Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2019, 23:14   #41
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Op zaterdag werk ik bijna altijd.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2019, 23:14   #42
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik weet het, dat advies om als moslims vooral onder mekaar te blijven omdat de " ander" je van het pad af kan helpen. Maar waarom ben je dan hier?

Ja, je bent moeder, wat niet gelijk is aan nergens tijd voor hebben.
Tijd en hoe je dit spendeert is jouw persoonlijke keuze, maar blijkbaar kies je louter voor wat aansluit bij je geloof, nooit nieuwsgiering naar andere ervaringen?
Geldt dat omgekeerd, voor de Vlamingen.Belgen dan ook niet ? ... en dat dan nog verder onderverdeeld naarmate de politieke oplopende tegenstellingen.

Het lijkt me logisch en van alle tijden ... en als de één de moeite troost om de grenzen van zijn eigen groepje over te steken dan is het vaak alleen maar eens om even te gaan kijken en proeven met in het achterhoofd : jamaar ze gaan me hier niet op andere gedachten kunnen brengen hoor
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2023, 14:16   #43
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Rechts is gewoon met andere dingen bezig zoals genoeg verdienen om een gezin te onderhouden, ... .
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2023, 17:06   #44
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Gisteren, lieve vrienden, ben ik even gaan piepen op Het Festival van de Gelijkheid, gehouden in ons aller Gent. Ja, ik hoor jullie al mopperen: weer zo'n linkiewinkie-treffen vol "weldenkende" en "goedmenende" mensen die hun verontwaardiging uitschreeuwen over rechts, het kapitalisme, het populisme, Theo Francken en - horresco referens - Mia Doornaert.

Maar, lieve vrienden, die dekselse linkerzijde krijgt dat dus wel allemaal voor elkaar. Links mobiliseert beter, organiseert meer: vakbondsbetogingen, klimaatacties, festivals, debatten, lezingen, etc., terwijl het ene linkse boekje na het andere de etalage van De Groene Waterman inrolt.

Kijken we even wat rechts daartegenover stelt - zeker in verhouding tot haar electorale sterkte - en dan valt toch op dat dat allemaal nogal pover is: manifestaties van drie man en een paardenkop voor Jommeke uit Catalonië, weinig wervende organisaties of evenementen. Wél sterk in klagen en zagen op internetfora en in lezerscommentaren, waarvoor je uiteraard niet eens uit je bed moet komen. En jaloers kijken naar de massa die de Catalaanse nationalisten wél op de been weten te brengen.

Het verklaart meteen ook waarom "weldenkend" Vlaanderen steevast opschrikt als er weer eens verkiezingen zijn geweest: waar zaten al die rechtselingen toch al die tijd? Uit welk konijnenhol kwamen die opeens gekropen? Het blijft - grotendeels - een onzichtbare massa.

Is het luiheid? Lethargie? Gebrek aan organisatorisch talent? Geen geld? Geen connecties? Of is het allemaal de schuld van links?

Stort jullie hartje eens uit en wel bij
Den Duisteren Duikboot
LOL. Doet me denken aan deze onsterfelijke uitspraken van Dominique Willaert:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Of hoe onze "linkse elite" volledig begint door te trappen.

http://rechtsactueel.com/2013/09/02/...groep-in-gent/

Geniet mee van de uitspraken van de links-progressieve Gutmensch Dominique Willaert.

Citaat:
“Wat ons opviel, is dat zulke buurten (de wijk Sluizeken-Tolhuis-Ham in Gent nvdr.) overdag bijna uitsluitend bevolkt worden door migranten. Tussen negen en vijf zie je amper Vlamingen op straat. Die hebben allemaal twee kinderen, een drukke job, nergens meer tijd voor. Terwijl die migranten ervoor zorgen dat de stad lééft. Zij flaneren, zorgen voor sociale controle… Zij maken de stad echt. Ze zijn ook de eersten om te helpen. Ik kan echt een waslijst opnoemen van dingen die wij van die nieuwkomers en migranten zouden kunnen leren, qua burgerschap. Eigenlijk vormen veel van die Vlaamse tweeverdieners de probleemgroep in de stad. Omdat zij bijzonder weinig engagement vertonen tegenover de rest van de buurt.”
Het zijn de werkende mensen die de probleemgroep vormen in Gent. De vreemdelingen met een uitkering zorgen tenminste voor een beetje leven tussen negen en vijf...

Oh ja, klein detail, zijn toneelclubje krijgt 448.000 euro subsidie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2023, 17:13   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Samenvatting: de anderen zijn zuur.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be