Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2009, 22:15   #41
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Moraalridder Beaucourt werd gepakt aan een snelheid van 174 km/uur en is zijn rijbewijs kwijt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 08:26   #42
Renesse
Minister-President
 
Renesse's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Prostitutie moet terugbetaald worden door het ziekenfonds. Verder zouden prostituees dan ook het statuut van zielsarts moeten krijgen, ietsje meer moeten krijgen voor een huisbezoek, etc..
Ik vind dat mijn wekelijkse bezoek aan de sauna ook terugbetaald moet worden. Waar stopt dat?
__________________
Renesse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 11:25   #43
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Moraalridder Beaucourt werd gepakt aan een snelheid van 174 km/uur en is zijn rijbewijs kwijt.
hypocrieten kunnen niet hard genoeg vallen.

daarnaast treden we de threadstarted bij : leve de hoeren, die werken tenminste tijdens de klimaattop; de rest van de aanwezigen zal weer uitblinken in het doen alsof.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 15:13   #44
hamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 november 2009
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Nietzsche Bekijk bericht
Is het werkelijk wenselijk dat werkelijk iedereen die je in de stad tegenkomt kinderen krijgt? Neen, laat de decadenten maar bij hoeren gaan. Dat spaart de maatschappij heel wat problemen.

Ook het aantal sexueel gefrustreerde types blijft op deze manier onder controle.

Wie zich uitspreekt tegen prostitutie weet niet waar hij (of zij) het over heeft.

Wordt het trouwens niet eens hoog tijd dat we de fysiologie - en dit begrip mag u zeer ruim nemen - opnieuw als heerseres over alle vraagstukken maken?

Deugd, is dat trouwens ook geen fysiologisch begrip? Deugd kun je namelijk niet leren!

Leve de prostitutie! (ook in de kleinere steden)
Wie moet hoer worden ? Ben je vrijwilliger ?
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 15:18   #45
hamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 november 2009
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Excuseer voor de verwarring, ik was gewoon moeilijk aan het doen over uw taalgebruik. Ik krijg er het vliegend slingerschijt van wanneer mensen "kids" zeggen i.p.v. kinderen.



Ge hebt natuurlijk gelijk.
Ik denk dat hij deze regeling bedoelde voor marginale figuren die niet aan veilig vrijen doen en niet op de conventionele manier aan een sekspartner kunnen geraken.
Bij de hoeren vrij je beter wél veilig. Degenen die het zelf niet eisen zouden je wel eens een vervelend aandenken kunnen laten. = Virushoer !
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 15:31   #46
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamer Bekijk bericht
Bij de hoeren vrij je beter wél veilig. Degenen die het zelf niet eisen zouden je wel eens een vervelend aandenken kunnen laten. = Virushoer !
Niet alleen bij hoeren:
http://www.infectieziektebulletin.be...e.aspx?id=9750
http://www.iph.fgov.be/epidemio/epif...fr/wb_resu.pdf

http://www.iph.fgov.be/epidemio/epif...r/aids_w_b.htm
http://www.lefigaro.fr/sante/2008/02...-en-france.php

http://www.avert.org/worldstats.htm
http://www.breitbart.com/article.php...show_article=1

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2009 om 15:57.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 15:32   #47
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Haha.
Wie speelt er hier het slachtoffer?
De idiote moraalridders natuurlijk.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 13:09   #48
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 13:49   #49
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ik vind dat ook . En ze moeten beschermd worden tegen pooiers . Ik zou hen eerder een statuur van sociaal werkster geven, met bijhorende sociale zekerheid , pensioen enz. Dat zou als " beroep " op hun I.D. moeten staan. Een vaste pree, en premies voor overuren en speciale prestaties . Drinkgeld mogen ze houden.
In een stad zonder hoeren zouden het aantal verkrachtingen schrikwekkend de hoogte ingaan denk ik.
Theapeute in de toegepaste sexuologie.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 21:49   #50
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Moraalridders
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  da-vinci-s-puke-jacob-hitt.jpg‎
Bekeken: 112
Grootte:  61,8 KB
ID: 82637  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2011, 01:02   #51
ahuramazda
Provinciaal Statenlid
 
ahuramazda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2011
Berichten: 736
Standaard

Als hoer heb je ook werkzekerheid. Er moet altijd wel geneukt worden.
__________________
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster.

- F. Nietzsche
ahuramazda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 23:17   #52
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
hypocrieten kunnen niet hard genoeg vallen.

daarnaast treden we de threadstarted bij : leve de hoeren, die werken tenminste tijdens de klimaattop; de rest van de aanwezigen zal weer uitblinken in het doen alsof.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 23:47   #53
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Nietzsche Bekijk bericht
Is het werkelijk wenselijk dat werkelijk iedereen die je in de stad tegenkomt kinderen krijgt? Neen, laat de decadenten maar bij hoeren gaan. Dat spaart de maatschappij heel wat problemen.

Ook het aantal sexueel gefrustreerde types blijft op deze manier onder controle.

Wie zich uitspreekt tegen prostitutie weet niet waar hij (of zij) het over heeft.

Wordt het trouwens niet eens hoog tijd dat we de fysiologie - en dit begrip mag u zeer ruim nemen - opnieuw als heerseres over alle vraagstukken maken?

Deugd, is dat trouwens ook geen fysiologisch begrip? Deugd kun je namelijk niet leren!

Leve de prostitutie! (ook in de kleinere steden)
Is het ook niet een verkeerd beeld dat enkel gefrustreede types naar de prostitutie gaan ?

Prostitutie is in mijn opinie een zeer ruim begrip met heel veel goeie kanten .

in sommige opzichten is een hoger niveau van de betere prostitutie , een stuk beter en efficienter dan naar de dokter te gaan .

Ik bedoel , dat de betere prostitutie een mentale opkiker of verlichting kan geven voor mensen die het effe moeilijk hebben .

In de betere wereld van prostitutie wordt er trouwens veel meer gedaan dan ordinair geneukt en buiten na 10 minuutjes .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 23:54   #54
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamer Bekijk bericht
Bij de hoeren vrij je beter wél veilig. Degenen die het zelf niet eisen zouden je wel eens een vervelend aandenken kunnen laten. = Virushoer !
Ja , da is in ieder geval aan te raden , maar er is wel veel verschil tussen Prostitutie vrouwen en drugs hoertjes .

de meisjes ( zo zijn de meeste denk ik ) die echt onder druk en controle staan van een bende of bij de afrikaanse vrouwen vaak een soort mama , zijn vaak aan het werk onder druk , en tegen hun zin , daar valt dan ook weinig plezier te beleven , en onder druk is vaak gepaard met wat productjes , en dus wel heel dubieus en gevaarlijk
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 13:49   #55
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Dat van 'zielsarts' en 'werkzekerheid' klopt wel. Een mens heeft geen andere keuze dan per uur werken en dit vrij strikt na te leven, anders is het een half uur geflikflooi en een uur koffieklets. Men doet er trouwens goed aan om persoonlijke conversaties te beperken tot een minieme hoeveelheid aan chit chat, want etaleren dat je meer dan zes werkende neuronen hebt werkt averechts. Men ziet je graag als lustobject en voor de klantenbinding houdt men dat ook beter zo.

Dat louter gefrustreerde types of lelijkerds prostituees zouden bezoeken klopt zeker niet. Menig gewone gast die al een aantal jaren een vaste relatie heeft/getrouwd is zoekt al eens een discreet verzetje op. Het is niet de regel, maar bij ontvangst denkt men al eens, jawadedadde, dat wordt hier geen uur werken maar fun!

Dat men het beroep niet legaal zou kunnen doen klopt niet. Men kan zich inschrijven in het handelsregister onder 'persoonlijke diensten, overige'.

En 'Duisteren Duikboot', als uw profielfoto recent is hoef je je zeker geen zorgen te maken dat de gemiddelde prijs van een schandknaap niet onmiddellijk binnen je budget ligt
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 13:59   #56
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Dat van 'zielsarts' en 'werkzekerheid' klopt wel. Een mens heeft geen andere keuze dan per uur werken en dit vrij strikt na te leven, anders is het een half uur geflikflooi en een uur koffieklets. Men doet er trouwens goed aan om persoonlijke conversaties te beperken tot een minieme hoeveelheid aan chit chat, want etaleren dat je meer dan zes werkende neuronen hebt werkt averechts. Men ziet je graag als lustobject en voor de klantenbinding houdt men dat ook beter zo.
Dit klopt zeker en vast niet, en diegenen die dit doorhebben scoren grof geld op de kap van de meisjes die zich dom blijven voordoen en hiermee maximum een uurtje extra krijgen.

Nadeel is wel dat je klanten krijgt die verliefd worden, maar dat valt feitelijk te omzeilen als men weet hoe dit aan te pakken.


Maar verder, zelfs al ben je een seksgodin, dit zal je misschien een uurtje extra per keer opleveren. Ben je aangenaam gezelschap, levert dit je heelder avonden extra.


(nu, je hebt weliswaar dames die het fout doen, en die met een boek en een lerarenbril in de etalage gaan zitten)
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:20   #57
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Dit klopt zeker en vast niet, en diegenen die dit doorhebben scoren grof geld op de kap van de meisjes die zich dom blijven voordoen en hiermee maximum een uurtje extra krijgen.

Nadeel is wel dat je klanten krijgt die verliefd worden, maar dat valt feitelijk te omzeilen als men weet hoe dit aan te pakken.


Maar verder, zelfs al ben je een seksgodin, dit zal je misschien een uurtje extra per keer opleveren. Ben je aangenaam gezelschap, levert dit je heelder avonden extra.


(nu, je hebt weliswaar dames die het fout doen, en die met een boek en een lerarenbril in de etalage gaan zitten)
U wilt lessen geven, ik geef er u een paar terug;

Als je forfaitair werkt en er de glaasjes wijn bijhaalt dan ben je vaak anderhalf tot twee uur kwijt, en het gros van de tijd niet in bed. Als je strikt per uur werkt, dan zal zogoed als geen kat extra betalen louter voor een glaasje Chardonnay en een gezellige babbel, hoe vlot, intelligent en charismatisch je ook moge wezen. Nog een vriendelijk klapke en men zal vertrekken om geen extra half uur of uur te moeten betalen. Als je denkt dat je met de 'glaasjes en hapjes aanpak' meer mensen zult hebben die terugkeren, of een chiquer clienteel, vergeet het dan maar. Uitzonderingen daargelaten waarvan je voelt dat er financieel 'meer' in zit, maar je moet dan verstandig genoeg zijn om aan te voelen wanneer dit het geval is, en zo snel mogelijk proberen uit te vissen of er ook 'serieus meer in zit' voor de extra tijd die je erin steekt.

Het gros verloopt trouwens. Je bent en blijft een verzetje, dat weet je, daar is ook niks mis mee. Als je goed bent zal je een clienteel opbouwen die af en toe eens terugkomt (eens om de paar maanden), maar ondertussen ook elders gaat. Seks tussen twee personen leidt erg vlug tot gewenning, dat is tussen prostituee en klant niet anders. Diegenen die een week later al opnieuw afspreken zie je hoogstens een paar keer terug.

Ganse 'avonden/nachten', weinigen staan in de rij om hiervoor honderden euro's neer te tellen. Geef mij dan maar één meer per dag maar dat ik mijn avond en nacht tenminste voor mezelf heb. Zo ooit eens uit een soort van latente vriendschap gaan eten, nog niet zo lang terug. Toen de rekening kwam zei hij dat hij deze volledig zou betalen maar eigenlijk in de toekomst aan 50/50 zou doen zoals dat "altijd het geval is als ik met mensen op stap ga". Ik heb hem deze belediging letterlijk duur doen betalen, en nooit meer op zijn oproepen om af te spreken gereageerd.

Laatst gewijzigd door Nihilibili : 25 juni 2012 om 14:22.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:29   #58
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Hetgeen ik constant hoor zijn klachten over meisjes die direct naar je broek springen en je onpersoonlijk behandelen. Dit zou ik (ik ben een hij) ook echt niet aangenaam vinden. Je zou ervan versteld staan hoeveel dat er zijn die verbaasd zijn dat iemand het anders doet dan dit onpersoonlijke, en dan krijg je wel degelijk situaties waarbij zij betalen voor glaasjes wijn en dan zelfs heelder avonden bijbestellen.

Nu goed, misschien drukte ik mij iets te scherp uit, en zit jij in een andere niche dan diegene waarover ik nu sprak. Maar wat ik beschreef werkt wel degelijk, en hetgeen ik erover heb gehoord deed mij echt afvragen hoe het kan dat niemand anders het zo doet (en dat er zoveel klachten zijn over zij die het niet zo doen).
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:44   #59
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Hetgeen ik constant hoor zijn klachten over meisjes die direct naar je broek springen en je onpersoonlijk behandelen. Dit zou ik (ik ben een hij) ook echt niet aangenaam vinden. Je zou ervan versteld staan hoeveel dat er zijn die verbaasd zijn dat iemand het anders doet dan dit onpersoonlijke, en dan krijg je wel degelijk situaties waarbij zij betalen voor glaasjes wijn en dan zelfs heelder avonden bijbestellen.

Nu goed, misschien drukte ik mij iets te scherp uit, en zit jij in een andere niche dan diegene waarover ik nu sprak. Maar wat ik beschreef werkt wel degelijk, en hetgeen ik erover heb gehoord deed mij echt afvragen hoe het kan dat niemand anders het zo doet (en dat er zoveel klachten zijn over zij die het niet zo doen).
Je hebt hier zeker een punt. Een hoffelijke en vriendelijke ontvangst waardoor men onmiddellijk op zijn gemak is wordt heel erg geapprecieerd, en is voor de klant vanzelfsprekend ook een stuk aangenamer. Ik heb het hier voor alle duidelijkheid over privé ontvangst, en niet over raamprostitutie waar het - zonder er laatdunkend te willen over doen - waarschijnlijk wel meer onpersoonlijk 'bandwerk' is, maar waar je waarschijnlijk ook een zacht prijsje betaalt voor 'erop en eraf'. Maar ik spreek uit jarenlange ervaring, en kan zeggen dat een uurtje 'nababbelen' voor dezelfde prijs meestal niet loont, je zal de klant daarvoor op lange termijn niet vaker terug zien. Als ze uitdrukkelijk weten dat het 'per uur' is, dan is er nog een korte aangename babbel maar wordt het altijd binnen ongeveer een uur afgerond. Dat belet geen hoffelijke ontvangst waarbij de klant zich op zijn gemak voelt. Vaak moet ik zelf het gesprek 'afronden' (niet dat het op 5 of 10 minuten aankomt), maar ik doe dit steeds op een beleefde en vaak zelfs ludieke manier.

Maar diegenen die serieuze bedragen willen neertellen voor een ganse avond en eventueel nacht gezelschap (en dan heb ik het niet over bv. 200 euro) zijn bijzonder dun gezaaid. Als je merkt dat er bij iemand meer in zit dan moet je de relatie zien naar je hand te zetten zodat het niet meer lijkt op een klant-prostituee relatie, maar waar spontaan - serieuze - financiële giften worden gedaan. Het komt erop aan hier een neus voor te hebben

Laatst gewijzigd door Nihilibili : 25 juni 2012 om 14:51.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:47   #60
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Je zou ervan versteld staan hoeveel dat er zijn die verbaasd zijn dat iemand het anders doet dan dit onpersoonlijke,.
Klopt ook, ik krijg dan ook vaak dat compliment. Maar niettemin herhaal ik dat men best binnen bepaalde grenzen werkt wil men nog tijd voor zichzelf behouden. Want zoals gezegd, menig vindt een praatje leuk, maar is niet bereid om ervoor te betalen.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be