Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2022, 19:59   #4121
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Officials van het European Medicines Agency in Amsterdam erkennen dat boostershots het menselijke immuunsysteem kunnen verzwakken. Uit de verklaring van een EMA wetenschapper valt op te maken dat voor dit ‘kunnen’ in werkelijkheid een vrijwel zeker ‘zullen’ moet worden gelezen, mede omdat de harde data van de afgelopen tijd aantonen dat het sterftecijfer in landen waar het meest wordt gevaccineerd en geboosterd in ijltempo oploopt.

Ook de officiële cijfers van Public Health Scotland (het Schotse RIVM) onderstrepen hoe nutteloos en schadelijk de ‘vaccins’ zijn. 85,8% van de nieuwe Covid-19 gevallen zijn gevaccineerd; 78,5% van de ziekenhuisopnamen bestaan uit gevaccineerden, en 79,5% van het aantal doden.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2022, 23:07   #4122
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Op gebied van levensverzekering zijn ze er nog niet helemaal uit.

Echter: Ook Prof. Dirk Looschelders, leerstoel privaatrechtelijk verzekeringsrecht aan de Universiteit van Düsseldorf, drukt zich met vastberadenheid dubbelzinnigheid uit:

“Om welke reden het overlijden zich voordoet, doet er in wezen niet toe. Een uitzondering geldt alleen in geval van zelfmoord (§ 161 VVG),” schrijft Looschelders

Ik verwijs bij deze ook eens naar de brief van de Italiaanse overheid in gevolg van een erkende vaccinatie dode.

Waarbij ze geen verantwoordelijkheid nemen vermits vaccinatie vrijwillig is en sterven als zelfmoord gezien is.

https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=4046
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 18 januari 2022 om 23:11.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 12:21   #4123
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Afdelingshoofd grootste ziekenhuis Tel Aviv keert zich tegen coronabeleid: “Zijn we gek geworden?”
In een reeks tweets heeft een afdelingshoofd van het Tel Aviv Sourasky Medisch Centrum, het grootste ziekenhuis van de stad Tel Aviv, zich rechtstreeks gekeerd tegen het ministerie van Volksgezondheid van haar land. Volgens Idit Matot wordt de Israëlische overheid gedreven door “angst” en heeft omikron niets meer te maken met de schadelijke coronastammen.

LH 19-01-22, 09:55
Laatste update: 11:08
Bron: The Times of Israel, Twitter

Volgens Matot vormt omikron “een minimaal risico” en heeft de variant “niets meer te maken met eerdere stammen die een langdurige en ernstige ziekte hebben veroorzaakt”. Ze zegt ook dat er geen covidpatiënten meer aan ademhalingsapparaten liggen en dat de meeste ziekenhuisopnames niet covid als belangrijkste reden hebben. Nog volgens de Israëlische dokter wordt het aantal patiënten dat met ernstige covidsymptomen in de ziekenhuizen ligt dagelijks door de media overdreven.

“De isolatiemaatregelen voor mensen die asymptomatisch zijn en vooral voor kinderen moeten herbekeken worden”, schrijft ze ook. “We beroven hen van hun ontwikkeling en leervermogen, en bezorgen hen angsten en mentale stoornissen.” “Wie zich onwel voelt, moet thuis blijven", zegt ze wel. “Laat de anderen los en doe één ding: zet maskers op.” Ook zegt ze dat de massa tests en quarantaines “stilaan krankzinnig” worden.

In een opiniestuk dat op nieuwssite Walla is gepubliceerd, zei Matot ook nog dat de overheid nog steeds wordt gedreven door “angst en een gevoel van angst”. “Mensen worden gedwongen om opgesloten te zitten in hun huizen. We zitten de facto in een lockdown en het land staat op instorten. Zijn we gek geworden?”, schrijft ze.

Israëlische overheid: “Onaanvaardbaar”
Het Israëlische ministerie van Volksgezondheid heeft ondertussen gereageerd op de uitlatingen van Matot en noemt haar voorstel om de quarantaineregels te versoepelen “onaanvaardbaar”. “Het beleid dat professor Matot suggereert, kan leiden tot ernstige schade voor risicogroepen en een toename van patiënten en mortaliteit”, zegt het ministerie. “Helaas roept de taal waarin ze zich uitdrukte de bezorgdheid op dat de zucht naar aandacht soms de verantwoordelijkheid overneemt,” voegt het ministerie er nog aan toe.

https://www.hln.be/buitenland/afdeli...rden~aa3c06a0/

__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 januari 2022 om 12:23.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 14:13   #4124
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

https://thehill.com/changing-america...gry-rant-about

About vaccine mandates
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 17:56   #4125
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Afdelingshoofd grootste ziekenhuis Tel Aviv keert zich tegen coronabeleid: “Zijn we gek geworden?”
In een reeks tweets heeft een afdelingshoofd van het Tel Aviv Sourasky Medisch Centrum, het grootste ziekenhuis van de stad Tel Aviv, zich rechtstreeks gekeerd tegen het ministerie van Volksgezondheid van haar land. Volgens Idit Matot wordt de Israëlische overheid gedreven door “angst” en heeft omikron niets meer te maken met de schadelijke coronastammen.

LH 19-01-22, 09:55
Laatste update: 11:08
Bron: The Times of Israel, Twitter

Volgens Matot vormt omikron “een minimaal risico” en heeft de variant “niets meer te maken met eerdere stammen die een langdurige en ernstige ziekte hebben veroorzaakt”. Ze zegt ook dat er geen covidpatiënten meer aan ademhalingsapparaten liggen en dat de meeste ziekenhuisopnames niet covid als belangrijkste reden hebben. Nog volgens de Israëlische dokter wordt het aantal patiënten dat met ernstige covidsymptomen in de ziekenhuizen ligt dagelijks door de media overdreven.

“De isolatiemaatregelen voor mensen die asymptomatisch zijn en vooral voor kinderen moeten herbekeken worden”, schrijft ze ook. “We beroven hen van hun ontwikkeling en leervermogen, en bezorgen hen angsten en mentale stoornissen.” “Wie zich onwel voelt, moet thuis blijven", zegt ze wel. “Laat de anderen los en doe één ding: zet maskers op.” Ook zegt ze dat de massa tests en quarantaines “stilaan krankzinnig” worden.

In een opiniestuk dat op nieuwssite Walla is gepubliceerd, zei Matot ook nog dat de overheid nog steeds wordt gedreven door “angst en een gevoel van angst”. “Mensen worden gedwongen om opgesloten te zitten in hun huizen. We zitten de facto in een lockdown en het land staat op instorten. Zijn we gek geworden?”, schrijft ze.

Israëlische overheid: “Onaanvaardbaar”
Het Israëlische ministerie van Volksgezondheid heeft ondertussen gereageerd op de uitlatingen van Matot en noemt haar voorstel om de quarantaineregels te versoepelen “onaanvaardbaar”. “Het beleid dat professor Matot suggereert, kan leiden tot ernstige schade voor risicogroepen en een toename van patiënten en mortaliteit”, zegt het ministerie. “Helaas roept de taal waarin ze zich uitdrukte de bezorgdheid op dat de zucht naar aandacht soms de verantwoordelijkheid overneemt,” voegt het ministerie er nog aan toe.

https://www.hln.be/buitenland/afdeli...rden~aa3c06a0/

Helaas roept de taal waarin de overheid zich uitdrukt de bezorgdheid op dat de zucht naar controle de zucht naar eerlijkheid overneemt, voegt de niet compleet-idiote bevolking er nog aan toe.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 19:03   #4126
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Nogmaals Israël.

Israëlische vaccinchef biecht op: ‘We hebben fouten gemaakt’
in Corona, Buitenland 19 januari 2022 18:00

Uit een Israëlische studie blijkt dat een vierde coronaprik niet werkt tegen omikron. Professor Cyrille Cohen van de Bar-Ilan Universiteit en lid van de commissie die de Israëlische overheid adviseert over vaccins, zegt nu dat er fouten zijn gemaakt.

Hij zei in gesprek met Freddie Sayers van UnHerd dat de vaccinatiebewijzen niet langer relevant zijn in het omikrontijdperk en afgeschaft moeten worden. Cohen zei ook dat het doormaken van de ziekte betere bescherming biedt dan het vaccin.

https://twitter.com/unherd/status/14...cKmfC25Nw&s=19

Hopelijk maakt België niet dezelfde fout.
Ze zouden wel durven.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 21:58   #4127
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Nu waarschuwen ook de eerste ziekenhuizen voor Covid-“vaccinatie”
januari 19, 2022

Bild biecht op.
Grote fraude in aantal corona doden.
https://m.bild.de/bild-plus/politik/...=1642625556720

De Acura Ziekenhuizen in Baden-Baden, Duitsland, stellen het nu duidelijk: Corona is niet meer anders dan gewone griep. En zij waarschuwen voor een overhaaste beslissing om zich te laten vaccineren:

“Omdat vaccinatie ook de prijs heeft van relatieve ineffectiviteit, zelfs van de 4e vaccinatie, een aanzienlijk hoger complicatiepercentage dan oorspronkelijk werd meegedeeld en de – nog openstaande – onderzoeksvraag van een onbedoelde negatieve structurele invloed op het immuunsysteem.”

“Vaccinatie heeft de prijs van relatieve ineffectiviteit”

Weeg individueel af of u zich laat vaccineren. Deze afweging wordt echter steeds belangrijker, omdat vaccinatie ook gepaard gaat met de prijs van de relatieve ineffectiviteit van zelfs de 4e vaccinatie, een aanzienlijk hoger complicatiepercentage dan oorspronkelijk werd medegedeeld en de – nog openstaande – onderzoeksvraag naar een onbedoelde negatieve structurele beïnvloeding van het immuunsysteem.

Enz...
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 17:26   #4128
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Geneeskunde voor het volk nodigt ongevaccineerden uit om over de twijfel te praten.
Geen twijfel, die kindermoordenaars en eugenetische bedrijven die onder andere namen achter derde rijkers stonden moeten van mijn biologie afblijven.
Flikker op met die kutmails, f.... vaccinazi’s.
Ge hebt allemaal geen greintje geloofwaardigheid over. Resign!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 20 januari 2022 om 17:28.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 10:06   #4129
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Geen nepnieuws: Ongevallenverzekering ADAC weigert dekking voor vaccinatieschade als gevolg van gemandateerde massavaccinaties
januari 21, 2022



is dus geen nepnieuws, op de website van de ongevallenverzekering van de ADAC wordt verzekeringsdekking geweigerd voor vaccinatieschade als gevolg van bevolen massavaccinatie, bericht Pressecop24.com.
In de VS [en Frankrijk, red.] is gemeld dat zelfs levensverzekeringsmaatschappijen weigeren uit te betalen na sterfgevallen door inenting. De factcheckers presenteerden het rapport uit de VS als nepnieuws. Nu wordt dit gebrek aan verzekeringsdekking gemuilkorfd en weerlegd door de ADAC ongevallenverzekering.

Waarom wordt de verzekeringsdekking geweigerd als de Covid-19 vaccinatie zo veilig is?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 10:17   #4130
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Nogmaals Israël.

Israëlische vaccinchef biecht op: ‘We hebben fouten gemaakt’
in Corona, Buitenland 19 januari 2022 18:00

Uit een Israëlische studie blijkt dat een vierde coronaprik niet werkt tegen omikron. Professor Cyrille Cohen van de Bar-Ilan Universiteit en lid van de commissie die de Israëlische overheid adviseert over vaccins, zegt nu dat er fouten zijn gemaakt.

Hij zei in gesprek met Freddie Sayers van UnHerd dat de vaccinatiebewijzen niet langer relevant zijn in het omikrontijdperk en afgeschaft moeten worden. Cohen zei ook dat het doormaken van de ziekte betere bescherming biedt dan het vaccin.

https://twitter.com/unherd/status/14...cKmfC25Nw&s=19

Hopelijk maakt België niet dezelfde fout.
Ze zouden wel durven.


Vermits we twee ministers hebben die ALLES BETER WETEN, gaan ze dat gegarandeerd doen. Terugkrabbelen is totaal gezichts- en stemmenverlies.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2022, 10:00   #4131
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
You own nothing and you by happy.

De natte droom van gender twijfelaars en oude vieze rijken.

Weet men feitelijk vanwaar dat afkomstig is?
Dit is niet nieuw hoor.
Voor de wo2 had chili een grote afzet van salpeter aan Duitsland en de rest van de wereld.
De chilenen waren daar verplicht om de grond af te graven.
Ze hadden totaal niks. De huizen kregen ze gratis, de meubelen.
Voor hun werk kregen ze papieren bonnen. Wie twee wagons kon vullen per dag kreeg het minimum. Dat was 12 uur zeer hard werken.
Zijn bonnetje was enkel goed in de enige staatswinkel in hun dorp.

Dat is het idee van de nieuwe wereld.

Nog steeds zin in die nieuwe wereld?
“In plaats van dingen te kopen, betalen we voor het gebruik”: zo kan de circulaire economie nu al je leven veranderen

't Komt niet uit de lucht vallen eh..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 16:57   #4132
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

VS: Nachtmerrie voor successieplanning: overlijdensuitkering kan worden geweigerd als je sterft aan COVID zonder te zijn ingeënt
januari 24, 2022.


Tegelijkertijd met deze monsterachtige maatregelen treffen vele verzekeraars ook uitbetaling in na covid injecties.

Maw: ze zitten op droog zaad en beginnen nu uw verzekeringsgeld te jatten of je nu wel of niet gevaccineerd zal zijn.

Echt?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 17:10   #4133
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
VS: Nachtmerrie voor successieplanning: overlijdensuitkering kan worden geweigerd als je sterft aan COVID zonder te zijn ingeënt
januari 24, 2022.


Tegelijkertijd met deze monsterachtige maatregelen treffen vele verzekeraars ook uitbetaling in na covid injecties.

Maw: ze zitten op droog zaad en beginnen nu uw verzekeringsgeld te jatten of je nu wel of niet gevaccineerd zal zijn.

Echt?
De beste levensverzekering zijn lantaarnpalen....
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 12:20   #4134
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

neen, Covid is niet fake en zwaarder dan de griep:
https://threadreaderapp.com/thread/1...142535168.html
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 13:53   #4135
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
neen, Covid is niet fake en zwaarder dan de griep:
https://threadreaderapp.com/thread/1...142535168.html
Rare vergelijking.

https://www.who.int/news-room/fact-s...enza-(seasonal)

Citaat:
Worldwide, these annual epidemics are estimated to result in about 3 to 5 million cases of severe illness, and about 290 000 to 650 000 respiratory deaths.
Wereldwijd zitten we nu aan 5 miljoen corona doden op 2 jaar.

Kortom, je kan zeggen dat corona 5-10 keer zoveel doden veroorzaakt per jaar.

Dat was de "oude" corona, en grotendeels zonder vaccinatie.

Vaccinatie heeft dat inderdaad door 3 - 5 gedeeld, tot aan delta. De dodelijkheid van covid neemt met een factor 3 - 5 af door vaccinatie in het algemeen.

Kortom, delta met vaccinatie komt overeen met 2 keer griep ongeveer.

Omicron is een orde van grootte zachter. Dus zachter dan griep he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 14:18   #4136
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Eerst sproeien ze massaal smart dust en andere ontucht, 5G gaat aan, mensen belanden massaal op IC en velen hebben permanente longschade.
Dan bieden ze u een vaccin af of ge moogt niet meer deelnemen aan de samenleving die beleidmakers lieten vergiftigen met het bovenstaande.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 17:21   #4137
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

lWestern policies



En die fascisten vergiftigen onze planeet moedwillig omdat hun verdienmodel/economie eerst komt voor een alternatief dat beter voor mens en planeet is, maar waar ge dan geen beleid op kunt voeren. €§£¥$
Psychopaten kiezen vaak een beroep als politieker en zijn professionele leugenaars op een niveau dat ze u schuldig doen voelen voor wat zij u aandoen.
Stop de vaccinazi en red uw planeet en medemens.
#neverAgain
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 25 januari 2022 om 17:26. Reden: BABYLONISCHE LOBBYHOEREN
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 19:59   #4138
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Vtm ondekt dat patiënten op de covid afdelingen met 50% of meer op zijn minst verkeerd gecommuniceerd worden.

En dat is heel beleefd uitgedrukt.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 20:01   #4139
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vtm ondekt dat patiënten op de covid afdelingen met 50% of meer op zijn minst verkeerd gecommuniceerd worden.

En dat is heel beleefd uitgedrukt.
en ook al in hln

https://www.hln.be/binnenland/veel-b...golf~a24131d2/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 14:55   #4140
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Pfizer is niet tevreden.

Hun vaccin helpt niet... Zegt de baas zelve.

https://twitter.com/backtolife_2019/...xtBYYMPNQ&s=19


Tja als ze al zelf zeggen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 26 januari 2022 om 14:55.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be