![]() |
Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is de relevantie van die vraag ?
![]() |
#502 |
|
![]() Vind je ze niet relevant?
![]() |
#503 | |
|
![]() Nope, want zoals jij dit al aantoonde...:
Citaat:
Wat vind jij daar zoal van ?
![]() |
![]() |
#504 | |
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat ik al die bagger lees?
![]() |
![]() |
#505 | ||
|
![]() Citaat:
De intellectuele lafheid van sommigen hier is duidelijk. Citaat:
![]() |
![]() |
#506 |
Minister-President
|
![]() ik begrijp perfect wat jij zegt
het is de schuld vd joden, de holocaust is niet gebeurd allé die paar dode joden waren accidentjes want het was tenslotte oorlog mar het bleef de schuld vd joden en jij? jij hebt geen me ing want bent gewoon een boodschapper Dalibors vraag kun je niet beantwoorden. je bent niet in staat om de holocaust af te keuren en te veroordelen. Zegt ook wel iets over jou TOm kan ook de misdaden van Stalin niet veroordelen en enkel minimaliseren |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() In Iran bij de Ayatollahs is revisionisme wel populair...
Ze noemen hem daar Diego Ragatollah! Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juni 2017 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
zoals volgens jou zijn de joden gestorven omdat er ergens een zionist niet deed wat Hitler wou, ergo de zionist is schuld aan de 6 miljoen dode joden. nu vraag ik dus hoe het zit met bv de zigeuners, hadden die ook gered kunnen worden had de zionist naar Hitler geluisterd? geen antwoord, zoals verwacht |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
de meeste kz's zijn open ter bezichtiging, in alle bibliotheken vind je tonnen literatuur over dit onderwerp. daar kun je alle antwoorden vinden. Maar jij moet die moeite doen, ik weet dat het gebeurt is, dat ik de chemische samenstelling van zyklon-b niet ken doet er niet toe. dat jij dit soort gebrek aan kennis als bewijs ziet dat ik jouw onzin niet kan weerleggen en de holocaust dus niet gebeurt is? jouw stupiditeit Citaat:
aannemen dat hij z'n beloftes tav Joden wel zou houden is bijzonder naïef. hij had zelfs een niet aanvalspact met Stalin, ook daar heeft Hitler uiteraard z'n woord gehouden http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=528 ???? is dat een antwoord op mijn vraag? Laatst gewijzigd door 1207 : 20 juni 2017 om 12:45. |
||
![]() |
![]() |