22:03   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

ik ben zelf bruin gekleurd en vind toch nu dat er een intelligent massa Remigratie plan moet komen in Nederland en heel West Europa.

ik ga dit uitwerken in deel 5 van mijn boekserie toekomst droomplan Switie Sranang

Als je ideeen hebt, pb mij gerust en schaam je niet om te geloven in White Lives Matter, kijk naar de magnifieke prestaties van het HOgere Blanke Ras, ja het is ongelooflijk, feiten liegen er niet om. Superintelligente kleurloze Ubermensch zijn heeft wel een hoge prijs.

Nederland Raszuiver Blank houden haha haha feitelijk heeft De AARDSE HOER, Dharti Maata, Moeder Aarde Nederland zelf Blank gemaakt gedurende de afgelopen 7000 jaar, en dit is het geilste ervan. Nederland heeft gewoon meer superieure Blanke Aardse HOEREN met stevige, MEGA grote, superieure, witte UITNAAIKUTJES nodig denk ik nu.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 08:58   #4
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

nu je nederlander bent wil je geen vreemde soort meer

ik heb dat ook , nu ik aan de kust woon bekijk ik de toeristen anders
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 09:07   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
nu je Nederlander bent wil je geen vreemde soort meer

ik heb dat ook , nu ik aan de kust woon bekijk ik de toeristen anders
Ik bol al wel eens tot aan de kust en daar is het de laatste jaren echt erg geworden met diegenen die de kust komen inpalmen.

Ga eens naar de kuststeden/gemeenten die vrij dicht tegen de Franse grens gelegen zijn, daar werkt 100% van in België van de Fransen en veel auto's met Franse nummerplaat zie je daar ook.

De schoolklasjes als je ze ziet lopen zijn voor 60% al donkere kinderen geworden.

Wat in restaurants en andere zaken werkt tjah...

Precies of er zijn in ons land zelf geen mensen genoeg die achter werk zoeken of zie ik dat verkeerd.

En daar zullen er zeker ook van een andere origine bij zijn.

Topicsgewijze: STOP de migratie

Of dat snel een feit zal zijn daar twijfel ik aan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 april 2023 om 09:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 09:13   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
nu je nederlander bent wil je geen vreemde soort meer

ik heb dat ook , nu ik aan de kust woon bekijk ik de toeristen anders
Een toerist is nog iemand anders dan al diegenen die blijven plakken dacht ik?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2023, 00:20   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
nu je nederlander bent wil je geen vreemde soort meer

ik heb dat ook , nu ik aan de kust woon bekijk ik de toeristen anders

Ja he Nederland is echt te vol ok, verstedelijking inclusief hele bebouwde infrastructuur is toch al dik 19 procent vh hele oppervlak van Nederland???

en de mensen zijn niet meer gelukkig door de natuurlijke biologische STRESS van overbevolking, allemaal harde wetenschap ok.

Google Suriname: Schatrijk, slechts 500.000 domme, onderontwikkelde, zielige Untermenschen van Apen Kleur. Ja zo zielig, om te huilen, surizwartjes, inclusief koelie aapjes, ken ik persoonlijk, ja evolutie is een zielig proces maar ongenadig met soort automatische zelfcorrectie FASEN via grote genocides, massa hysterie, massa verkrachtingen, bloedbaden, Holocausten, fatale natuur rampen en oorlogen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2023, 22:23   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
nu je nederlander bent wil je geen vreemde soort meer

ik heb dat ook , nu ik aan de kust woon bekijk ik de toeristen anders
En het zit er vol van op huidig ogenblik aan de kust en ze hebben allemaal hun hond bij.

Ah, paasvakantie zeker?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2023, 14:51   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

verweerschrift moet vandaag af, versturen, komt online, al 8 pagina's.
Thierry Baudet praktizeert als Extreem Rechtse schrijver en White Lives Matter publicist, politicoloog, filosoof, stand up comedian, activist, oppositie partij LIJDER, feitelijk een soort LEGALE, gedoogde en politiek correcte, verhulde Academisch Nazisme anno 2023, in al zijn 14 gepubliceerde boekjes, vol met hooggeleerde universitaire geouwehoer. En het is ook nog PRO POETIN........... he is a fucking racist!!! hahha hahhaha De White Power Dynastie van Thierry Baudet komt eraan........ hij moet op de Maan of op Mars beginnen ermee.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be