Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2007, 09:07   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
En ik maar denken dat de media nooit de afkomst vermeldt als het over migranten gaat,maar enkel over 'jongeren'.
Tja, misschien beseffen ze langzaam aan dat de verstopperspolitiek die jaren lang werd gevoerd, geen enkele zin meer heeft...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:10   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

10 juni komt er aan... nog zo'n stoot of twee en het is weer zwarte zondag !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:11   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

... en dan maar afvragen hoe dat komt. Ondanks daling van belastingen en werkloosheid
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:14   #24
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het is ook daarmee dat de VRT zelf een reportage op poten zet over Marokkaanse theehuizen en drugs. Dat zo vlak voor de verkiezingen en dat voor een zogezegd rood bastion dat alles doet om de eigen partijen de overwinning te bezorgen. En dan nu zo in de kaart van het VB spelen? Uh huh...
Jups ze kunnen niet anders meer
Nu kan je ook ineens de conclusie trekken van wat er al die jaren is verzwegen
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:20   #25
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het is ook daarmee dat de VRT zelf een reportage op poten zet over Marokkaanse theehuizen en drugs. Dat zo vlak voor de verkiezingen en dat voor een zogezegd rood bastion dat alles doet om de eigen partijen de overwinning te bezorgen. En dan nu zo in de kaart van het VB spelen? Uh huh...
Het is mij ook opgevallen.
Janssens , de hoofddoekenaffaire
Van den Broucke, voor schut gezet in het optrekken van de Ethias-verzekering voor leerkrachten
Janssens, een nieuwe rechtse met de marokkaanse thee-huizen
Van de Lanotte, heeft mee de miljardendiefstal van Elektrabel genegocieerd
Gennez kreeg zware vragen (Bracke) in het debat over financiën en kon zich met haar schaapachtige glimlach niet reddden.
Wat is er aan de hand op de VRT ?
we zijn dat niet gewoon.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:25   #26
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Tja, misschien beseffen ze langzaam aan dat de verstopperspolitiek die jaren lang werd gevoerd, geen enkele zin meer heeft...
Tja,
de ene na de rotte appel valt van de bomen, de VRT probeert nog de meubelen te redden.
De wantoestanden, die VB aanklaagt met betrekking tot Wallo/Brux/vreemdelingen sinds 1991, worden met de dag duidelijker.
De drie klassieke partijen uni sono:"Wir haben es nicht gewust."
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:26   #27
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het is ook daarmee dat de VRT zelf een reportage op poten zet over Marokkaanse theehuizen en drugs. Dat zo vlak voor de verkiezingen en dat voor een zogezegd rood bastion dat alles doet om de eigen partijen de overwinning te bezorgen. En dan nu zo in de kaart van het VB spelen? Uh huh...
Tuurlijk. zoals ik zei : de grote censuurmannen zijn te druk bezig met campagnemaken voor paars zodat de kleine garnalen die nog wel echt hun werk wilen doen, hun gang kunnen gaan. Maar dat gaat binnenkort snel over zijn hoor.

Ge moogt gerust zijn dat er vandaag al een paar een heeeeeeeeeeel dikke sigaar gerookt hebben.... Ik zie de rook van hier uit ....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:28   #28
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Het is mij ook opgevallen.
Janssens , de hoofddoekenaffaire
Van den Broucke, voor schut gezet in het optrekken van de Ethias-verzekering voor leerkrachten
Janssens, een nieuwe rechtse met de marokkaanse thee-huizen
Van de Lanotte, heeft mee de miljardendiefstal van Elektrabel genegocieerd
Gennez kreeg zware vragen (Bracke) in het debat over financiën en kon zich met haar schaapachtige glimlach niet reddden.
Wat is er aan de hand op de VRT ?
we zijn dat niet gewoon.
Ze moeten paars ondersteunen he. Dat is er aan de hand. De VLD moet groot genoeg blijven zodat ze mee in de paarse boot kan blijven. DAT is er aan de hand.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 juni 2007 om 09:28.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:33   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het is ook daarmee dat de VRT zelf een reportage op poten zet over Marokkaanse theehuizen en drugs. Dat zo vlak voor de verkiezingen en dat voor een zogezegd rood bastion dat alles doet om de eigen partijen de overwinning te bezorgen. En dan nu zo in de kaart van het VB spelen? Uh huh...

Ik wist vanacht al dat ge daarmee ging afkomen...

Maar zeg nu eens eerlijk welke zender zend dergelijke scoop half nacht uit als er zo min mogelijk volk kijkt...

Dat was toch meer iets voor het 7 uur journaal of voor koppen, de koppen van gisteravond was er trouwens ook niet neffen... maar ging wel over vlaamse pedo`s...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:37   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
zal ik nekeer voor de klas staan, ze zullen wel van gedacht veranderen, die jeugd

probleem is da ze u dan buiten gooien, volkome onterecht overigens, ik zou er als leeraar ook, mijn plezier in hebben...

ne geheime camera vanachter in mijn klas of tape recorder dat ik altijd bewijs had , en dan wachten op de eersten die mij eens wou afkloppen,... make my day punk...

En dan t examen zodanig opstellen dat alleen diegene die opgelet hebben er door kunnen zijn... en dat ik er dan nog een jaarke mee zit, geen probleem ge zit daar toch levenslang en wordt er voor betaald...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:51   #31
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
probleem is da ze u dan buiten gooien, volkome onterecht overigens, ik zou er als leeraar ook, mijn plezier in hebben...

ne geheime camera vanachter in mijn klas of tape recorder dat ik altijd bewijs had , en dan wachten op de eersten die mij eens wou afkloppen,... make my day punk...

En dan t examen zodanig opstellen dat alleen diegene die opgelet hebben er door kunnen zijn... en dat ik er dan nog een jaarke mee zit, geen probleem ge zit daar toch levenslang en wordt er voor betaald...
Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig jullie gewoon buitenpest.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:54   #32
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik wist vanacht al dat ge daarmee ging afkomen...

Maar zeg nu eens eerlijk welke zender zend dergelijke scoop half nacht uit als er zo min mogelijk volk kijkt...

Dat was toch meer iets voor het 7 uur journaal of voor koppen, de koppen van gisteravond was er trouwens ook niet neffen... maar ging wel over vlaamse pedo`s...
Ik heb dat gezien om 19 uur, op het meest bekeken journaal in België.
Waar jij mee afkomt dat dat uitgezonden is in de nacht, dat begrijp ik niet zo goed.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:55   #33
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
probleem is da ze u dan buiten gooien, volkome onterecht overigens, ik zou er als leeraar ook, mijn plezier in hebben...

ne geheime camera vanachter in mijn klas of tape recorder dat ik altijd bewijs had , en dan wachten op de eersten die mij eens wou afkloppen,... make my day punk...

En dan t examen zodanig opstellen dat alleen diegene die opgelet hebben er door kunnen zijn... en dat ik er dan nog een jaarke mee zit, geen probleem ge zit daar toch levenslang en wordt er voor betaald...
Herr Fliek, een examen zou altijd zo moeten opgesteld zijn dat diegenen die opgelet hebben er door kunnen zijn!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:09   #34
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

De multicul heeft terug toegeslagen achja,men mag volgens de islam toch vrouwen slaan,no big deal e.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:23   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig jullie gewoon buitenpest.
U misschien wel maar ik heb een onmeetbaar slecht karakter bhairav , ik geef nie rap af, zeker nie als het om van die nitwits gaat, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:24   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Herr Fliek, een examen zou altijd zo moeten opgesteld zijn dat diegenen die opgelet hebben er door kunnen zijn!

Ja da is zo, maar wat ik bedoel is dak er wa instinkerkes zou tussen steken die nie in het boekske of cursus vermeld staan,...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:25   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik heb dat gezien om 19 uur, op het meest bekeken journaal in België.
Waar jij mee afkomt dat dat uitgezonden is in de nacht, dat begrijp ik niet zo goed.
Misschien was het dan een herhaling of zo, da kan ook .
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:29   #38
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Wss 's nachts ja, dan zien ze de negers ni.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:38   #39
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Is het waar dat Lokeren vol allochtonen zit eigenlijk?
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 6 juni 2007 om 10:38.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 10:50   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Is het waar dat Lokeren vol allochtonen zit eigenlijk?
waarom denkte dat ze da Lokerokko noemen,... ?



Ja da is waar, en als ze zelf al de Presentatie aan het infecteren zijn... dat was in onzen tijd nog een redelijke serieuse school...

Mijne maat is daar een paar keer buitengevlogen,... mijnen andere maat is daar ook naar `t school geweest, ikke nie ik zat nog in een echt concentratiekamp met broeders en tucht mijne maat was daar ook buitengevlogen en dan naar de presentatie afgezakt,... die hun informatica afdeling was wel wa amateuristischer als de onze en ook wa minder tucht he...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be