Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2018, 22:17   #1161
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

We zitten opnieuw ongeveer aan 17 weken, even lang dus dan enkele jaren geleden, de eerste maal dat de hoofdgriffier datums moest vastleggen voor conclusies en een pleitdatum.
De wet schrijft voor dat dit dient te gebeuren binnen de 6 weken na indiening van het dossier.

4 maanden mensen om enkele datums vast te leggen!
Tot hoever kunnen overheidsdiensten in een staat van ontbinding vertoeven voordat iemand ingrijpt?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2018, 23:34   #1162
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

I see, ja dat gaat allemaal traag eenmaal je vastzit in de mallemolen vh gerecht...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2018, 23:56   #1163
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Is er hier misschien iemand die kan uitleggen wat 'wettelijke bepalingen' zijn, waar een burger die kan vinden en of de fiscus via die wettelijke bepalingen toelating of verbod heeft om iemand die al jaren ontslagen is als zaakvoerder, deze nog steeds in correspondentie (intern en extern) zaakvoerder te noemen?

Lijkt niet evident om hier een antwoord op te vinden.
Ik weet niet of het u een troost kan zijn met uw hele zaak maar afgaande op uw berichten hier denk ik dat het probleem zeker niet bij u zit!

In onze familie zijn wij een aantal jaren terug ook geconfronteerd geweest met de manier van werken van justitie. Geen extreem ingewikkelde of echt zware zaak. We hadden gewoon de bedoeling een zaak voor te leggen aan het gerecht om duidelijkheid te verschaffen over enkele zaken. We verwachtten dat dit maximaal een klein jaar of zo zou kunnen aanslepen. Het werden er uiteindelijk 15 jaar!
En het hadden er ook 16 jaar kunnen zijn! Of 17 jaar!

Verder: de voorbije jaren heb ik, zonder mij er te moeten in verdiepen, genoeg verhalen gehoord of gelezen die even erg of nog veel erger zijn. En iedereen die gewoon af en toe de media volgt weet het ook wel.

Punt is blijkbaar dat het volstaat dat ergens één iemand of hooguit enkele mensen het systeem kunnen blokkeren of nog erger simpelweg hun werk niet doen en uw dossier gewoon laten liggen en dit zo jaren laten aanslepen. Blijkbaar kan dit gewoonweg ongestraft.

Er zitten nog steeds bekwame mensen in de politiek, en in justitie. Maar globaal gezien zijn beide systemen door en door rot.
En zolang deze boel niet grondig opgekuist wordt zal dit blijven door gaan.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 28 maart 2018 om 00:17.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 00:12   #1164
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
U bent echt geen uitzondering hoor.
Ik 'vierde' onlangs de 17de verjaardag van mijn moeders onnatuurlijke dood.
Daarin begrepen zitten 5 jaar rechtzaken tegen de dader, 5 jaar rechtzaak van de dader tegen mij en 5 jaar pogingen allerhande om mijn toegekende schadevergoeding te krijgen. En dan mis ik nog ergens 2 jaar blijkbaar...
En momenteel staan we zo ver dat ik de taart voor de 18de verjaardag al wel kan bestellen want het einde is blijkbaar nog niet in zicht.
Zoals ik hierboven al zei: ook wij mochten jarenlang ondervinden hoe 'efficiënt' justitie werkt of helemaal niet werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Tweede goeie raad: heb je eenmaal een goeie advocaat gevonden, blijf er dan zelf met uw vingers vanaf en laat hem het werk doen. Ik weet het niet zeker maar ik zou er niet van verschieten dat uw vertelsels hier en op andere fora uw zaken misschien dan niet direct schaden maar toch zeker geen goed doen. Overleg zoveel u wil met uw advocaat als u wil maar laat het werk aan hem over.
Derde goeie raad: heb geduld, heel veel geduld.
Vierde goeie raad: denk gaandeweg dat je niet degene bent die door uw zaak openbaar te maken degene bent die het rechtssysteem gaat veranderen.
Vijfde goeie raad: trek ne Westmalle Tripel open.

Succes.
Wat datgene betreft dat ik vet markeerde: niet akkoord!

Als gewone burger heb je in dit systeem maar twee manieren om, als je met zulke justitionele miserie geconfronteerd wordt, je recht te behalen: of je hebt véél geld en je betaalt je een peperdure advocaat en je krijgt je recht (dat begint al hard te lijken op klassenjustitie), of je gooit je zaak in het openbaar: in media, forums, etcetera.
Als zoveel zaken zo grondig mis lopen is dat geen zaak meer van hier en daar wat individuele fouten maar van grof schuldig verzuim of misbruik van macht van vele personen. Dan kan je ofwel, zoals jij zegt, veel geld uitgeven aan een advocaat, jarenlang braaf afwachten tot ooit hopelijk 'gerechtigheid' geschiedt, en je bezatten met héél veel Westmalle om al jouw miserie met justitie even te vergeten, of doet het zoals Johan Daelemans hier: je laat merken dat je op je strepen staat en maakt je zaak gewoon openbaar zodat iedereen kan zien aan welk wanbeleid bepaalde mensen zich schuldig maken.

Uiteraard maak je je niet populair als je het onvoorstelbare knoeiwerk van onbekwame of machtsmisbruikende ambtenaren en magistraten in het publiek gooit maar als het systeem zo erg is aangetast is dit de enige manier om ooit iets te veranderen.
Zolang iedereen dit blijft slikken en gewoon braaf blijft ja knikken zal er niks veranderen.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 07:59   #1165
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Ik weet niet of het u een troost kan zijn met uw hele zaak maar afgaande op uw berichten hier denk ik dat het probleem zeker niet bij u zit!
Ik heb het zwart op wit dat alle fouten bij fiscus en justitie zijn gebeurd.
Strafste van heel de zaak is dat men bij de fiscus al van einde 2010 de waarheid kent en bij justitie vanaf 2012. We zijn nu 6 jaar later en echt iedereen kijkt de andere kant op.
Ministers, top van financiën, alle in het leven geroepen nutteloze ombudsdiensten... Twee dingen hebben ze blijkbaar afgesproken, tijd rekken en informatie achterhouden. En ik zuig dit echt niet uit mijn duim.

Een tijdje geleden mocht ik op uitnodiging van de fiscus van Ciney samenzitten om het dossier even te overlopen. Gelukkig ken ik mijn zaak door en door en had het nodige papierwerk meegenomen. Hun uitleg trok op niks en na voorlegging van mijn documenten kwam er een excuus.

Tja, mijnheer Daelemans, als je zo alles hier nakijkt is het wel duidelijk.
Ons probleem is dat we die gegevens nooit samen hebben gezien. Er zit wat info hier, er zit wat info ginder ... een duidelijk zicht over alle elementen hebben we niet.
Verdorie mensen, wie zijn taak is dat?
Is het de taak van de burger om heel het land af te reizen, al zijn tijd op te offeren, een fortuin aan kosten maken om wat info bij elkaar te krijgen?

Is het verder normaal dat nu alleen justitie mag oordelen of de fiscus over de schreef is gegaan? Ze weten het bij de fiscus nu zelf en die mogen hun eigen fouten niet corrigeren...

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 maart 2018 om 08:27.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 08:24   #1166
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Uiteraard maak je je niet populair als je het onvoorstelbare knoeiwerk van onbekwame of machtsmisbruikende ambtenaren en magistraten in het publiek gooit maar als het systeem zo erg is aangetast is dit de enige manier om ooit iets te veranderen.
Zolang iedereen dit blijft slikken en gewoon braaf blijft ja knikken zal er niks veranderen.
Populair zijn is in deze echt onbelangrijk.
Door ambtenaren en justitie in de etalage gezet worden als fraudeur met als enig doel hun fouten toe te dekken is een ander paar mouwen.
Hoe dit allemaal mogelijk is en nog steeds verder blijft aanslepen blijft me tot op vandaag een raadsel.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 22:29   #1167
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Populair zijn is in deze echt onbelangrijk.
Door ambtenaren en justitie in de etalage gezet worden als fraudeur met als enig doel hun fouten toe te dekken is een ander paar mouwen.
Hoe dit allemaal mogelijk is en nog steeds verder blijft aanslepen blijft me tot op vandaag een raadsel.
Hoe dat mogelijk is? Wel, je beschrijft het antwoord misschien zélf: onbekwame of corrupte ambtenaren die nog liever jou als rechtzoekende persoon levenslang laten rondlopen met de stempel van fraudeur, én daarbovenop een pak financiële miserie, dan te erkennen dat zij in hun werk enorme fouten maakten.

Voor hen is het misschien eenvoudig:

- Ofwel erkennen zij wat er mis liep en krijg jij waar je recht op hebt, maar komt hun ongelofelijke knoeiwerk boven water.
- Ofwel houden zij zo lang als kan het zaakje toegedekt. Dat betekent enorm veel miserie voor jou maar naar buiten uit blijven zij dan die hooggeachte persoon met zijn mooie titel ergens binnen het instituut van justitie.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 22:29   #1168
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Populair zijn is in deze echt onbelangrijk.
Door ambtenaren en justitie in de etalage gezet worden als fraudeur met als enig doel hun fouten toe te dekken is een ander paar mouwen.
Hoe dit allemaal mogelijk is en nog steeds verder blijft aanslepen blijft me tot op vandaag een raadsel.
Waarom voer je die strijd trouwens alleen? Afgaande op je berichten lijkt het dat er toch wel méér mensen in een soortgelijke zaak verwikkeld zijn. Zou het niet minder moeilijk zijn als je lotgenoten zoekt en probeert om samen jullie probleem aan te kaarten? Het komt mij over dat je op die manier ook veel gemakkelijker aandacht voor jouw/jullie zaak zou kunnen krijgen.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 28 maart 2018 om 22:35.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 22:45   #1169
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik heb het zwart op wit dat alle fouten bij fiscus en justitie zijn gebeurd.
Strafste van heel de zaak is dat men bij de fiscus al van einde 2010 de waarheid kent en bij justitie vanaf 2012. We zijn nu 6 jaar later en echt iedereen kijkt de andere kant op.
Ministers, top van financiën, alle in het leven geroepen nutteloze ombudsdiensten... Twee dingen hebben ze blijkbaar afgesproken, tijd rekken en informatie achterhouden. En ik zuig dit echt niet uit mijn duim.
In de minister van financiën (Van Overtveldt) heb ik niet veel vertrouwen: die staat er om bekend vooral te rijden voor de grote fraudeurs en multinationals. Ik denk niet dat dat de man is die jou gaat helpen om daar op die diensten schoon schip te maken.

Waarom ook de ombudsdiensten je niet vooruit helpen, daar kan ik niet op antwoorden. Ik weet niet hoe goed of onafhankelijk zij kunnen werken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans
Een tijdje geleden mocht ik op uitnodiging van de fiscus van Ciney samenzitten om het dossier even te overlopen. Gelukkig ken ik mijn zaak door en door en had het nodige papierwerk meegenomen. Hun uitleg trok op niks en na voorlegging van mijn documenten kwam er een excuus.

Tja, mijnheer Daelemans, als je zo alles hier nakijkt is het wel duidelijk.
Ons probleem is dat we die gegevens nooit samen hebben gezien. Er zit wat info hier, er zit wat info ginder ... een duidelijk zicht over alle elementen hebben we niet.
Verdorie mensen, wie zijn taak is dat?
Is het de taak van de burger om heel het land af te reizen, al zijn tijd op te offeren, een fortuin aan kosten maken om wat info bij elkaar te krijgen?

Is het verder normaal dat nu alleen justitie mag oordelen of de fiscus over de schreef is gegaan? Ze weten het bij de fiscus nu zelf en die mogen hun eigen fouten niet corrigeren...
Tja, zelfs de diensten van de fiscus die in de 21ste eeuw nog steeds geen systeem hebben dat maakt dat hun diensten in de verschillende delen van het land op mekaar zijn afgestemd. Dat is zeer droevig. Dan is het uiteraard quasi onmogelijk om moeilijke dossiers ooit opgelost te krijgen.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 23:02   #1170
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Hoe dat mogelijk is? Wel, je beschrijft het antwoord misschien zélf: onbekwame of corrupte ambtenaren die nog liever jou als rechtzoekende persoon levenslang laten rondlopen met de stempel van fraudeur, én daarbovenop een pak financiële miserie, dan te erkennen dat zij in hun werk enorme fouten maakten.
Maakt niet uit of ze hun fouten al dan niet erkennen, een boek en alle documenten op een voor iedereen toegankelijke drive (cloud) gaat zijn werk wel doen.

Ook even nadenken over algemeen geweten informatie kan wonderen doen.
Hebben we een tijdje geleden niet mogen lezen dat er na intern onderzoek er amper enkele ambtenaren een onvoldoende hebben gekregen. Mogen we ons afvragen waarom zoveel slecht presterende ambtenaren toch een goed rapport hebben gekregen?

De 'beste' argumentatie die ik heb mogen lezen als bewijs van mijn schuld komt uit het juridisch forum.

"Bij de fiscus zijn er voldoende hogere niveaus aanwezig om eventuele fouten van lagere niveaus te corrigeren...."

Wel.... dan valt je mond echt open.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
- Ofwel houden zij zo lang als kan het zaakje toegedekt. Dat betekent enorm veel miserie voor jou maar naar buiten uit blijven zij dan die hooggeachte persoon met zijn mooie titel ergens binnen het instituut van justitie.
Ik mocht gisteren mijn 84 jaar oude moeder nog eens troosten.
Ze gelooft er niet meer in dat ze nog lang genoeg gaat leven om een rechtzetting van deze onzin nog mee te maken. Wat moet je dan zeggen? Ik denk al 8 jaar dat zo'n bullshit in een beschaafd land binnen de 6 maand moet opgelost zijn.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 maart 2018 om 23:27.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 23:05   #1171
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Waarom voer je die strijd trouwens alleen?
Ik sta al lang niet meer alleen. Er kijken al heel wat mensen over mijn schouder mee. Mensen die iedereen kent en waar ik veel respect van krijg.
Ik durf hier te zeggen dat zonder de steun van deze mensen wij het waarschijnlijk niet hadden gehaald.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 23:14   #1172
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
In de minister van financiën (Van Overtveldt) heb ik niet veel vertrouwen: die staat er om bekend vooral te rijden voor de grote fraudeurs en multinationals.
Toen dit dossier door de fiscus is gecreëerd was minister Geens, minister van financiën. Na afwijzing van ons bezwaar is het bij justitie terecht gekomen en dat zit daar nu nog. Wie is vandaag minister van Justitie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Ik denk niet dat dat de man is die jou gaat helpen om daar op die diensten schoon schip te maken.
Ik denk dat niemand dat nog kan.
Fiets meer even naar het juridisch forum en lees vooral mijn draden na waar men een slot heeft op gegooid. Wetten waar je de wenkbrauwen over fronst, procedures die van leugens waarheden maken, lijsten met 'juridisch correcte adressen' die nooit kunnen kloppen.... het houdt niet op.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 23:17   #1173
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Waarom ook de ombudsdiensten je niet vooruit helpen, daar kan ik niet op antwoorden.
Die helpen bij discussies over de kleur van een pot confituur.
Van zodra het probleem in de handen zit van justitie dan staan ze buiten spel.
Scheiding van macht betekent ook dat een macht de macht heeft om zonder inmenging de boel te beduvelen.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 23:21   #1174
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Tja, zelfs de diensten van de fiscus die in de 21ste eeuw nog steeds geen systeem hebben dat maakt dat hun diensten in de verschillende delen van het land op mekaar zijn afgestemd. Dat is zeer droevig. Dan is het uiteraard quasi onmogelijk om moeilijke dossiers ooit opgelost te krijgen.
In dit geval gaat het niet over het ontbreken van een systeem, het gaat zonder meer over onwil. Van bij aanvang zijn alle infobronnen doorgegeven waar men alle feiten die in dit dossier van belang zijn konden natrekken.
Moet je dan nog weten dat tal van die bronnen ook de overheid zelf is.
Weet je hoeveel van de door ons aangereikte bronnen men heeft gecontacteerd? NUL

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 maart 2018 om 23:29.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2018, 20:02   #1175
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Beeld je in dat datums op officiële documenten enig belang zouden hebben...

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2018, 20:28   #1176
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Beeld je in dat datums en adressen van belang zouden zijn in brieven van de fiscus...
Stel ... dan gaat men dat toch niet met balpen gaan veranderen?

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2018, 21:03   #1177
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

In het dossier dat we van de fiscus toegestuurd hebben gekregen - september 2010 steken twee lege aangetekende zendingen in. In het dossier genummerd als 7 en 8. Iemand een idee tot welk doel?

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 00:00   #1178
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

En alle puzzelstukken vallen in mekaar.
Op 2 december 2009 stuurt Financiëntoren Brussel een mail naar de fiscus in Ciney. Deze mail bevat een PV waarin zeer veel informatie staat aangaande de bvba APM&ed.

Plots wordt een extra PV, dat handelt over gebeurtenissen 18 maand eerder (een uiterst merkwaardig exemplaar ... ) aan mijn dossier toegevoegd. Op twee dagen tijd is een paraplu uitgedokterd en op 4 december 2009. wordt het schrijfsel aan ons dossier toegevoegd.
Op dit PV is onze belasting gebaseerd.

Iemand afdrukken nodig of begint het hele verhaal wat aan geloofwaardigheid te winnen?

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 31 maart 2018 om 00:06.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 04:22   #1179
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 09:41   #1180
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Jay-P ,je hebt gelijk, tijd voor wat leute.


Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 31 maart 2018 om 09:42.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be