Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2012, 19:28   #41
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K.Alf Bekijk bericht
niet in BE : bloemkool 89cent, hele kip 4€, 5kg aardappelen 1,99€ Aldi.
Een kip voor 4 € ?
Aangezien ik op zondag zelf kook, koop ik een braadkip: 7 €. Aangezien het woord saus in Mechelen nog niet echt is geïntegreerd, bestel ik dus kip inclusief saus.. eten voor 5 personen. Meestal is er genoeg over voor de kat.
Kroketten inbegrepen kom ik aan 2 € per persoon, kat niet inbegrepen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 20:13   #42
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
wat een zever McDonald en coca cola zijn gewoon lekker
Ha, ne sponsenvreter op het forum.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 20:18   #43
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
? Ik probeerde u uit te leggen dat het niet utopisch is te denken dat wanneer je de reclame voor deze producten afschaft, deze bedrijven geen lang leven beschoren zijn.
Ben wel beetje gefrustreerd ja, dat Coca Cola overal waar ik kom, van de jungle in Colombia tot het platteland van India mijn zicht bevuilt. Maar da's een andere discussie.
Ik ben toch blij dat die verschrikkelijk lelijke clowns er niet meer zijn.



En als ze terugkomen moet Anja er onmiddellijk iets tegen doen!

E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 20:53   #44
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ach, wij groeiden op met de logo's van Coca Cola en andere frisdranken.
Van overgewicht aan deze kant geen sprake. Eet je te veel noten, wordt je ook dik.
Je moet jezelf in de hand houden. En daar hebben Amerikanen het redelijk moeilijk mee.
Dus schiet niet op de fabrikanten of de ketens.
Het gekende overgewicht bij heel wat Amerikanen heeft eerder met armoede en goedkope fastfood te maken. Daar horen coca cola en Mc Donald niet bij, integendeel.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 21:15   #45
thefishdoesntthink
Gouverneur
 
thefishdoesntthink's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Locatie: are
Berichten: 1.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik ben toch blij dat die verschrikkelijk lelijke clowns er niet meer zijn.



En als ze terugkomen moet Anja er onmiddellijk iets tegen doen!

angstaanjagend
__________________
because the fish knows everything.
thefishdoesntthink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 21:16   #46
thefishdoesntthink
Gouverneur
 
thefishdoesntthink's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Locatie: are
Berichten: 1.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het gekende overgewicht bij heel wat Amerikanen heeft eerder met armoede en goedkope fastfood te maken. Daar horen coca cola en Mc Donald niet bij, integendeel.
? Coca cola is op sommige plaatsen in de States goedkoper dan water, ook fastfood is goedkoop natuurlijk, of was dat sarcastisch?
__________________
because the fish knows everything.
thefishdoesntthink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 22:09   #47
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Inderdaad..toen ondergetekende nog klein was (de dieren spraken toen nog ) was het verkrijgen van een coca-cola het nec plus ultra tijdens een schooluitstapje....Wees maar gerust dat het logo onuitwisbaar ingeprent was in onze nog onontwikkelde hersentjes...

Ik merk echter dat kleine gastjes tegenwoordig nergens meer "wild" kunnen spelen.Beweging gebeurt enkel en uitsluitend tijdens de turnles,op de sportclub en eventueel tijdens het jeugdkamp....Op een speelplein zijn er begeleiders die suffe spelletjes moeten bedenken waar jongetjes van 7-9 jaar al niks meer aan hebben.Die willen(die MOETEN) "bendes" vormen en "oorlogjes" spelen.Anders doen ze dat later wel...als ze 18 jaar zijn,met alle gevolgen vandien,of het worden mensen die juist geen team kunnen vormen met willekeurige mensen.ook met alle gevolgen vandien!

DAAR zit de catastrofe,het kweken van een paar miljoen slappe vetzakskes....de generatie die nog "vrij" kon spelen over gans de gemeente heeft alles verkaveld,afgebakend en met wegen doorsneden,en "vrij" gedrag van de klein gasten(ZONDER toezicht!) is gewoonweg onmogelijk in Vlaanderen....

Meer nog,als in de steden de lokale kinderen,veelal van allochtone afkomst (oeps,kmag dat woord niet meer gebruiken) "vrij" proberen te spelen,met begeleidend lawaai et al wordt er "schande" van gesproken....

Het is nochtans daar en dan dat een basisconditie,motoriek en vermogen tot samenwerking gezet wordt...
Dat waren nog tijden. Een jeugd zoals die van de Witte zullen de meeste jongeren van vandaag niet meer meemaken. Wij waren misschien de laatste.

Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 22:27   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een kip voor 4 € ?
Aangezien ik op zondag zelf kook, koop ik een braadkip: 7 €. Aangezien het woord saus in Mechelen nog niet echt is geïntegreerd, bestel ik dus kip inclusief saus.. eten voor 5 personen. Meestal is er genoeg over voor de kat.
Kroketten inbegrepen kom ik aan 2 € per persoon, kat niet inbegrepen.
Maar er staat hier in Vilvoorde op woensdag middag een kraam met braadkippen. Laatste woensdag hebben we voor 3 personen eten gehaald. Ik heb er 's nachts nog een maaltijd aan overgehouden (werk nachtshifts, vandaar) , €14, all in. En ja, onze 6 katten hebben er ook van gesmikkeld.

Daar kan je zelfs niet voor naar de Ikea.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 23:43   #49
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben niet verbaasd dat onze neo-crypto-communistische nazis oproept tot verbieden.

Opbouwende ideeën zitten niet echt in dat type van mensen.

Wat maakt het uit dat debiel X zichzelf te barsten vreet aan zo'n stuk sponsje met een lapje nepvlees overgoten met transvettige saus of verzuipt in vloeibare suiker. Good riddens, en spijtig als het geen darwin award winnaar is.
Ter vergelijking: een paar jaar geleden werd sinutab verboden, een zeer goed middeltje voor mensen met sinusitis (voorhoofdsholteontsteking voor onze Nederlandse vrienden). Reden: complicaties bij mensen die het middeltje misbruikten om af te slanken. Kijk, als een product goed is of bij beperkt gebruik geen noemenswaardige schade aanricht, ontzeg de gemiddelde consument dat product niet omwille van onverantwoord gedrag van enkele nitwits.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2012, 00:42   #50
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ter vergelijking: een paar jaar geleden werd sinutab verboden, een zeer goed middeltje voor mensen met sinusitis (voorhoofdsholteontsteking voor onze Nederlandse vrienden). Reden: complicaties bij mensen die het middeltje misbruikten om af te slanken. Kijk, als een product goed is of bij beperkt gebruik geen noemenswaardige schade aanricht, ontzeg de gemiddelde consument dat product niet omwille van onverantwoord gedrag van enkele nitwits.
Ik ken iemand die dat zolang gebruikte, dat 't op den duur niet meer hielp en 'm de verstuiver eraf nam en dat goedje zo in z'n neus goot.
Pas dan kon ie weer wat door z'n neus ademen.
Die kocht dat steeds in per dozijn.
Nu is 'm er wel van afgekickt.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2012, 11:24   #51
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik ken iemand die dat zolang gebruikte, dat 't op den duur niet meer hielp en 'm de verstuiver eraf nam en dat goedje zo in z'n neus goot.
Pas dan kon ie weer wat door z'n neus ademen.
Die kocht dat steeds in per dozijn.
Nu is 'm er wel van afgekickt.
Nu ja, mijn bericht ging specifiek over de tabletten (toen nog de roze tabletjes). Gelukkig is het terug te verkrijgen na aanpassing van de samenstelling (te herkennen aan de witte tabletjes).
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be