Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 januari 2015, 11:18   #21
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Het parket geeft het nu ook toe , de terroristen wilden enkel wraak nemen op de politie omdat ze eens gepakt waren voor straatdiefstalletjes .
Een bende onnozelaars die hun telefoon laat afluisteren , het parket zegt , ze waren hooguit 3 maand in Syrie , laat staan dat ze er al geweest zijn .
Mijn prognose was juist , zo'n amateurisme , dit waren straatboefjes die toevallig aan wat wapens geraakt waren .

Mijn prognose was juist , zo'n amateurisme , dit waren straatboefjes die toevallig aan wat wapens geraakt waren

Het is ongelooflijk hoe sommige mensen zichzelf zo voorspelbaar voor schut zetten.


http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...ons-land.dhtml
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 27 januari 2015, 11:42   #22
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Mijn prognose was juist , zo'n amateurisme , dit waren straatboefjes die toevallig aan wat wapens geraakt waren

Het is ongelooflijk hoe sommige mensen zichzelf zo voorspelbaar voor schut zetten.


http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...ons-land.dhtml
Tuurlijk jongen , het IS zegt achter de potentiele aanslagen te zitten om hun tanend succes te verbergen .
De politie is binnengevallen bij 3 "terroristen" , 1 vuurwapen werd in beslag genomen .
wat ze er niet bij vertellen is dat het om een jachtgeweer met afgezaagde tweeloop gaat .
zichzelf voor schut zetten ...
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 11:50   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Nog beter zou zijn, ze te beschouwen als deugnieten of nog beter, als kapoenen!
Kansarmen, gediscrimineerden, achtergestelden, slachtoffers van racisme, arme dutskes
SDX is offline  
Oud 27 januari 2015, 16:22   #24
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Kansarmen, gediscrimineerden, achtergestelden, slachtoffers van racisme, arme dutskes
Waar wachten we nog op om ze postuum te onderscheiden, hun nabestaanden een vette premie te betalen, en ons voor de hele moslimgemeenschap te verontschuldigen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 27 januari 2015, 16:39   #25
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Waar wachten we nog op om ze postuum te onderscheiden, hun nabestaanden een vette premie te betalen, en ons voor de hele moslimgemeenschap te verontschuldigen?
Ik vind dat men die politiemannen van dat interventie korps het hoofd moet afhakken op het marktplein van Verviers. En dat alle jonge blanke maagden tussen 12 en 16 van Verviers naar Syrie moeten gestuurd worden om te dienen als spermabak voor de soldaten van Allah.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 januari 2015 om 16:41.
Gipsy is offline  
Oud 27 januari 2015, 16:44   #26
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Deze IS-strijders planden aanslag in ons land

27/01/15 - 03u41 Bron: Het Laatste Nieuws

De terreurgroep IS heeft foto's naar *buiten gebracht van de twee terroristen die zijn gedood in Verviers. Eén van de *allerhoogste leiders noemde hen zijn "broeders in België" en riep op om hun voorbeeld te volgen. "Jullie zullen nog lang in schrik moeten leven", spiegelde hij ons land voor.
Het eerste wat er gisteren naar buiten kwam vanuit de Islamitische Staat, was een geluidsboodschap van Abu Mohammad Al-Adnani. Dat is niet alleen de officiële woordvoerder van de terroristische groep, maar ook de hoogste leider in Syrië. Hij riep zijn aanhangers die in het Westen verblijven op tot nieuwe aanslagen. "Richt jullie tegen de kruisvaarders, waar zij ook te vinden zijn", zo sprak de man. "Of dat nu met explosieven is, met kogels, een mes, een auto, een steen of zelfs een laars of een vuist."

Adnani verwees naar recente terreur in Canada, Australië en Frankrijk - maar ook naar het verijdelde complot in ons land. "Jullie zagen wat onze broeders daar hebben gedaan. Moge Allah hen genadig zijn en hen belonen." Enkele uren na de boodschap van *Adnani verscheen er een tweet die beelden bevatte van de doden in Verviers, allebei gefotografeerd toen ze aan het front verbleven. Khalid Ben Larbi (23) werd aangeduid als 'Abou Zoubeyr' - dezelfde bijnaam waarmee de man uit Molenbeek ook op Facebook actief was en in augustus nog te kennen gaf dat hij zich in de Syrische stad Deir Ez-Zor bevond - terwijl zijn stadsgenoot Soufiane Amghar (26) kennelijk 'Abou Khalid' werd genoemd door zijn geestesgenoten.

"Dit zijn de martelaren uit België die sjeik Adnani in zijn toespraak heeft vermeld", zo klonk de commentaar. "Moge Allah hen een hoge plaats toekennen."
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...ons-land.dhtml

Voor de fotookes: zie de bronvermelding

Et voil�* het is nu duidelijk. Ze hadden NIKS van doen met islam en het waren geen terroristen.
Content nu Syndroomke?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 27 januari 2015, 17:33   #27
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

We mogen niet meer parkeren voor het politiecommissariaat van mijn plattelandsgemeente .
Ik vroeg gemeend aan een flik , gaan jullie een tent zetten voor fietsregistratie .
Nee zei hij , dat is tegen de terrorismedreiging , ze gaan hier bomauto's zetten .
Zo kan het wel eventjes .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 17:36   #28
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Voor de fotookes: zie de bronvermelding

Et voil�* het is nu duidelijk. Ze hadden NIKS van doen met islam en het waren geen terroristen.
Content nu Syndroomke?
En als ik mij uitgeef als de bende van Nijvel en een paar foto's van mijn gevallen makkers toon , dat is dus een bewijs .
Het IS heeft een beetje lang gewacht om hen hun strijdmakkers te noemen .
ze volgen ook de internationale pers zij het met vertraging , hun elektriek valt daar regelmatig uit .
Ik ben ooit eens in Iran geweest , heb 2 legale jachtgeweren in huis , stel dat de politie bij mij binnenvalt , Iran ... 2 jachtgeweren ...
Terreur .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 27 januari 2015 om 17:42.
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 17:44   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
En als ik mij uitgeef als de bende van Nijvel en een paar foto's van mijn gevallen makkers toon , dat is dus een bewijs .
Het IS heeft een beetje lang gewacht om hen hun strijdmakkers te noemen .
ze volgen ook de internationale pers zij het met vertraging , hun elektriek valt daar regelmatig uit .
IS gaat toch geen criminelen proficiat wensen zeker!

en ze hebben er nog opgepakt las ik:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150127_01495899

och nee, dat waren maar nepcrimineeltjes met neprevolverkes die cowboy en indiaantje gingen spelen:

Citaat:
Bij een gecoördineerde politie-actie zijn afgelopen nacht in Harelbeke drie personen opgepakt in het kader van de terreurdreiging. Dat meldde Het Laatste Nieuws en heeft het parket bevestigd. De drie werden ondertussen weer vrijgelaten nadat bleek dat ze nepwapens bij zich hadden en er geen banden gevonden werden met extremisten.

De voorbije nacht werden in Harelbeke drie personen van 19, 21 en 24 jaar opgepakt in het kader van de terreurdreiging. De drie, van wie twee afkomstig zijn uit Kuurne, werden gearresteerd terwijl ze in hun BMW zaten, omdat ze zich volgens de politie verdacht gedroegen. Daarbij werden in het voertuig een mes en twee handvuurwapens gevonden.

Het parket van West-Vlaanderen, afdeling Kortrijk, voerde huiszoekingen uit bij twee van de drie betrokkenen, waarbij nog wapens werden gevonden en voorwerpen die volgens het parket 'verwezen naar het islamitisch gedachtengoed'. Na onderzoek bleek echter dat alle gevonden wapens nep waren.

Uit het onderzoek en het verhoor van de betrokkenen kon geen enkele band met een extremistische beweging aangetoond worden. De drie wachtten aan het politiekantoor een kennis op die op dat moment binnen verhoord werd. Ze werden daarop vrijgelaten.

Twee jongeren uit Kortrijk en een uit Menen vertrokken afgelopen zomer naar Syrië om er te gaan vechten met IS. Inmiddels zijn de drie geschrapt uit het bevolkingsregister. Twee van hen bestookten de jongste weken ons land met bedreigingen.
Zou IS die nu ook proficiat wensen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 27 januari 2015, 18:05   #30
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
En als ik mij uitgeef als de bende van Nijvel en een paar foto's van mijn gevallen makkers toon , dat is dus een bewijs .
Het IS heeft een beetje lang gewacht om hen hun strijdmakkers te noemen .
ze volgen ook de internationale pers zij het met vertraging , hun elektriek valt daar regelmatig uit .
Ik ben ooit eens in Iran geweest , heb 2 legale jachtgeweren in huis , stel dat de politie bij mij binnenvalt , Iran ... 2 jachtgeweren ...
Terreur .
Tzou geen groot verlies zijn , dus gebruik zeker je jachtgeweren en schiet een paar keer op de politie .
Klinkt als moslim , klaagt als moslim , verdraagt geen controle van ongelovige agenten . Wat zou het zijn ?
vlaams realist is offline  
Oud 27 januari 2015, 18:06   #31
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
IS gaat toch geen criminelen proficiat wensen zeker!

en ze hebben er nog opgepakt las ik:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150127_01495899

och nee, dat waren maar nepcrimineeltjes met neprevolverkes die cowboy en indiaantje gingen spelen:



Zou IS die nu ook proficiat wensen?
Het zijn dutskes .
De criminelen van Verviers hadden geen terroristenopleiding gevolgd , of hun telefoon werd afgeluisterd , terroristen weten wel beter of waarschijnlijk , ze zaten in het drugmilieu , junks verklikken zelfs hun eigen moeder om aan geld te geraken .
Ordinair crapuul dus .
En ik kan mijzelf ook uitgeven als Syriestrijder , met een nepgeweer poserend in woestijnlandschap , lees mijn reis naar Tunesie .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 18:10   #32
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Tzou geen groot verlies zijn , dus gebruik zeker je jachtgeweren en schiet een paar keer op de politie .
Klinkt als moslim , klaagt als moslim , verdraagt geen controle van ongelovige agenten . Wat zou het zijn ?
Wat is dat nu weer , ik ben een autochtone hardwerkende man van 42 jaar die afgelopen weekend nog een klasreunie heeft belegd .
Ik heb het het verst gebracht van al mijn klasgenoten trouwens die hun berg schulden niet kunnen afbetalen .
Ik ben dat gekriep beu , een paar junks die niets te verliezen hebben en een paar flikken willen mollen , dan nog zo dom zijn dat hun plannen uitlekken en plots loopt het leger op straat .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 27 januari 2015 om 18:11.
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 18:11   #33
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Waar wachten we nog op om ze postuum te onderscheiden, hun nabestaanden een vette premie te betalen, en ons voor de hele moslimgemeenschap te verontschuldigen?
Breng maar niemand op gekke ideeën.

In Blg. kan nu eenmaal alles.
SDX is offline  
Oud 27 januari 2015, 21:03   #34
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Wat is dat nu weer , ik ben een autochtone hardwerkende man van 42 jaar die afgelopen weekend nog een klasreunie heeft belegd .
Ik heb het het verst gebracht van al mijn klasgenoten trouwens die hun berg schulden niet kunnen afbetalen .
Ik ben dat gekriep beu , een paar junks die niets te verliezen hebben en een paar flikken willen mollen , dan nog zo dom zijn dat hun plannen uitlekken en plots loopt het leger op straat .
Dat superieur gevoel van 42 jarige , bij hun moeder inwonende , schuldenvrije wegens niets bezittende en niet kredietwaardige losers .
Euh ,euh, voor de rest van de tekst moet ik je gelijk geven , die moslimstrijders zijn meestal junks die niks te verliezen hebben en ook nog dommer dan een zwijn .
vlaams realist is offline  
Oud 27 januari 2015, 21:21   #35
S-K
Partijlid
 
S-K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 298
Standaard

Terrorisme en criminaliteit lijken niet ver van elkaar te staan
S-K is offline  
Oud 27 januari 2015, 21:38   #36
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dat superieur gevoel van 42 jarige , bij hun moeder inwonende , schuldenvrije wegens niets bezittende en niet kredietwaardige losers .
Euh ,euh, voor de rest van de tekst moet ik je gelijk geven , die moslimstrijders zijn meestal junks die niks te verliezen hebben en ook nog dommer dan een zwijn .
Het zijn inderdaad geschifte junks , net zoals die ezels van raw 13 .
zijn dat terroristen .
Idioten die een rekening te vereffenen hebben , of het nu met de politie of een bende portiers is .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 21:40   #37
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S-K Bekijk bericht
Terrorisme en criminaliteit lijken niet ver van elkaar te staan
Het is hetzelfde .
Nu vlucht de politie als bange wezels , ze moeten eens criminaliteit bestrijden .
Sukkels zijn het , 14 jarige allochtoontjes fouilleren kunnen ze , tot ze wraak nemen .
De jongentjes zijn groot geworden en geschifte junks geworden .
Ze gaan er nog veel plezier mee beleven .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 27 januari 2015 om 21:42.
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 21:59   #38
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Kansarmen, gediscrimineerden, achtergestelden, slachtoffers van racisme, arme dutskes
2
__________________
plakker is offline  
Oud 27 januari 2015, 22:27   #39
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

De burgemeester van Knesselare wordt afgezet omdat hij 3 bedienden bij de ballen kneep .
Politiemensen doen dat dagelijks bij allochtone jongeren , ze zouden wel eens drugs bij zich kunnen hebben .
Die burgemeester moest daar niet mee afkomen .
De politie wel , foute fouilleringswetgeving .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 27 januari 2015, 22:34   #40
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

We gaan in de VS nog veel junks en zelfs revolutie zien...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be