Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2004, 11:13   #21
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Ook al opgemerkt dat de raadgevingen over deelname aan fora door VLD'ers wordt opgevolgd? Robiknobi en Bart2004 zijn er zo. Ze hebben beiden een paar bijdragen geleverd waarin hun adoratie voor de VLD'ers niet op kan.
Maar sorry jongens, de VLD valt eens te meer door de mand.
omdat er iemand een goed woord heeft voor de vld is het onmiddellijk weer doorgestoken en eencomplot en blabla
tvalt me echter op dat extreem rechts veel duidelijker vertegenwoordigd is dan blauw... kijk maar deze morgen naar de verkiezing voorspeller... op een bepaald moment had vlaams blok 32%
tuurlijk jongens...
Ja, dat weet ik ook. Maar wat me vooral opvalt is dat ze net een week voor de verkiezingen op dit forum komen, en dat ze dan afkomen met enkele standaardberichten waarin ze de VLD ophemelen. Hoewel ik Robiknobi ondertussen ook al meer genuanceerde antwoorden heb zien schrijven.
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 14:25   #22
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
omdat er iemand een goed woord heeft voor de vld is het onmiddellijk weer doorgestoken en eencomplot en blabla
tvalt me echter op dat extreem rechts veel duidelijker vertegenwoordigd is dan blauw... kijk maar deze morgen naar de verkiezing voorspeller... op een bepaald moment had vlaams blok 32%
tuurlijk jongens...
Ja, dat weet ik ook. Maar wat me vooral opvalt is dat ze net een week voor de verkiezingen op dit forum komen, en dat ze dan afkomen met enkele standaardberichten waarin ze de VLD ophemelen. Hoewel ik Robiknobi ondertussen ook al meer genuanceerde antwoorden heb zien schrijven.
ik ben hier ook pas.
en zeg nu es eerlijk, zitten hier op dit forum de meest beinvloedbare mensen denk je? is het hier dat je campagne moet voeren?
iedereen die zo veel tijd verspeelt in zen leven om al die antwoorden te lezen is wel al overtuigd van zen politieke standpunt denk ik
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 14:43   #23
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
omdat er iemand een goed woord heeft voor de vld is het onmiddellijk weer doorgestoken en eencomplot en blabla
tvalt me echter op dat extreem rechts veel duidelijker vertegenwoordigd is dan blauw... kijk maar deze morgen naar de verkiezing voorspeller... op een bepaald moment had vlaams blok 32%
tuurlijk jongens...
Ja, dat weet ik ook. Maar wat me vooral opvalt is dat ze net een week voor de verkiezingen op dit forum komen, en dat ze dan afkomen met enkele standaardberichten waarin ze de VLD ophemelen. Hoewel ik Robiknobi ondertussen ook al meer genuanceerde antwoorden heb zien schrijven.
och, zwaai maar met dat ridicuul stuk geel en zwart textiel....
buiten die paar percentjes is er niet veel aanhang....
tenzij wat er hier geknoeid wordt met IP adressen en wat dan nog allemaal...
op 13 juni komt de werkelijke aard van de mensen van het NL-talig gebied van België naar voren...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 14:46   #24
SB1234
Schepen
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Tongeren
Berichten: 489
Standaard

verbrod hun 'plezier' nu niet Lesane

geef toe: paars is serieus ondervertegenwoordigd op dit forum en het werd net leuk met de nieuwe 'gasten'

de mensen die hier zitten zijn inderdaad al (bijna) helemaal overtuigd van hun stem voor aanstaande zondag
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 14:48   #25
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

Ja, dat weet ik ook. Maar wat me vooral opvalt is dat ze net een week voor de verkiezingen op dit forum komen, en dat ze dan afkomen met enkele standaardberichten waarin ze de VLD ophemelen. Hoewel ik Robiknobi ondertussen ook al meer genuanceerde antwoorden heb zien schrijven.
och, zwaai maar met dat ridicuul stuk geel en zwart textiel....
buiten die paar percentjes is er niet veel aanhang....
tenzij wat er hier geknoeid wordt met IP adressen en wat dan nog allemaal...
op 13 juni komt de werkelijke aard van de mensen van het NL-talig gebied van België naar voren...
Een paar percentjes? Met 30% voor CD&V/N-VA en 20% voor het Vlaams Blok komen diegenen die voor meer Vlaamse autonomie gaan boven de 50%. Daar kan uw blauwe fabriekje alleen van dromen, Steenbok.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 14:53   #26
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Een paar percentjes? Met 30% voor CD&V/N-VA en 20% voor het Vlaams Blok komen diegenen die voor meer Vlaamse autonomie gaan boven de 50%. Daar kan uw blauwe fabriekje alleen van dromen, Steenbok.
vlaamse autonomie? cd&v?
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 09:11   #27
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66

och, zwaai maar met dat ridicuul stuk geel en zwart textiel....
buiten die paar percentjes is er niet veel aanhang....
tenzij wat er hier geknoeid wordt met IP adressen en wat dan nog allemaal...
op 13 juni komt de werkelijke aard van de mensen van het NL-talig gebied van België naar voren...
Een paar percentjes? Met 30% voor CD&V/N-VA en 20% voor het Vlaams Blok komen diegenen die voor meer Vlaamse autonomie gaan boven de 50%. Daar kan uw blauwe fabriekje alleen van dromen, Steenbok.
de fout in je redenering is:
1) CD&V haalt geen 30 %
2)CD&V is maar voor enkle procentjes Vlaams extremist en of separatist... de oude garde die het nog steeds voor het zeggen heeft is royalist en unitair...
3) wat ze ook als score halen, na de verkeizingen "lossen" ze de azijnpisser Bourgeois en zijn kliek...
4) van het VB zijn bijna 1/3 Vlaams extremist en 1/3 racist en de rest zijn niet geïnteresseerden die VB stemmen pomdat ze moeten stemmen...

van daar mijn overtuiging van die enkele percenten, kom... laat het er 10 �* 15 zijn... breed genomen...

en dat blauwe fabriekje... "wait and see"....
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 09:42   #28
SB1234
Schepen
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Tongeren
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
2)CD&V is maar voor enkle procentjes Vlaams extremist en of separatist... de oude garde die het nog steeds voor het zeggen heeft is royalist en unitair...
Dream on, we zijn de VLD niet hé

Tijdens de laatste grote verkiezingsmeeting in Limburg vorige donderdag was het slotlied van het 'ernstige' gedeelte....

DE VLAAMSE LEEUW!!

En er werd enthousiast meegezongen, door jong en minder-jong.
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 09:59   #29
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bleyen
Citaat:
2)CD&V is maar voor enkle procentjes Vlaams extremist en of separatist... de oude garde die het nog steeds voor het zeggen heeft is royalist en unitair...
Dream on, we zijn de VLD niet hé

Tijdens de laatste grote verkiezingsmeeting in Limburg vorige donderdag was het slotlied van het 'ernstige' gedeelte....

DE VLAAMSE LEEUW!!

En er werd enthousiast meegezongen, door jong en minder-jong.
oh ja, dat oud kreupel beest... met afgesleten klauwen en rotte tanden die uitvallen....
ik heb dat lied al heel veel horen zingen, al meer dan 60 jaar lang... zonder noemenswaardig geklauw en gebijt....

trouwens... destijds werd door een horde CVP'ers ook gesproken van "le CVP nouveau est arrivé..." en toen viel de prul uit mekaar, Vna Hecke die op de eerste rij zat verdween naar de VLD, DeHaene werd de laan uitgestuurd... etc...

nu die DeHaene komt regelmatig terug op de proppen, da's juist, die was er zondag ook bij... nog een geluk dat hij 5 jaar geleden een jobke kreeg van Verhofstad, maar nu in alle bochten wringen om zijn weldoener te beschimpen en af te breken...
en diezelfde dag, verleden zondag, werd hij het decor in gepraat door Mia DeVits...
juist zoals de nul Tindemans vroeger, veel geblaat en weinig wol....
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 11:11   #30
boer_bavo
Europees Commissaris
 
boer_bavo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Podgorica
Berichten: 6.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Ook al opgemerkt dat de raadgevingen over deelname aan fora door VLD'ers wordt opgevolgd? Robiknobi en Bart2004 zijn er zo. Ze hebben beiden een paar bijdragen geleverd waarin hun adoratie voor de VLD'ers niet op kan.
Maar sorry jongens, de VLD valt eens te meer door de mand.
Is het u ook al opgevallen dat er veel meer mensen van groen hier op dit forum zijn. En meer vivanters. En eigenlijk ook meer N-VA'ers, CD&V'ers en Vlaams Blokkers?
Is het je ook al opgevallen dat het forum gewoon meer gebruikers heeft dan vroeger?
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 15:41   #31
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Ook al opgemerkt dat de raadgevingen over deelname aan fora door VLD'ers wordt opgevolgd? Robiknobi en Bart2004 zijn er zo. Ze hebben beiden een paar bijdragen geleverd waarin hun adoratie voor de VLD'ers niet op kan.
Maar sorry jongens, de VLD valt eens te meer door de mand.
Is het u ook al opgevallen dat er veel meer mensen van groen hier op dit forum zijn. En meer vivanters. En eigenlijk ook meer N-VA'ers, CD&V'ers en Vlaams Blokkers?
Is het je ook al opgevallen dat het forum gewoon meer gebruikers heeft dan vroeger?
Sinds vorig jaar hebben een aantal polirici door dat een deel van de vlottende kiezers op fora zoals deze de inspiratie haalt om te kiezen.
De afgang van Agalev vorig jaar en de redenen waarom was al te zien op diverse fora.
Vandaar de verhoogde aantallen forummers.
Je ziet ook méér en méér in verschillende polls hoe politieke partijen massal beginnen te stemmen op bepaalde partijen.
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be