Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 november 2018, 08:13   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard ‘Zwarte weduwe van de jihad’ vraagt politiek asiel aan in België

‘Zwarte weduwe van de jihad’ vraagt politiek asiel aan in België

Citaat:
Malika El Aroud, die vorig jaar haar Belgische nationaliteit kwijtraakte nadat ze veroordeeld was voor terrorisme, probeert een uitwijzing te voorkomen door politiek asiel aan te vragen in België.
Citaat:
Malika El Aroud (58), de beruchte ‘zwarte weduwe van de jihad’, heeft voortaan alleen nog de Marokkaanse nationaliteit.
Dat noem ik lef hebben zeg, Belgische nationaliteit kwijt maar toch even snel politiek asiel vragen.

En dan rijst de vraag: 'hoe gaat dat aflopen?'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 3 november 2018, 08:51   #2
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
‘Zwarte weduwe van de jihad’ vraagt politiek asiel aan in België





Dat noem ik lef hebben zeg, Belgische nationaliteit kwijt maar toch even snel politiek asiel vragen.

En dan rijst de vraag: 'hoe gaat dat aflopen?'
Of net het gebrek aan lef om voor de Marokkaanse justitie te verschijnen.
Bobke is offline  
Oud 3 november 2018, 10:39   #3
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Straffe kost hoe men onze landgenoten hier voor het lapje aan het houden is!
Sommigen hebben liever dat dat soort vreemde smeerlapperij hier aanslagen pleegt of helpt plegen dan dat ze in hun eigen land waar ze thuishoren"zouden" kunnen gefolterd worden! Met welke activiteiten zijn die IS-exemplaren eigenlijk bezig? Moorden, hoofden afhakken, in een kooi in brand steken, ontvoeren, verkrachten enz enz enz en dat soort menselijke vuiligheid moet volgens sommige plaatselijke idioten en geldverdienende advocaten hier gekoesterd en beschermd worden???
Het zal trouwens niet die Malica zijn die al die finesses en hypocritische prietpraat en trucjes kent in onze wetgeving, maar een bende advocaten die daar een spelletje van maken!

Wat willen ze nu uiteindelijk? Belg of geen Belg, ze moet hier kunnen blijven, wellicht nog eens huwen, een nest mohamedjes maken en voor dat alles rijkelijk betaald worden door onze belastingplichtigen voor de rest van haar dagen? Terwijl zij en haar soortgenoten ons in ons gezicht staan uit te lachen.
Zoals meneer Belcacem.
andev is offline  
Oud 3 november 2018, 11:00   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Ze zal wel een "progressief" advokaatje vinden om haar te steunen.
quercus is offline  
Oud 3 november 2018, 11:22   #5
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze zal wel een "progressief" advokaatje vinden om haar te steunen.
Je zou beginnen denken dat onze maatschappij inderdaad in de handen zit of ligt van bepaalde advocaten...
En al de rest over vrijheid en democratie is prietpraat.
andev is offline  
Oud 3 november 2018, 11:56   #6
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Belgie zal haar hier houden, ze zien die soort liever dan Vlamingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 3 november 2018, 12:01   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze zal wel een "progressief" advokaatje vinden om haar te steunen.
Wel daar zou ik nog niet van verschieten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 3 november 2018, 12:44   #8
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze zal wel een "progressief" advokaatje vinden om haar te steunen.
Soit.

Maar niets belet dat ze opgepakt wordt.
Sukkelaar is offline  
Oud 3 november 2018, 13:15   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Soit.

Maar niets belet dat ze opgepakt wordt.
Oppakken? Ik denk dat ze in den bak zit, dus reeds opgepakt.
Het probleem zal zich stellen als ze vrij komt.

Maar terzake: onze justitie kent het begrip onbeschaamdheid niet.
Onze beschaving bestrijden om strikt-islam in te voeren, en dan onze beschaving vragen om bescherming tegen strikt-islam.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 3 november 2018, 15:14   #10
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Belgie zal haar hier houden, ze zien die soort liever dan Vlamingen.
En dan zijn er die vinden dat "rechts" aan het oprukken is maar ze begrijpen echt niet waarom! Het is hen als een automatische reactie aangeleerd: links is goed ! Rechts is slecht!
Maar vraag ze niet om dat verder uit te leggen... of blijkt dat ze kiezen voor wat ze eigenlijk niet willen!
andev is offline  
Oud 3 november 2018, 15:16   #11
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Oppakken? Ik denk dat ze in den bak zit, dus reeds opgepakt.
Het probleem zal zich stellen als ze vrij komt.

Maar terzake: onze justitie kent het begrip onbeschaamdheid niet.
Onze beschaving bestrijden om strikt-islam in te voeren, en dan onze beschaving vragen om bescherming tegen strikt-islam.
Ook al zit dat wijf in den bak... hoeveel kost zo'n individu aan de maatschappij? Voor jaren en jaren? Het land uitzetten kost goedkoper.
andev is offline  
Oud 3 november 2018, 16:36   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ook al zit dat wijf in den bak... hoeveel kost zo'n individu aan de maatschappij? Voor jaren en jaren? Het land uitzetten kost goedkoper.
Dat is waar, maar dat is een andere discussie.
Anderen en ikzelf hebben op dit forum ook nog gepleit voor overeenkomsten met andere landen, om hun landgenoten hun celstraf, opgelegd door onze rechtbanken, te laten uitzitten in hun gevangenissen ginder. Tegen ongeveer de lokale kostprijs.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 3 november 2018, 20:52   #13
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ook al zit dat wijf in den bak... hoeveel kost zo'n individu aan de maatschappij? Voor jaren en jaren? Het land uitzetten kost goedkoper.
De “zwarte weduwe” de enen rechtszaak na de andere aanspant op kosten van de maatschappij, steeds weer snel advocaten vind en de rechtszaak blijkbaar dan ook nog steeds voorrang krijgt op al de rest. Met daar en boven serieuze manipulatie van de maatschappij, zeer veel publiciteit om het standpunt van de “zwarte weduwe” en haar advocaat en belangengroepen allerhande in pers en op TV te verduidelijken. (ze moeten daar nogal geld aan verdienen om zich zo in te zetten)

Waar is men hier toch dit sjoemel land mee bezig????


Sta mij toe? Mag ik even? Op het immens verschil wijzen van normen en waarden van aanpak wijzen.

Vind vooral de wijze van aanpak in dit sjoemel land hypocriet.

Waarom Ik het totaal onbegrijpelijk vind en het volgende verklaar!!!!!!( niet om te klagen maar om onveranderbare schande aan te tonen)

Toen de CM mijn door het RIZIV erkende zware invaliditeit weigerde uit te betalen ik zo zonder statuut kwam te staan en in de armoede gesleurd werd.

Wou niemand mij bijstaan. ook Niemand van al die “ambtenaren” die aangesteld zijn om “hulp te leveren!!! Uit totale onmacht uitzichtloos ten einde raad zelfs ooit binnen geslopen tot bij en op het bureau van een onderzoeksrechter in Gent, om dit aan te kaarten, met noppes resultaat!

Geen enkele advocaat wou pleiten tegen CM Mutualiteit, géén enkele advocaat pleit medische dossiers voor particulieren, deze die het wel doen werken alleen voor verzekeraars en inderdaad voor mutualiteiten.

Internet/ sociale media bestond nog niet en de pers niets te willen onder nemen tegen CM Mutualiteit. Zelf geprobeerd via links vakbond: die ook totaal niets proberen of zelfs voorstelde. Ze beschermen elkaar de zuilen!

Ook nonsens is >>> Ook andere overheidsinstanties kunnen gratis juridisch advies bieden, zoals het ... De dienst rechtshulp van het OCMW; Begeleiding en advies bij juridische ...enz. enz. mijn ervaring larie en apekool! Partijen en hun instellingen die "hulp" bieden met vakbonden en mutualiteiten sloegen steeds weer de deur op mijn neus.

Allemaal zakkenvullers zijn het ja, betalen om en dossier te openen en dan, niets, njet , sorry…..waarna ze meteen ook totaal onbereikbaar bleken nadien!

…. Vond ik pas na veel omzwervingen= 1JAAAAAR!!! Door mijn aandringen en vooral mits vooruitbetalen van een grote som geld, uiteindelijk een advocaat verkregen die mij zou bijstaan!! Bij en groot kantoor kreeg ik een studentje … haar eerste dossier dat ze verwerkte!!! Voor medisch dossier tegen CM Mutualiteit!!!

Duur rechtsprocedure en de tijd om in zo een toestand te moeten overleven: ook al zonder enige andere hulp >>> van 1983 tot 1997!!!!
Sociaal, humaan, de mensen allemaal toestanden voor verkiezing perceptie en co maar zonder grond!

Zoals ik eerder al schreef “geen bloemen nog kransen” (tijd van het jaar zeker) sinds deze rechtse regering heb ik nu pas minimum inkomen om te overleven, met dank.

Mijn getuigenis is er alleen maar om het gesjoemel en de macht, wil en onwil van ambtenaren aan te tonen…. En ook die van de vreemdelingen industrie die steeds meer inpakt heeft in onze levenssfeer.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 november 2018 om 20:58.
epicurist_dirk is offline  
Oud 3 november 2018, 21:13   #14
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze zal wel een "progressief" advokaatje vinden om haar te steunen.
En dan enkelband aan ..
^_^ is offline  
Oud 5 november 2018, 11:59   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Of net het gebrek aan lef om voor de Marokkaanse justitie te verschijnen.
Dat kan natuurlijk ook.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 5 november 2018, 12:01   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ook al zit dat wijf in den bak... hoeveel kost zo'n individu aan de maatschappij? Voor jaren en jaren? Het land uitzetten kost goedkoper.
Dat zal inderdaad een aardig centje schelen.

Uitzetten lijkt mij daarbij de beste optie.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 5 november 2018, 12:31   #17
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
‘Zwarte weduwe van de jihad’ vraagt politiek asiel aan in België





Dat noem ik lef hebben zeg, Belgische nationaliteit kwijt maar toch even snel politiek asiel vragen.

En dan rijst de vraag: 'hoe gaat dat aflopen?'
ze gaat erkend worden als politiek vluchteling.
Anna List is offline  
Oud 5 november 2018, 13:36   #18
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ze gaat erkend worden als politiek vluchteling.
Waarmee dus erkend wordt dat islam politiek is.
Mindset is offline  
Oud 5 november 2018, 13:45   #19
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Waarmee dus erkend wordt dat islam politiek is.
nee, waarmee erkend wordt dat ze niet veilig gaat zijn in een Marokkaanse gevangenis.
Anna List is offline  
Oud 5 november 2018, 13:46   #20
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee, waarmee erkend wordt dat ze niet veilig gaat zijn in een Marokkaanse gevangenis.
"politiek" vluchteling...
Mindset is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be