Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2019, 08:13   #41
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De omvolking bestaat niet?
20.000 nieuwe "Belgen" op 6 maand:
https://www.hln.be/de-krant/in-zes-m...rbij~a62a5482/
Zelf wat meer beginnen kweken he, Skobbie.

Een van die 20 000 is overigens mijn vrouw, een Oekraiense die dus nu ook Belgische is.
Hagelwit velleken en compleet atheistisch maar ratel gerust verder over de omvolking.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2019, 08:32   #42
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zelf wat meer beginnen kweken he, Skobbie.

Een van die 20 000 is overigens mijn vrouw, een Oekraiense die dus nu ook Belgische is.
Hagelwit velleken en compleet atheistisch maar ratel gerust verder over de omvolking.
Goe zot, ik denk wat aan het milieu, er zijn al genoeg "mensen" op deze planeet

Je weet evenzeer als ik dat ik geen probleem heb met atheïstische witte vellekes die hier aankomen waaien. Van die bruine islamitische daarentegen, of zwarte die drager zijn van het Luie-Tyfus-virus.....die zie ik liever niet arriveren.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2019, 14:59   #43
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zelf wat meer beginnen kweken he, Skobbie.

Een van die 20 000 is overigens mijn vrouw, een Oekraiense die dus nu ook Belgische is.
Hagelwit velleken en compleet atheistisch maar ratel gerust verder over de omvolking.
Met diegenen van "vreemde" afkomst die zich zodanig kunnen en willen inpassen in onze maatschappij is er inderdaad geen probleem.
Het gaat niet over "racistisch" gedoe tov vreemdelingen in het algemeen maar over vreemdelingen die door de door hen meegebrachte levenswijze niet in onze maatschappij passen. Alle larie en apekool en mensenrechten en godsdienstvrijheid ten spijt. Deze zaken beginnen meer en meer misbruikt te worden en verliezen hun bestaansreden.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2019, 18:45   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Goe zot, ik denk wat aan het milieu, er zijn al genoeg "mensen" op deze planeet

Je weet evenzeer als ik dat ik geen probleem heb met atheïstische witte vellekes die hier aankomen waaien. Van die bruine islamitische daarentegen, of zwarte die drager zijn van het Luie-Tyfus-virus.....die zie ik liever niet arriveren.
En zoals ik al véél eerder wist te schrijven, zoals het er nu in Engeland aan toe gaat, staan diegenen die naar daar gevlucht zijn binnenkort allemaal terug hier.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 01:46   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Overgaan naar het volgende jaar vol ongeletterden. Wedden dat die twee ook nooit het niveau halen om hun studies met succes verder te zetten? Wat kan die juf aanvangen met 2 leerlingen en 25 die haar zelfs niet begrijpen?

Gisteravond was er nog eentje op TV, ze gaf les in A'pen. Verbale en fysieke agressie naar het onderwijzend personeel is vandaag schering en inslag. De ouders zijn niet betrokken met de leerling en zijn/haar schoolse resultaten. Het onderwijs gaat holderdebolder de berg af.
Dit is ze.

Citaat:
Leerkracht Evi Geysels is de fysieke en verbale agressie in het onderwijs beu en gaat de strijd aan.
https://www.een.be/vandaag/straffe-g...sfszhWKEdG6Mc4
En dan vraagt de poco overheid zich af hoe het komt dat ze zo moeilijk leeraars vinden.

Laatst gewijzigd door daiwa : 10 september 2019 om 01:48.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 06:32   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dit is ze.



En dan vraagt de poco overheid zich af hoe het komt dat ze zo moeilijk leeraars vinden.
De leerkracht van de toekomst, I Robot?

Humanoid Robot - Gemonoid HI-1 Android Prototype

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 08:25   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dit is ze.



En dan vraagt de poco overheid zich af hoe het komt dat ze zo moeilijk leeraars vinden.
Samen met Groen, hebben de drie traditionele partijen, DE VOORBIJE VEERTIG JAAR, het (veelal Secundair) Onderwijs totaal verkloot en de leraars in de steek gelaten. Dan nu aub niet verwonderd en gespeeld verontwaardigd zijn als niemand nog leraar wil worden.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 10 september 2019 om 08:26.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 09:49   #48
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Absoluut, zeker weten !! Want streng geloven is totaal onverenigbaar met intelligentie.
Noem ons anders één islamitisch land, dat normaal en zonder ambras functioneert.
Noem ons anders eens een paar moslims die de voorbije honderd jaar de wereld verbaasden in positieve zin.
Hoeveel strenggelovige moslims verbaasden de wereld al met wetenschappelijke (scheikunde, fysica, geneeskunde...) onderzoeken die de mensheid ten goede kwamen ???

In milieus waar bidden belangrijker is dan studeren en/of werken valt er van dat alles trouwens weinig te verwachten.
Ah, oké. Strenggelovigen = dommer. Da's al heel wat anders. Dus gematigde moslims niet zozeer. En hoe zie jij aan die foto wie strenggelovig is en wie niet? Want anderen zeiden: Bruine kindjes dus de lat zal wel omlaag gaan.

(en sorry, maar de meeste grote uitvindingen een hele tijd geleden zijn gebeurd door strenggelovigen...)
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:01   #49
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ah, oké. Strenggelovigen = dommer. Da's al heel wat anders. Dus gematigde moslims niet zozeer. En hoe zie jij aan die foto wie strenggelovig is en wie niet? Want anderen zeiden: Bruine kindjes dus de lat zal wel omlaag gaan.

(en sorry, maar de meeste grote uitvindingen een hele tijd geleden zijn gebeurd door strenggelovigen...)
Ga eens in Kuregem (Anderlecht) of de Vier Winden-wijk in Molenbeek eens "en plein public", aangebrande moppen over "allah of mohammed" vertellen, of laat een holebi-koppel eens "hand in hand" in die wijken rondkuieren, je zal onmiddellijk zien (en vooral voelen) hoe gematigd ze zijn.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:02   #50
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ga eens in Kuregem (Anderlecht) of de Vier Winden-wijk in Molenbeek eens "en plein public", aangebrande moppen over "allah of mohammed" vertellen, of laat een holebi-koppel eens "hand in hand" in die wijken rondkuieren, je zal onmiddellijk zien (en vooral voelen) hoe gematigd ze zijn.
En ik die dacht dat het over die kleuters ging!
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:05   #51
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
En ik die dacht dat het over die kleuters ging!
Je bedoelde dus "gematigde kleuters" in je vorige post ?? Zeg dan direct dat je geen antwoord kan verzinnen en gewoon deze draad wenst te verkloten
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 12 september 2019 om 10:13.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:14   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ah, oké. Strenggelovigen = dommer. Da's al heel wat anders. Dus gematigde moslims niet zozeer. En hoe zie jij aan die foto wie strenggelovig is en wie niet? Want anderen zeiden: Bruine kindjes dus de lat zal wel omlaag gaan.

(en sorry, maar de meeste grote uitvindingen een hele tijd geleden zijn gebeurd door strenggelovigen...)
Veel kans dat vrouwen met hoofddoek daar onder vallen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:16   #53
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Je bedoelde dus "gematigde kleuters" in je vorige post ?? Zeg dan direct dat je geen antwoord kan verzinnen en gewoon deze draad wenst te verkloten
Eh, de foto wordt geplaatst van kleuters of kinderen in een lagere school. En dan: De lat zal naar beneden gaan.

Dus ik vraag: Omdat bruinen dommer zijn? Antwoord: Het is hun geloof.
Ik vraag: Worden ze dommer doordat ze moslim zijn? Antwoord: Nee, strenggelovig = dommer.

Daarom dat ik vraag of je aan die kleuters kunt zien of ze strenggelovig zijn. Is dat moeilijk?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:19   #54
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Eh, de foto wordt geplaatst van kleuters of kinderen in een lagere school. En dan: De lat zal naar beneden gaan.

Dus ik vraag: Omdat bruinen dommer zijn? Antwoord: Het is hun geloof.
Ik vraag: Worden ze dommer doordat ze moslim zijn? Antwoord: Nee, strenggelovig = dommer.

Daarom dat ik vraag of je aan die kleuters kunt zien of ze strenggelovig zijn. Is dat moeilijk?
Stop uw gespam en met naast de kwestie te lullen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 10:33   #55
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Stop uw gespam en met naast de kwestie te lullen.
Maar zeg dan eens wat de kwestie is, misschien. En hoe is dit nu weer spammen?! Ik ben degene die het nog over het topic heeft... Ik zou wel willen weten hoe jij kunt zien of die kindjes strenggelovige extremisten zijn.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 16:13   #56
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
(en sorry, maar de meeste grote uitvindingen een hele tijd geleden zijn gebeurd door strenggelovigen...)
Is dit een pleidooi voor een terugkeer naar gelovigheid want anders zijn er geen grote uitvindingen meer mogelijk?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be